Søgning på: tysk analyse. Resultater: 18061 til 18080 af 38620
-
Cult brands?
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at definere cult brands, samt fortælle mig hvofor Apple er et cult brand? -
Budgettering
ForumindlægHej, håber at kunne få lidt hjælp på denne opg. Budgettering Peter og Ulrik er i gang med budgetteringen for 2007. De har allerede udarbejdet et budgetforslag, men de er ikke umiddelbart tilfredse med det budgetterede resultat. Derfor har de udarbejdet 2 nye budgetforslag til hver af varegrup... -
Syntaks
ForumindlægHey er virkelig i tvivl omrking hvordan man forklare syntaks.... Kan man sige at der i noveller ofte er en tydlig syntaks og at der eksempelvis i kortere tekster såsom digte er en mere ufuldstændig syntaks...? Sidder med Nik og jay sangen kan du høre hende synge og vil gerne prøve at forklre de... -
Dansk tekster :O)
ForumindlægHejsa :O) Jeg står og mangler en pæn stak dansk tekster. Kan man finde det herinde eller er det kun opgaver der er herinde? synes ikke lige jeg kan finde helt rundt i det -
AT metoder og teori
ForumindlægJeg skal op i AT her i mrogen i biologi og dansk.Mit emne er kloning af mennesket og det jeg har gjort i biologi-delen er at redegør for teorien bag kloning og derefter kigge på konsekvenserne af kloning og etikken bag det hele. men mit store problem er at jeg er fuldstændig på bar bund når det... -
Dramaturgi
ForumindlægHvad indebærer ordet fortælleanalyse (dramaturgi) når man har med en tv reklame at gøre ? -
En lille hjælp til metode afsnit
ForumindlægHej. Jeg skal op til mundtlig AT fredag og er pludselig, ligesom så mange andre blevet total i tvivl om hvad afsnittet metode, egentlig skal handle om. Jeg skriver i psykologi/biologi omkring fedme. Lige pt føler jeg slet ikke jeg kan skelne mellem humaniore og naturvidenskabelige metoder. Nogen ... -
deduktiv og induktiv
ForumindlægHvad er det deduktiv og induktiv betyder? jeg skriver i samf og historie, og er i tvivl om hvad disse metoder betyder?? Nogen der kan hjælpe? Er også i tvivl om normativ og deskriptiV??? -
ARTIKEL
ForumindlægHej (; Jeg har, skulle læse en artikel og besvare på følgende opgave: Gør rede for og diskuter synspunkterner og argumentationsformen i Lars Bennikes artikel. Jeg går lidt i stå ved ARGUMENTATIONSFORMEN, da jeg egentlig ikke er sikker på, hvad det lige præcis er.. Håber der er nogle, der kan hjæl... -
Den hermeneutiske metode
ForumindlægHej er der nogen der kan forklare mig, hvad den hermeneutiske metode kan bruges til, og hvordan? -
MUNDTLIG ÅRSPRØVE!
Forumindlæghej alle kloge mennesker!;) Er der nogen der kan give mig et råd om hvordan man skal snakke om en kendt tekst, altså hvad skal man komme ind på? ikke kun resume vel ? jeg er lidt så blank! -
Eksamens eksempel?
ForumindlægEr der nogen har et eksempel på hvordan pyskologi eksamen mundtligt ser ud. med 24 min. forberedelse? -
Har du prøvet..?
ForumindlægAt være oppe i engelsk mudtlig stx a-niveau? I så fald vil jeg gerne høre lidt om det:) -
Projekt om kloning
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er igang med et projekt om kloning, nogen som kan hjælpe? -
Mangler du hjælp til Mat/Fys eller Kemi?
ForumindlægHej mit navn er Frederik og jeg er 31 år. Jeg er uddannet Cand.Scient i Matematik og Fysik og har Kemi som et ekstra fag. Jeg har flere års erfaring med at undervise Gymnasie-elever og Universitets-studerende i Matematik og Fysik men også Kemi. Min undervisning er pædagogisk og jeg opgiver ... -
dio hjælp
ForumindlægJeg mangler lidt hjælp til at finde nogle tal. jeg vil gerne vide hvor man kan finde tallene på Kinas miljø og klima omkostninger, tallene skulle gerne være fra 1980 frem til nu. -
Salme i dansk?
ForumindlægHeej. jeg har en aflevering for i dansk, det er en salme som hedder "Den signede dag". er der nogle som har kendskab til den, og evt kunne hjælpe mig med hvad den handler om ? Har svært ved at forstå det ældre sprog, og gemte betydninger i teksten, så ville være en stor hjælp. på for ... -
Opgave download
ForumindlægHej, jeg har adobe reader 7.0 men opgaverne kommer stadig ikke frem. Har prøvet med et ar stykker nu. er der nogle som ka hjælpe? Mvh Tabita -
Angående B&O og Audi
ForumindlægRedegør for Audi's købsadfærd i forbindelse med køb af lydudstyr fra B&O? Foretag en segmentering af markedet for Audi's biler? kan du hjælpe ? -
Stil om latter
ForumindlægNogen der hurtigt vil rette min dansk stil om latter.. fylder ikk særlig meget?
