Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 18061 til 18080 af 40685
-
fysik examen i 9
Forumindlæghej, jeg går i 8 klasse, og kunne godt tænke mig at vide hvordan en fysik/kemi examen foregår. det er noget med et forsøg eller et eller andet. skal også selv op til den prøve i juni måned. -
f(x)=(x^3)/(x+1) Beregn lokale ekstremum
ForumindlægFørst har jeg taget f ' (x) og sat den lig med 0 og får -3/2 men fasit siger: lokalt min: 27/4 for x = -3/2. Hvor kommer 27/4 fra? sætter lige en fil med opg. og fasit med -
Mundtlig engelsk!!!
ForumindlægHej, Jeg skal op til mundtlig engelsk her d. 1 Juni, men jeg har overhovedet ikke fundet et emne. )): Jeg skal vælge et overemne mellem School Shootings, Nelson Mandela and South Africa, Australia and the Stolen Generation & Being Different. Er der nogle som har gode forslag til underemner ... -
Elektromagnet?
ForumindlægEr der en der kan forklare mig, hvordan jeg kan lave en elektromagnet? Jeg kan simpelthen ikke huske det, og søgninger på google giver varierede resultater. Jeg vil bare gerne ha' en god og enkel måde :D Håber der er en der vil hjælpe.. -
Årskarakter
ForumindlægHej derinde Jeg går i 1.g og har engelsk på A niveau, og fik som årskarakter 00 i mundtligt engelsk, kommer det til at betyde noget for min fremtid i 3.g Mvh anonym -
Variablel
Forumindlægheej folkens, er der nogen som kan hjælpe mig med at løse en opgave som jeg har svært ved ? Opgaven lyder: Om en variablel a oplyses , at den er omvendt proportional den 4. rod af en variablel b. -
Procentdel
ForumindlægHvordan finder man en procentdel af de energigivende stoffer? Jeg forstår det ikke rigtigt? Dette er det spørgsmål jeg har fået, som jeg skal øve mig på til biologieksamen. Anvend bilag 3, figur 1 til at beregne hvor stor en procentdel de energigivende stoffer udgør af produktet og diskuter hvor... -
Årsprøver?
ForumindlægHej, er der nogle der ved om årsprøver i 1.g tæller i ens gennemsnit, hvis det er et fag som man ikke afslutter? -
Matematik A mundtlig på onsdag
ForumindlægHej alle, Jeg har matematik A på enkeltfag og skal til mundtlig på onsdag. Jeg var syg med stress til den skriftlige, som skal tages i februar. Jeg har ikke været meget til undervisning i det sidste halveår, hvor jeg havde faget, grundet sygdom. Jeg skal bruge matematiken, da den er adgangs... -
Linjestykke på y-aksen
ForumindlægJeg har regnet de første to dele - og mangler sidste del. For en anden vejprofil er f (x) = -0,01 * x ^(3/2) + 0,05 Hvor k og c er konstanter. Hældningskoefficienten for tangenten t til grafen for f i punktet A er for denne vejprofil med -0,028, og vejens bredde er 10 m. P... -
Problemstilling til ´Natur i forandring´ :S
ForumindlægHej! Vi er en gruppe, som er på den. Vi har fået emnet ´natur i forandring´ i faget Teknologi på 2. HTX. Som dækker over ALT inden for verdenden, specielt med henblik på fremtiden. Vi kan simpelthen ikke finde ngoet aktuelt emne, som vi kan lave et acceptabelt produkt til. Vi vil derfor RIGTIG g... -
Britiske fysikere - J.J Thomson
ForumindlægHvilken betydning har J.J Thomson's opdagelse haft på samfundet? Hvad ville der have sket hvis han ikke havde opfaget elektronen? Håber i kan hjælpe os med at komme videre med vores opgave! -
Studierapport
ForumindlægSkal hele Studierapporten vedlægges eller kan man nøjes med de emner, man perspektiverer til? Føler det er spild, at printe 4 sider ud, når man kun skal bruge to emner. -
gennemsnit?
ForumindlægNu er det jeg går og bliver lidt forvirret. Det omkring karakter beregning. Jeg har fået at vide at jeg skal oppe i alle mine skriftlige fag, dvs. Dansk, Engelsk, Spansk, International øk, og Afsætning. Har 5 A fag. Det mit 3 år. Det jeg vil spørger om, er når man skal gange hele sin gennemsnit... -
Fremlæggelse
ForumindlægHej Skal fremlægge i 10 minutter, må have nogle få stikord med, men det hjælper mig ikke rigtig. Har tænkt mig at skrive alt det ned, jeg vil sige og så øve mig på det til jeg kan det. Men er det en god metode? Hvad kan jeg ellers gøre, takker. Må gerne lave et PP -
Lektiehjælp i mat, kemi og musik tilbydes
ForumindlægHey! Jeg er en pige på 22 år, som blev matematisk/musisk student i 2006. Lige nu står jeg håbløst og mangler penge, så jeg vil gerne fungere som lektiehjælp hvis nogen har brug for det. Jeg har læst til farmaceut på Københavns universitet i halvandet år, så mine største forcer er matematik og k... -
studenterfest
Forumindlæghej allesammen... nu er der efterhånden ikke lang tid til at jeg bliver student, men hvad gør i med studenterfest? Holder i en fest for familien eller for vennerne?? er interesseret i at høre lidt af hvert til inspiration :D P.s. Held og lykke til alle de kommende studenter -
spanske verber - link
Forumindlægher er der et godt link til de mest almindelige verber, i alle eksisterende tider. det kan maaske vaere til hjaelp adíos http://users.ipfw.edu/jehle/VERBLIST.HTM -
FSA PRØVER
ForumindlægNogle der ved hvor man kan finde FSA diktatter. jeg er virkelig dårlig til at stave og vil derfor gerne øve på nogle flere diktater -
Når terror bliver nær
Forumindlægnogen der har lavet "når terror bliver nær" fra dansk fsa .. som lige kan sende den til mig´til inspiration . tak på forhånd ..
