Søgning på: historie noter 9 klasse. Resultater: 18101 til 18120 af 62610
  • en radius af 100 meter

    Forumindlæg
    Hej! Nogle der har nogle noter til, 9;9;en radius af 100 meter´´ af yahya hassan? :))
  • Smilk model og CRM

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der har nogen gode noter til smilk modellen og crm? Med venlig hilsen MIchelle
  • Catul 51

    Forumindlæg
    Er der nogen der har noter eller en analyse af Catuls digt 51 om lesbia, som jeg kunne få inspiration af?
  • Pia Juul Elverdams Å

    Forumindlæg
    Er der nogen af Jer, der har noter liggende til Pia Juuls Elverdams Å? :) på forhånd tak
  • Seneca om det lykkelige liv

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som har noter om "Seneca om det lykkelige liv"? Jeg forstår ikke teksten :/
  • renæssancen kunst, menneskesyn og verdensyn

    Forumindlæg
    Hej allesammen, har i ikke nogle gode noter til renæssancen kunst, menneskesyn og verdenbillede Tusind tak
  • Article, kendetegn

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogle som har korte noter tl hvad en artikel er ? Meget gerne på engelsk. Dansk går også an :)
  • Ind i sociologien

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som har nogen noter til bogen: Ind i sociologien af P. Gunlach og N. Mortensen ?
  • Platon; Sollignelsen

    Forumindlæg
    Nogen de rligger ind emed nogle note romhandlende Platons Sollignelsen som de gerne vil dele?
  • HJÆLP!! Peak flow????

    Forumindlæg
    HEj. Er der nogen der har noter til Peak flow øvelsen ?? Jeg forstår det ikke.. hjæææææææælp
  • Kemi funktionelle grupper

    Forumindlæg
    Hej derude. Nogen her inde der har noter over de funktionelle grupper, og hvordan de kan reagere?
  • Monsterfedt i kirken high 2

    Forumindlæg
    Søger nogen nemme noter til Monsterfedt_i_kirken_high 2 :D
  • la lengua de las mariposas

    Forumindlæg
    er der nogen der har nogle noter eller oversættelse af bogen: la lengua de las mariposas? please hjælp! tak
  • Mat A, intergrering a ln(x)

    Forumindlæg
    Har fucket mine noter op, og skal integrere ln(x) Nogle der kan hjælpe?
  • Dårskabens pris 1509 af Erasmus af rotterdam

    Forumindlæg
    Er der nogen der har analyseret Dårskabens pris 1509 af Erasmus af rotterdam som kunne hjælpe? Noter om det ville også være behjælpeligt [??]
  • Syrer, baser, amfolytter og syre-basereaktioner

    Forumindlæg
    Nogen der har noter til: Syrer, baser, amfolytter og syre-basereaktioner? Tak på forhånd!
  • Mediefag C-niveau - Eksamen!!!!

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har nogle gode råd og tips til mediefags eksamen og evt. nogle noter?
  • Hvad ved I om salte?

    Forumindlæg
    Hejsa;) Er ved at skrive noter om salte, så vil bare lige høre, hvad I ved om det... Tusind tak på forhånd.
  • Eksamensspørgsmål

    Forumindlæg
    Hej :) Nogen der har nogle gode noter til mine eksamensspørgsmål? Eller som evt. vil kigge lidt på spørgsmålene ;)??
  • HASTER!!!

    Forumindlæg
    Hejsa, er der nogen der har gode noter til bioteknologi? Skal op til terminsprøven snart. Det vil være en stor hjælp:-)