Søgning på: naturgeografi c eksamen. Resultater: 18081 til 18100 af 89325
-
Hvor findes rettevejledning for censur i samfundsfag på uvm.dk?
ForumindlægSom overskriften hentyder, kan ikke finde det selv!! -
hvilke hjælpemidler må man have med til skriftlig års. prøve i dansk?
Forumindlæghey... tænkte på om nogen her inde har lidt mere styr på hvad man må have med til skriftlig årsprøve i dansk? Foe er simpelten usikker på hvad jeg må tage med! -
Fysikeksamen 2005
ForumindlægHej.Har nogen været til studentereksamen i striftlig fysik?.Jeg skal have fysik på A-niveau og ville derfor meget gerne se besvarelsen af dette eksamenssæt. -
AT9 - citater og referencer?
ForumindlægHej, jeg sidder og er i gang med min AT9-synopsis, og jeg tænkte pludselig på om man skal inddrage citater og referencer, når man svarer på sine problemstillinger? eller om det indgår som en del af analysen og derfor skal gemmes til fremlæggelsen? :) MVh. Nefer -
AT - Karakter?
ForumindlægHejsa! Mit spørgsmål er simpelt: Får man standpunktskarakter i AT? -
må jeg tage det med?
ForumindlægMin lærer gav mig 10 i tysk og efter jeg fik 10 så sagde hun at jeg skulle skrive en stil på skolen ! Jeg måt bruge ordbog men har ikke spurgt om jeg må bruge noter ! Må man bruge notater! -
Karakter ved skr. studentereksamen
ForumindlægNogle der ved, hvornår man kan få de skr. karakterer ved studentereksamen..? Det er vel omk. d. 10 juni..? -
Engelsk A ekstemporaltekster
ForumindlægEftersom vores lærer ikke har givet os nogle eksempler på hvordan en ekstemporaltekst kunne se ud, aner jeg det ikke. Hvsi der er nogle der ligger inde med nogle vil jeg meget gerne se dem, så jeg kan øve mig!På forhånd tak -
En flinker fyr
ForumindlægHej jeg sidder og analyser en flinker fyr. Et af mine spørgsmål hedder: Bestem ismen til novellen? Nogen der ved hvilken isme en flinker fyr tilhører og hvorfor? På forhånd tak forhjælpen. -
hvilken betydning
Forumindlæghvilken betydning har årsprøve i skriftligt dansk 1 g tæller de på eksamensbeviset i 3 g eller hva ???? -
deltage i undervisning på et hold, man ikke er tilknyttet?
ForumindlægHej. Jeg står i den situation, at jeg efter sommerferien skal have Biologi B. Jeg har både søgt at få Biologi og Matematik på B-niveau næste år, men så vidt jeg ved, kan jeg kun få biologi. Dette forårsager så, at jeg skal have mat B i 3g i stedet for. Og altså et års pause fra matematik. Jeg har... -
Overenskomst?
ForumindlægNogen der kan, med lette ord, forklare mig hvad "overenskomst" betyder. Ved godt, at det er Dansk Arbejdsgiverforening og Landsorganisationen der skal forhandle om overenskomsten. -Men hvad er det lige "overenskomst" er? Tak på forhånd! :) -
Hvordan forgår det??
ForumindlægHjælp! Jeg skal snart op i 10.klasse fysik prøve og jeg ved ikke helt hvordan det foregår. Så jeh håber der er nogen der kan? Tak :) -
STX eksamensbevis
ForumindlægHej med jer :-) Jeg er snart student og kunne godt tænke mig at se, hvordan et eksamensbevis ser ud.. Er der en en venlig venlig sjæl, der har lyst til at tage et billede af sit eksamensbevis og sende mig det? :-) Er man ikke tryg ved det kan man jo altid redigere og få navnet væk :-) Håber meg... -
Hvad gør jeg?
ForumindlægHej.. Jeg har fået læst alt mit kemi pensum igennem flere gange, men jeg føler desværre at jeg stadig ikke kan finde ud af kemi, som jeg skal op til om 3 ugers tid. Jeg tror jeg ikke vil kunne klare det. Det er som om jeg ikke kan finde ud af det lige meget hvor meget jeg læser. Har i en god ide ... -
mdt. dk??
ForumindlægHej Skal på torsdag op i mundtlig dansk. Er i tvivl om nogle ting. -Når man skal perspektivere til andre tekster, kan/skal man så have den/de tekster med ind til bordet hvor man så kan henvise til? -Hvormange tekster man bør perspektivere til? -Hvordan skal man fortælle om tidsperioden ens tek... -
Psykologieksamen - hjælpemidler?
ForumindlægEr der nogle af jer der ved med sikkerhed, om man må have egne notater (som ikke er skrevet i forberedelsestiden) med ind til eksaminationen i psykologi?? Jeg har nemlig ikke kunnet finde noget om det :s og vi måtte jo gerne til historie - og sidste år havde jeg både til tysk og geografri - så j... -
Skal man op i mundtlig historie i 3.g?
ForumindlægHej alle! Historie på A er obligatorisk på STX, og siden man ikke får en skriftlig karakter tænkte jeg på, om det allerede er bestemt at man skal op i mundtlig historie i 3.g? Mvh. SPRB -
Terminsprøve!
ForumindlægHej! Jeg har utrolig meget brug for hjælp, jeg aner ikke hvordan man har terminsprøve i dansk! Nogle med svar? -
eksamenspørgsmål
ForumindlægKan det være rigtigt at man ikke kan finde nogle af de gamle skriftlige eksamensæt til niveau a i HTX matematik på gyminasie niveau? Findes de ikke i nogle bøger / nettet? MVH BR.
