Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 18101 til 18120 af 60879
-
engelsk aflevering, men er ikke sikker på jeg har helt styr på det historiske? og om der er mange sproglige/grammatiske fejl
ForumindlægRepublic of Ireland vs the United Kingdom ”Essay” There are troubles between different countries all over the world – there has always been, and there will always be. Imerialism is a good example to show how some countries are being subjects by other countries. Some countries have a bad un... -
HJÆLP, trukket "minorities" i engelsk, hva ska jeg gøre
Forumindlægjeg går i 10 klasse og har lige trukket emnet minorities, jeg går lidt i panik da jeg ikke helt ved hvad jeg skal snakke om. kan i komme med nogole emne ideer? tak. -
Droppe ud eller smidt ud ?
ForumindlægEr det bedst at droppe ud af gymnasiet inden de mundtlige eksamer eller at blive smidt ud ? Kan man evt. tage Hf efter sommer uden en 10.klasse ? på forhånd tak : Anna -
Kan man hæve et c-fag til et b-fag hvis man har været til eksamen i c-faget?
ForumindlægKan man hæve et c-fag til et b-fag hvis man har været til eksamen i c-faget på første år? -
3g's opgaver
ForumindlægHvordan er det gået med 3g's(og 2hf's for den sags skyld) opgaverne i det danske land? Selv fik jeg 10 i engelsk om Hamlet -
Bestået i matematik
ForumindlægHej, Jeg har fået 7 i matematik skriftlig på A niveau og jeg skal op til den mundtlige her på tirsdag. Så jeg ville bare spørge, er jeg bestået faget selv hvis jeg får 00 mundtlig? -
Link til tidligere eksamenssæt??
ForumindlægHey. Er det et sted hvor man kan se tidligere år's skriftlige eksamens opgaver for A niveau i matematik? Kan i evt. stikke mig et link? -
Uni: formkrav til juridiske opgaver
ForumindlægHvad skal der egentlig stå på siderne (ikke forside)? Navn, CPR-nr., eksamens nr., dato? EDIT: var måske ikke så specifik i min konkretisering. Kort sagt, hvad skal der stå i sidehovedet? -
Ønskes: beroligende råd ang. den mundtlige eksamen i fransk.
ForumindlægNu er jeg fra naturens hånd sådan indrettet, at jeg har tendens til "en smule" nervøsitet ved eksamen. Jeg vil bare høre om der findes personer herinde, som har erfaring med (dvs. har overlevet) en fransk eksamen.Jeg skal op fredag, og føler lige pt. at hele mit ordforråd er forsvundet.... -
AT-eksamen i Dansk A og Biologi C
ForumindlægHej. Jeg er midt i forberedelsen til AT-eksamen om nogle dage. Men jeg er i vildrede. Min synopsis er ikke så god som den burde, men er det vigtigt at den er helt færdig? Jeg er i tvivl om hvorvidt jeg skal inddrage nyt materiale eller ej, og hvis ja, hvor meget skal det så fylde i fremlæggel... -
mundtlig tysk eksamen, håber du kan hjælpe mig!
ForumindlægHej, jeg skal til mundtlig tysk eksamen her på fredag. Jeg har virkelig brug for noget hjælp! Som du nok, ved skal man trække et spørgsmål, efter præsentation af selvvalgt emne. Jeg vil meget gerne læse lidt op på de emner, jeg kan trække. Jeg kan trække: Der Zweite Weltkrieg - Anden verdens... -
STANDBY-PLADS DANSK
ForumindlægHej! Jeg overvejer at søge ind på bachelor uddannelsen i Dansk, på AU. Det er jo for sent nu at søge ind på normalvis - men hvis jeg søger ind på en standby plads, kan jeg så starte op til sommer, hvor den normale studieopstart er, også for dem der søgte ind på det tidspunkt der var ansøgnin... -
Eksamen HHX C og B niv. i Mat.
Forumindlægså skal jeg op i mundtlig matematik i emneopgaver (statestik, lineære funktioner, andengradsfunktioner, eksponentielle funktioner, rentesregning, differentialregning, trigometri) og jeg står og mangler nogle afleveringer som jeg har smidt ud og hvis i har nogle fremlæggelser, afleveringer, eller ... -
HASTER RIGTIG MEGET! I'm desperat.. HJÆLP til mat eksamen på fredag :-(
ForumindlægHeeeej venner.. Jeg skal til mundtlig matematik eksamen her på fredag, det er på 10 klasses niveau.. Ville høre; har I nogle noter fra 10 klasse matematik? SÅ MÅ I MEGET gerne sende dem i en besked eller skrive privatbesked til mig og få min mail .. Ps: hvad SKAL man kunne til en 1... -
Krav til mundtlig eksamen A-niveau gamle ordning
ForumindlægJeg har i den sidste tid kigget lidt på nettet for at finde ud af hvad der egentlig forventes af eleven til mundtlig eksamen på A-niveau, hvad skal eleven som et minimum kunne? Hvad er vigtigt at huske på? Hvad skal der til for at elev kommer over 6-7 i karakter? Er der nogle gode råd om, h... -
HJÆLP SKAL TIL FYSIK EKSAMEN I MORGEN! TYCHO BRAHE? PARALLAKSEBEGREBET?
ForumindlægHey SP Jeg skal til fysik eksamen C i morgen. En af de spørgsmål jeg kan trække, omhandler Tycho Brahe og parallaksebegrebet, men jeg har svært ved at forstå hvad det går ud på. Jeg har tjekket alle mine fysikbøger igennem og kan ikke finde noget som helst om det og synes det er svært at finde h... -
Mat og hvadså?
ForumindlægHej.Nogen der ved hvilke emner man uden tvivl kommer op i til eksamen?Hvad gi'r god karakter? -
"HJÆLP"
ForumindlægEr der nogen som ved hvad en 1g årsprøve handler om ????? -
Samfundsfags eksamen på c-niveau min censor er fra Ørestad gymmnasium
ForumindlægHej Jeg skal op til samfundsfags eksamen på c-niveau. efter nærmere undersøgelser har det vist sig at min censor er en kvinde ved navn Line Hylling Rasmussen fra Ørestad. jeg vil bare spørge om der er nogle der kender hende har haft hende som lære og ved hvordan hun er. -
hjælp det haster nogen der har det der analyse skema man skal arbejde ud fra eksamens opgaven man for
Forumindlæger der nogen der har analyse arket til religion eksamen, da jeg skal til eksamen og kan ikke finde det
