Andre fag

Hvad skal jeg gøre??? hasterrr

09. november 2017 af Ay77 (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej SP :))

Jeg er 1.g'er og har studieretningen Global Culture med Engelsk A og Samfundsfag A. Lige nu har jeg 4 A fag. Dansk, historie, engelsk og samfundsfag. Udover det har jeg fransk fortsætter B, fordi jeg har haft fransk i 3 år i folkeskolen. Da det er mit yndlingsfag og et fag jeg føler mig stærk i, ønsker jeg at kunne hæve det på A-niveau. Problemet er bare, at det kræver at en stor del af eleverne på mit fransk fortsætter B hold, også vil hæve det på A - hvilket ikke kommer til at ske, da folk ikke ønsker det, og da vi også er et ret lille fransk fortsætter B hold, i modsætning til det andet fransk begynder A hold. 

Mit lille dilemma her, er så hvad jeg burde stille op. Jeg ønsker 5 A fag for at få ganget mit endelige snit med 1,03. Det ser ikke ud til jeg kan hæve fransk på A, fordi der ikke er nok der ønsker det og jeg vil ikke hæve matematik på A, da der er en stor chance for at det kommer til at trække mit snit ned i stedet for. Mit kunstneriske fag, musik C, vil jeg også gerne hæve på A, men det kommer sandsynligvis heller aldrig til at ske, fordi der ikke er nok på holdet som ønsker det.

Synes ikke der er så mange muligheder... :/ Jeg er så forvirret. Hvad burde jeg gøre? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
09. november 2017 af fosfor

Du kan altid tage fransk fortsætter A som selvstudium med en lærer som vejleder der fastsætter pensum, og som du kan mødes med en gang om ugen.

Du mister så årskaraktererne i fransk, men er garanteret både skriftlig og mundtlig eksamen.


Svar #2
10. november 2017 af Ay77 (Slettet)

Tak for svar, håber det kan lade sig gøre :)


Skriv et svar til: Hvad skal jeg gøre??? hasterrr

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.