Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 18101 til 18120 af 77388
  • Berettermodellen

    Forumindlæg
    hej allesammen. Jeg skal til 9. klasse afgangsprøve i morgen. Og jeg har lavet et berrettermodel til min novelle, men jeg er usikker på om det er rigtig. Er der nogen der lige gider at kan kigge på det?
  • diskriminanten

    Forumindlæg
    Jeg har en diskussion med en klasse kammerat om hvad d=5^2-4*(-9)*(-3) giver? håber i lige vil give jeres bud så vi kan få opklaret situationen :D
  • Hjælp til projektopg. - Facebook!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg er en pige i 9. klasse som har brug for hjælp til min projektopgave om facebook og det haster!!! hvad er der for nogle problemformuleringer til facebook? og hvores overemne er tiderne skifter og det skal ind under det. På forhånd tak! :-)
  • Evolution

    Forumindlæg
    Heej.. Biologi aflevering om livets opståen og udvikling.. Nogen der har nogle gode idéer til at skrive sådan noget.. 9. klasses niveu.. på forhånd tak..
  • Dansk mundtlig prøve

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg går i 9. klasse og vi skal op til en mundlig prøve i dansk. Så jeg vil bare lige høre om, der er nogen som kan forklare mig ordenlig, hvad en synopsi prøve går ud på?
  • Kreativt til unge og stoffer

    Forumindlæg
    Hej Jeg går i 9. klasse og vi har projekt uge så tænkte på om nogen kunne give nogle tips til hvad jeg kan til det kreavtive. Jeg har unges stofmisbrug som emne. tak.
  • Hvilket gymnasium for at blive revisor

    Forumindlæg
    Hej jeg har virkelig brug for hjælp her. Jeg er 9. klasses elev, og ved ikke vilket gymnasium jeg skal på da jeg vil være revisor. Er det ligemegt eller har alle gymnasiumer en kategori efter hvad man ville være?
  • Problemregning - Mælk

    Forumindlæg
    Hej. Jeg står lidt i en krise situation, og mangler svarende på en 9. klasses problemregning. Emnet er mælk, så alle opgaverne er baseret på det. Hvis der er nogen somehelst der har svarende, ville det hjælpe UTROLIG meget. Tak.
  • Word justere?

    Forumindlæg
    Hej i morgen skal jeg op i terminsprøve i 9. klasse på , i dansk skriftlig fremstilling. Mit spørgsmål er om hvordan jeg skal justere siden. Skal den venstre justeres, højre justeres, eller noget helt andet
  • Venstre justere eller noget andet?

    Forumindlæg
    Hej i morgen skal jeg op i terminsprøve i 9. klasse, i dansk skriftlig fremstilling. Mit spørgsmål er om hvordan jeg skal justere siden. Skal den venstre justeres, højre justeres, eller noget helt andet
  • 2. gradspolynomier

    Forumindlæg
    Jeg skal til at planlægge et undervisningsforløb med ikke-lineær vækst i 9. klasse. Er der nogen som kan hjælpe med ideer til at gribe dette an? Eller evt. hvor jeg kan læse nærmere om det. Tak!
  • Karaktergennemsnittet for at komme ind på frb. gymnasium?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg undrer mig over, hvad karaktergennemsnittet fra 9. klasse skal være på for at komme ind på Frederiksberg Gymnasium? Har hørt, at det er rigtig svært at komme ind å gymnasiet??
  • Gode historie noter?(:

    Forumindlæg
    Hej:D Skal op i historie på fredag, og ville høre om der var nogen, som havde nogle gode historie noter de gerne ville dele(: Gerne noget på mit niveau går i 9. Klasse(:
  • Hjælp til under emne projekt

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart have projekt i 9. klasse. Vores overemne er Kaos Har i nogle gode underemner? Hvor man kan lave interwiev mm Håber meget i vil hjælpe!
  • bøger hjælp

    Forumindlæg
    nogle der kender nogle bøger, på tysk man kan læse på ca. 9. klasses nievau hvis man gerne vil forberede sit tysk, eller nogle gode film man kan se?
  • Engelsk disposition.

    Forumindlæg
    I anledning af 9 klasses afgangseksamen har jeg lavet en engelsk disposition. Det ville være rart, hvis nogle kunne tilføje noget til den el. såfremt rette den for grammatiske fejl, formulerings- og tastefejl.
  • Lektiehjælp ønskes

    Forumindlæg
    Er du god til at formidle og undervise i matematik? Forældre til 9. klasse skoleelev søger hjemmeundervisning i matematik - gerne lærerstuderende. Kontakt venligst Pia Hansen Tlf.nr 42179130
  • stråling.

    Forumindlæg
    Hej jeg er en pige som går i 9. klasse og jeg er igang med at skrive en rapport om "atomer og stråling" og jeg ville høre om i viste hvad der bremser stråling?
  • Hjælpemidler med til FSA

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i kristendom til 9. klasses afgangsprøve. Men jeg er i tvivl om hvad vi må have med... Egne noter? Lærerens uddelte papirer om fx islam? Kopier af andres noter? Tekster? Hjælp!!
  • Hjælpemidler til kristendom FSA

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i kristendom til 9. klasses afgangsprøve. Men jeg er i tvivl om hvad vi må have med... Egne noter? Lærerens uddelte papirer om fx islam? Kopier af andres noter? Tekster? Hjælp!!