Dansk

Min disposition er væk

12. juni 2017 af Heidi098 - Niveau: 9. klasse
Jeg skal op i engelsk på omsdag, og der er sket det at jeg ikke kan finde min outline det samme med min disposition i historie.
Kan jeg stadig komme op til eksamen og hvad skal jeg gøre?
Har totalt stress på da jeg er virkelig bange for at jeg så ikke kan komme op gil eksamen?

Brugbart svar (0)

Svar #1
12. juni 2017 af MS14

Eh... Du skriver en ny disposition? Det er da kun mandag i dag :) 

Mvh.


Brugbart svar (0)

Svar #2
12. juni 2017 af Smut1

 Har du skrevet den i hånden eller på computeren?

Hvis du har skrevet den på computeren, har du så søgt under ”alle dokumenter”, derefter under ”denne pc” eller noget tilsvarende? Søg til sidst i skraldespanden. Hvis du ikke har tømt din skraldespand for nyligt må den jo ligge et sted på computeren.

Hvis du har skrevet den i hånden, har du så spurgt dem, du bor sammen med, om de har set den?


Svar #3
12. juni 2017 af Heidi098

Altså det er den jeg skal have med ind tror jeg. Det er den hvor læreren har skrevet under, men ved ikke om jeg bare skal udskrive en ny og få dem til at skrivemåder? Eller om jeg kan komme op uden ddn? Eller bare kopier en uden underskrift.

Brugbart svar (0)

Svar #4
12. juni 2017 af MS14

Er det ikke underordnet om din lærers underskrift er på den eller ej - Kunne du evt. skrive en besked til læreren? :)


Svar #5
12. juni 2017 af Heidi098

Det er det jeg ikke er helt sikker på nemlig. men du ved ikke om man SKAL have den med til eksamen?

Brugbart svar (0)

Svar #6
12. juni 2017 af MS14

Jeg mener bestemt, man bør have sin disposition med - Du kan evt bare tage en med uden underskrift - Det er jo blot ment som en hjælp til dig under eksamen :)

Skriv et svar til: Min disposition er væk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.