Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 18101 til 18120 af 48931
-
24-timers eksamen historie. HJÆLP!
ForumindlægHåber VIRKELIG der er nogle, der kan hjælpe, da jeg er på virkelig bar bund. Jeg er igang med en 24-timers historie eksamen og har trukket emnet Danmarks udvikling efter 1945. Mit problem er så, hvordan jeg skal lave en analyse med inddragelsen af kilderne. Jeg har nemlig fået en masse forskellig... -
Hjælp til dansk!!!
ForumindlægJeg har virkelig nerver på.. Vi i 8. op i mundtlig dansk, men jeg er virkelig nervøs over at få stilt spørgsmål. Jeg har om fordybelsesområdet mobning, og prøveoplægget Den grimme ælling. Jeg ved godt det er svært at forberede sig på spørgsmålene, men er der nogle som måske har en fornemmelse om ... -
Ny kategori
ForumindlægHej Jeg er en 2.g'er som har valgt erhversøkonomi som valgfag i 3.g... Nu er jeg en person som bruger SP ret meget, når det gælder information og vejledning - kunne derfor godt tænke mig, at i tilføjer en ny kategori "Erhversøkonomi" :) muligt? -
Lektiehjælp til 1.g - Matematik
ForumindlægTil vores datter som starter i 1G sproglig linie søger vi en dygtig lektiehjælper. Det er specielt i matematik, men også andre naturligvidenskabligefag kan komme i spil. Vi bor tæt på Hellerup station. Løn efter aftale. Ser frem til at høre fra dig. -
Essay af the results of drinking (RETTELSE)
ForumindlægHEJ KAN I VÆRE SØDE AT HJÆLPE MIG MED AT RETTE DENNE HER ESSAY. OG KOMME MED FLERE FORSLAG TIL HVAD JEG KUNNE SKRIVE ELLER HVAD DER VIL VÆRE GODT AT SKRIVE. (HVIS I HAR) -
Referencer-eksport; fra "and" til "og"
ForumindlægHej. Jeg benytter eksport af referencer fra Mendeley til bib-fil, men jeg kan ikke finde ud af at omdanne to-personers referencer så de hedder eks.: [Hamilton OG Edelstein, 1974] i stedet for [Hamilton AND Edelstein, 1974] Jeg benytter \bibliographystyle{apalike} Mvh. Simon -
Online jobs - 14 år
ForumindlægHeei :) Jeg er en pige på 14 år der går i 8. klasse i holstebro og jeg vil så gerne tjene penge online, men jeg har ikke helt styr på hvor man kan tjenepenge online, hvad man kan tjene (på) og hvordan man gør... så hvis der er nogen der ved det overstående må i meget gerne skrive en kommentar o... -
Refleksion/evaluering og konklusion
ForumindlægHejsa, jeg kan ikke huske hvad forskellen på refleksion/evaluering og konklusion er? Er der nogen der kan forklare mig det? :) -
Den kroniske uskyld.
Forumindlægkan i hjælpe mig med denne her opgave? fra opgave 5 til sidste spørgsmål, det er en aflevering og jeg har ikke tid til at lave den, det kunne være en kæmpe hjælp (y) -
Passiv transport (diffusion)
ForumindlægHvordan kan det være at diffusion er en passiv transport? -
Produkt til projektuge
ForumindlægHej min gruppe er helt blank. Vi har brug for et kreativt produkt som omhandler billeddeling. Vi er snart på tredje dag af projektugen så vi er lidt tidspresset for det er nemlig første gang. Kan i give nogle forslag på kreative produkter som giver mening til billeddeling???. Kunne i måske også s... -
Bestem interval hvor uendelig række er konvergent
Forumindlægjeg har en uendelig række som jeg skal finde et interval til hvor den er konvergent samt en sumfunktion. Er der nogen der kan give mig en step by step forklaring på hvordan det udføres ? -
SRP HJÆLP
ForumindlægHej Jeg skal i snart til at skrive SRP I samf A og mat A. Jeg har som emne valgt finanskrisen med udgangspunkt i økonomiske modeller, særligt DREAM SMEC OG ADAM. Jeg kunne godt bruge noget hjælp, selvfølgelig mod betaling Hvis du kan hjælpe, så l skriv til mig [email protected]om Emma Holm -
gaussjordan
ForumindlægHej Jeg kan godt finde ud af at gausseliminere i et ligningssystem, men netop denne opgave volder mig problemer. Jeg har prøvet mig frem i en time, men det er helt umuligt. -
Uddannelser - vinter
ForumindlægHej Hvor kan jeg læse om uddannelser, der starter om vinteren. Mener det er omkring februartiden. Jeg ved indtil videre at socialrådgiver udd. starter på det tidspunkt, men er der flere. -
Hvad er enheden?
ForumindlægHej jeg sidder lige fast i enhederne i min beregning. Formel: Undertryk = m3 pr. m2 * 0,1m / 0,76m2/time*Pa. Undertryk = 526,8m3 pr. m2 *0,1m / 0,76m2/time*Pa = 69,2 ? Undertryk skal jo gerne give Pa.... Tak på forhånd ! -
FAS MAJ 2014
ForumindlægHej Jeg har en FSA matematik problemløsning til Maj. Nogen der har lavet eller kan lave den her file:///C:/Users/hussig/Downloads/140425%20FSA%20Matematisk%20probleml%C3%B8sning%20(1).pdf -
Ligninger, kom alle kloge hoveder!
ForumindlægEn der kan hjælpe med at sætte den her ligning op? Har virkelig svært ved det En dieselbil er dyrere i indkøb end i tilsvarende med benzin motor. Til gengæld koster dieselolie mindre pr. liter end benzin. Jensens drømmebil koster 180.00 kr. med benzin motor og 220.000 kr. med dieselmotor. Jensen... -
Analyse af årsrapporter
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i virksomhedsøkonomi og ville høre om nogle ville hjælpe med at sige nogle ting omkring nøgletal samt hovedtal, hvis jeg uploader rapporterne? -
Nedarvning af planter
ForumindlægJeg har fået dette spg, om hvor jeg skal forklare hvordan de forskellige træk nedarves i planter?? og jeg har virkelig ikke styr på hvordan de nedarves, stå det vil være rart hvis nogen kunne hjælpe mig så hurtigst som muligt!!
