Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 18081 til 18100 af 40685
-
Hvad indebærer "selvstuderende"?
ForumindlægHej En af mine klassekammerarter er blevet tvunget sevlstuderende. Hvad indebærer det? -
Hvad skal jeg gøre??? hasterrr
ForumindlægHej SP :)) Jeg er 1.g'er og har studieretningen Global Culture med Engelsk A og Samfundsfag A. Lige nu har jeg 4 A fag. Dansk, historie, engelsk og samfundsfag. Udover det har jeg fransk fortsætter B, fordi jeg har haft fransk i 3 år i folkeskolen. Da det er mit yndlingsfag og et fag jeg føl... -
gode råd til afgangsprøven?
Forumindlæghej. Jeg går i øjeblikket i 9.klasse hvilket jo så betyder at jeg skal til "eksamen" her i juni. Derfor søger jeg nogle gode råd til hvordan man bedst muligt forbereder sig både til det mundlige og det skriftlige... Nogle der har nogle gode teknikker og andre gode råd? Vile også gerne ... -
Integralregning, areal bestemmelse
ForumindlægHej! er der nogen der vil hjælpe med den arealberegnings opgave..? :) En funktion er givet ved f(x)=-x^2+4x. En ret linie skærer grafen for f(x) i punkterne S1(1,3) og S2(4,0) grafen for f(x) afgrænser en punktmængde, M, som har et areal. Opgaven går ud på at bestemme M. Men hvis jeg prøver at ... -
Undervise i fysik.
ForumindlægNogen derude som er intresseret i hjælpe en gym elev i fysik b, inden jeg skal op mundtlg, det vil self være mod betaling :) ? -
tilfælde af sygdom til terminsprøve i 3.g
ForumindlægHej. Jeg skal til terminsprøve imorgen . Men pga. en sygdom har jeg fået tid hos lægen imorgen .. Er der nogen der ved om hvad skolen siger til det ?? -
Infomedia - nede?
ForumindlægHej Jeg har forgæves forsøgt at logge ind på infomedia. Da jeg første gang forsøgte at logge ind, kom siden frem med en masse kode-volapyk. Men da jeg opdaterede loggede jeg fint ind, og alt så normalt ud. Når jeg nu prøver at søge på en artikler, finder den antallet, og kommer frem med en mas... -
Læse videre på universitetet...
ForumindlægJeg går i 3g og skal efter gym læse videre på universitetet... men jeg er er lidt bange for at niveauet er for højt, fordi jeg i gymnasiet lige knap hænger ved. Hvad er jeres erfaringer med overgangen fra gym til uni? Skal man bruge meget tid på at læse hver dag? synes nemlig allerede jeg bruge... -
Delkonklusioner
ForumindlægEr det nødvendigt at fremlægge delkonklusionerne, hvis de er skitseret i min synopsis? -
Rights
ForumindlægHej Jeg skal op til Engelsk Mundtlig Termins prøve i uge 3 og 4 Fra D.14 januar. 2013 Jeg har valgt at snakke om Rights: Rettigheder Main Topic : Rights ; Human Rigts Jeg har ikke styr på hvordan jeg skal opdele Rights på. Om jeg skal starte med de forskellige Rettigheder eller snakke o... -
Lærervikar?
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at arbejde som lærervikar efter sommerferien, jeg går også på lærerseminariet, men undrede mig over om arbejdet ikke går ud over skolen? Altså vil ikke arbejde fuldtid eller deltid men bare en gang om ugen, kan det lade sig gøre? -
Øget integration til gavn for DK velfærd?
ForumindlægHej samf'ere, Jeg sidder lidt fast i en opgave hvor jeg skal diskutere om øget integration i EU er til gavn for velfærdssamfundet i Danmark. I opgaven har jeg inddraget debatten on fælles selskabsskat hvor der er uenighed mellem liberalister og socialister (primært), men jeg mangler stadig ... -
Analyse af digte
ForumindlægHej, Jeg er så heldig at jeg skal op i mundtlig engelsk her på tirsdag, 3.g B. Det slår mig nu at jeg er rimeligt lost, når det gælder om at bestemme et digts rytme; Derfor spørger jeg jer kloge hoveder om I har nogle råd herom. Christian -
Et par timers hjælp til biostatistik søges
ForumindlægHej Jeg søger en, der er villig til at hjæpe mig med en opgave i biostatistik, hvor der bl.a. indgår regressionsanalyser og linearitetstjek. Det drejer sig om maks. et par gange med få timer. Nogen der kan hjælpe? :-) -
Hvad og hvor meget må en mundtlig matematik disposition indeholde?
ForumindlægJeg skal til terminsprøve i mundtlig matematik. Hvad og hvor meget må en disposition til dette indeholde? Er der nogle regler? Jeg har vedhæftet én af mine dispositioner. -
dialogen
ForumindlægHej alle medstuderende, som lige nu sidder og knokler med AT eller er så heldige at være færdige med det "dejlige" fag for ALTID. Jeg ville bare høre, hvad folk gør mht dialogen til sidst - er det meningen at eleven selv skal lægge op til dialog eller begynder lærer og censor bare at sp... -
Problemfomulering til urbanisering
ForumindlægHej, jeg mangler en problemformulering til AT. jeg skriver i fagene Historie A og Samfundsfag B. mit emne er urbaniseringen, hvor jeg bla. i samfundsfag lægger tager udgangspunkt i Georg Simmel (1858 - 1918) og han socoligiske syn på landbrugslivet og storbyslivet. Jeg håber nogen af jer vil komm... -
Krig,medier og teknologi.
ForumindlægJeg skal op i AT-årsprøve på tirsdag. Og jeg er hel blank, ang. hvordan jeg skal gøre til det mundtlige. Det er gruppe prøve.. Vi har lavet og afleveret vores synopsis. MEN JEG HAR HØRT AT DET MED METODER OG TEORI ER MEGA VIGTIGT? HVORDAN SKAL JEG SIGE NOGET OM DET? ER DER NOGEN DER HAR NOGLE RÅD... -
Teori - Jeg forstår det ikke!
ForumindlægOkay, Nu har jeg brug for noget hjælp, da jeg er på virkelig bar bund! Jeg har skrevet AT-snopsis om doping i sportsverdenen i fagene biologi og idræt. Jeg skal til at skrive noget om, hvilke teorier jeg har brugt inden for faget biologi - men jeg har jo overhovedet ikke brugt nogen teorier?! El... -
TI89 Titanium TIL SALG
ForumindlægHelt ny TI 89 Titanium sælges for 1000,-, har aldrig været åbnet, da dette var et fejlkøb. Ny pris 1400,- Jeg bor i København og er villig til at mødes, men køber betaler hvis det kræver forsendelse. SPEC Type Graphing Calculator Display 100x160 pixel display Power Powered by 4 AAA batteries wi...
