Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 18081 til 18100 af 141659
-
Brug af samme kilde?
ForumindlægHej SP, Jeg sidder lige og retter min SRP, og jeg kan se at i en del afsnit har jeg brugt det samme materiale- gør det noget? Altså får det lærer og cencor til at tro at jeg ikke har sat mig nok ind i bioteknologien? mvh Maria -
Litteraturliste - HJÆLP
ForumindlægHvor mange bøger og internetkilder har I på jeres litteraturliste? -
ny skriftlig for niende
ForumindlægHej er der nogle der har facit til ny skriflig i niende? -
Matematik A studentereksamen 2009 December
ForumindlægHej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2009 December. Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :) -
Hjælp Klumme
ForumindlægHvordan skriver man en klumme? -
Hjælp til abstract.
ForumindlægHej er der en der har lyst til at se om jeg skal rette noget yderligere ved mit abstract? -
TDC CASE
ForumindlægHey jeg skal op i TDC eksamen om nogle dage, og er total meget på den... Er der nogen der har det samme problem som mig, så kunne vi evt. udveksle oplysninger...... -
Eksame- Fysik:)
ForumindlægHej... Jeg har eksame på fredag, og jeg mangler nogle forsøg... Bølger svingninger... Hvilke forsøg kan jeg lave med det emne?:) På forhånd, tak -
SO-prøvemappe
ForumindlægHello! jeg ville lige høre om der er en venlig sjæl der måske havde en prøvemappe i so htx, jeg kan kigge på da jeg mangler lidt at læne mig op efter i forhold til hvrdan man gør. på forhånd tak. -
dyrecelle
ForumindlægJeg skal beskrive cellemembranens opbygning og transportprocesser over membran, og ville spørge om nogle havde nogle noter omkring dyreceller? -
Hjælp
ForumindlægSider med en problemformulering jeg ikke kan finde ud af. Den hedder "Te" matematik trin 2 ?? kan i hjælpe mig med at finde den -
Matematik A studentereksamen 2008 December. (stx)
ForumindlægHej Folkens Jeg vil høre om der ikke er nogle der har opgavebesvarelsen til Matematik A studentereksamen 2008 December. (stx) Det vil være en stor hjælp! På forhånd tak :) -
Skriv et essay
ForumindlægHej Har brug hjælp for til at skrive en indledning til mit essay. Essayet skal handle om en vigtig begivendhed i mit liv. Nogen der har nogle fif til en god indledning. -
Historiske kilder som er påvirket af Darwin
ForumindlægJeg skriver AT i historie og biologi med problemformuleringen; ”Hvilken betydning fik udgivelsen af Darwins evolutionsteori i ”The Origin of Species ” fra 1859 på måden man i de humane videnskaber tænkte og begrundede ”udvikling”?” I min analyse del vil jeg ge... -
FSA Fysik Eksamen 23/6.
ForumindlægJeg ville høre om der er nogle af jer, der har nogle gode fysik noter, som jeg kunne få? Eller nogle gode råd. Det haster forholdsvis meget. Jeg skal op imorgen mandag. Jeg skal blandt andet op i: KEMI: - Syrer baser - Salte (inddampning, opløsning, ion-bindinger) - Grundstoffer (det period... -
Matematikens metoder og beviser
ForumindlægDette er ikke et spørsgmål, men rettere en opklaring/ hjælp til andre der i fremtiden skal beskæftige sig med matematik inden for AT: Metoder: I matematikken skal man kikke på induktiv og dekutive metoder. Matematik kan nemlig ikke sættes i bås med andre naturvidenskabelige fag, da matematik b... -
vernissage
ForumindlægHej. Er der nogen der har læst the short story "vernissage" af Claire Anderson-Wheeler.? Kan i give et referat af teksten, forstår den nemlig ikke. Håber der er nogen der kan hjælpe, på forhånd tak. : -
Vektor regning
ForumindlægHej kan i hjælpe? -
mit lorteliv
Forumindlægmit lorteliv? hjælp pleas, en eller anden - er virkelig lost !! ): -
HJÆLP: Færdiggørelse af et årsregnskab!
Forumindlæger der måske noen der kan Hjælpe mig med en færdiggørelse af et årsregnskab?
