Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 18081 til 18100 af 77388
  • Termins regler?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til terminsprøve i engelsk i morgen, og kan ikke huske hvordan reglerne omkring længde er i 10 klasse. I 9 er det 350-450 ord, som stilen skal min og max fylde. Er det også sådan i 10? TAK! ;)
  • Undersøgelse!

    Forumindlæg
    Er i færd med 9. klasses projektopgave om 9;9;danskernes holdning til indvandrere9;9;, så derfor vil jeg gerne høre din holdning til indvandrere :-).
  • Science fiction noveller

    Forumindlæg
    Er der nogle af jer, der kender nogle gode science fiction noveller der kan anvendes til 9. klasses afgangsprøven? Helst noveller, hvor der er meget at tage fat på og sige.
  • Hvordan opbygger man en rapport?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er i gang med 9. klasses projektopgave, men jeg er meget i tvivlt om hvordan man laver en rapport, og min lærer er ikke interreseret i at hjælpe mig med det... Så, hvordan opbygger man en rapport? - PeterBrinck.
  • afgangseksamen

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skulle op til folkeskolens afgangseksamen er der nogle der ved hvor man kan se evt: ældre eksamenopgaver så man kunne øve sig lidt der er 9. klasse skriflig matematik
  • 9/11

    Forumindlæg
    hej alle Jeg går i 9. klasse og har om emnet "9/119;s påvirkning på Danmark" Hvilke problemstillinger og vinkler kan man lave, og evt. fremlæggelse På forhånd tak
  • animath farm

    Forumindlæg
    Til Studieportalen. Har fået anbefalet et computerspil til suppl.i matematikundervisning.Ca.7--9. klasse. Animath.farm hedder det. Nyt. Hvor finder jeg det mon ? Jette MVH, [email protected]
  • animath farm

    Forumindlæg
    Til Studieportalen. Har fået anbefalet et computerspil til suppl.i matematikundervisning.Ca.7--9. klasse. Animath.farm hedder det. Nyt. Hvor finder jeg det mon ? Jette MVH, [email protected]
  • Konflikt og forsoning

    Forumindlæg
    Hjælp! Vores overemne til projektopgaven i 9. klasse er konflikt og forsoning og har hårdt brug for et delemne, men har bare INGEN ide om hvad det ska være? Nogen af jer der kan komme med nogle gode emner???
  • Rette min stil

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går i 9. klasse og skal aflevere en stil meget snart. Ville lige høre omnogle kunne tage sig tid og læse min stil, og evt. give en karakter, eller bare en kommentar, og hvad der kunne være bedre.
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej :D Jeg er en dreng på 15 år som nuværende går i 9 klasse jeg vil gerne lige spørge mit gennemsnit 5,2 lever op til det gymnasiale krav. Tak på forhånd :D
  • jordens skatte

    Forumindlæg
    hej skal lave en disposion over emne jordens skatte (metaller) med metaller i opløsning og metalglans håber I kunne hjælpe mig med en god og nem, disposion til 9 klasse FSA
  • synops værdier/identitet

    Forumindlæg
    hej. jeg trak værdier/identitet til min synops i 9. klasse, og ville gerne hører nogle gode forslag om hvad jeg kunne vælge af tekster, hvis i kender nogle.
  • Hjælp til et fordybelsesområde

    Forumindlæg
    Hej jeg går i 9. klasse mit fordybelsesområde er " Hvem er jeg? Identitet" nogle der kender nogle gode noveller eller andet. På forhånd tak
  • To Kliometer af Helle Helle

    Forumindlæg
    Hej jeg er en pige der går i 9 klasse Vi er igang med at lave en synops for første gang, Hvilket tekst kan jeg perspektiveringer med? Og genrettæk?
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hej Sp er der nogle som kan hjælpe med 2 opgaver lyder således Udviklingen i anlatallet af elever, der har valgt 9 klasse på efterskole i perioden 2000 -2003, kan tilnærmelsesvis beskrives ved modellen y=6410*1,06x Hvor y er antal elever i 9 klasse på efkerskole ,og x er antal år efter 20...
  • Skrifttyper med fødder

    Forumindlæg
    Nu skal vi 9. klassere jo op i skriftlig fremstilling imorgen, og det anbefales, at man bruger en skrifttype med fødder. Er der nogle der kan komme med nogle eksempler på skrifttyper med fødder? Har Calibri fødder?
  • Censor

    Forumindlæg
    Jeg går i 9. klasse, og vil lige vide om det er vi har krav på at vide hvem vores censor er, når skolelederen og dansk læreren allerede ved det.
  • Angivelse for oplæsningsstykke til en TV-Reklame

    Forumindlæg
    Jeg har trukket emnet tv reklamer til min 9. Klasses afgangprøve Jeg kan bare ikke finde ud af hvad jeg skal skrive til min Angivelse af oplæsningsstykke Nogen der kan hjælpe? :)
  • Mat. blækregning 2002 fsa. DET HASTER :D

    Forumindlæg
    . Hey, jeg går i 9. klasse, og jeg skal aflevere en blækregning. Det er fsa blækregning 2002 maj-juni. Jeg har lavet den, men jeg vil høre om nogen har et retteark eller selv har lavet den. Tak.