Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 18121 til 18140 af 47925
  • aflevering

    Forumindlæg
    hei.er der nogen der muligvis har en eksamens opgave i tysk fra den. 22 maj 2000.det kunne være en stor hjælp.tak..
  • Kan man komme op i disse ting?

    Forumindlæg
    Hej alle sammenNår man er til eksamen i Dansk niveau A. Kan man så godt komme op i følgendeReklamerAviserArtiklerBillede (maleri)DigteEller er det udelukkede en novelle som man "typisk" vil komme op i?
  • Problemregning

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i morgen i matematik. Er det rigtigt at man ikke må skrive med blyant på svarark for så tæller det for 0 point?
  • scientology :/

    Forumindlæg
    hey alle. er der nogen der kan forklare mig hvad scientology går ud på? jeg forstår det ikke og skal til eksamen i morgen :/ mvh linda
  • Analyse til en læreplads.

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal op til eksamen om ikke så længe, og jeg har valgt en læreplads. Så ville høre om der ikke er nogle der har en analyse af novellen, som de vil sende mig på den eller anden måde?? :-)
  • Noget om termins eks. Engelsk

    Forumindlæg
    Nogen som ved noget om Engelsk eksamen på A-niveau??? Altså hvad der kommer eller kan komme til termins prøverne i 3. g???
  • Hurtigt! TAK!

    Forumindlæg
    I engelsk, skriftlig eksamen.. ved i så hvilke slags stile man skal skrive i 2007, 2008, & 2009?
  • Kloning og metode

    Forumindlæg
    Jeg skal til AT eksamen imorgen, og har lige brug for en lille smule hjælp. Hvis man skal udføre kloning i praksis, hvilken udførelsesmetode vil man så bruge? Deduktiv eller induktiv? eller begge?
  • Bestået eller ej?

    Forumindlæg
    Hvis man i matematik årskarakter har fået i et 4 i mundt. og et 4 i skriftl. og at man i den skriftlige eksamen ikke består - har man så bestået faget eller hvordan fungerer det:)?
  • Hjææælp til analyse

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen og har trukket Rap Nogne der har nogle gode ideer til raptekst der er god at analysere
  • Er man bestået?

    Forumindlæg
    Hej, er man bestået hvis man har fået 4 i mundtlig matematik og 4 i skriftlig, og så skal man op i matematik mundlig eksamen og man får 00. Er man så bestået?
  • cellemembran

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål til min biologi eksamen som jeg ikke kan finde ud af: - Redegør for transportprocesser over cellemembranen Håber der er nogen som kan hjælpe :-)
  • D'Hondts og Største brøks metode

    Forumindlæg
    Hej Hvad er D'Hondts og Største brøks metode? Kan man få sådan noget til matematik eksamen?
  • Odysseen eller iliaden?

    Forumindlæg
    Er odysseen det samme som iliaden? Homers oddyssé eller Homers iliade? jeg forstår det ikk og skal til eksamen i det..
  • Glæden ved strandkanter

    Forumindlæg
    Til min eksamen har jeg valgt glæden ved strandkanter. Når jeg skal til at analysere budskabet, hvor kan jeg da gøre det? Hvad kunne budskabet være?
  • Videregående uddannelse?

    Forumindlæg
    Mit spørgsmål er egentligt meget simpelt. Søger man ind på en videregående uddannelse med eksamens- eller standpunktskarakterne (eller en blanding), hvis uddanelsen har et karakterkrav?
  • Simpel opgave, man skal bare lige ha hjernen.

    Forumindlæg
    Okai. jeg har siddet med den her længe, men er nu ik det største geni til kemi:Ved ulykker på atomkraftværker er der risiko for udslip af radioaktive stoffer. Et af dem er I-131, som er β- -radioaktiv.A) Opskriv henfaldsskemaet for I-131.En ko spiser græs på en mark, der er forurenet med I-1...
  • Matematik på computeren?

    Forumindlæg
    hi..Jeg har matematik på A niveau, og vi har fået tilbudt matematik på computeren, og også selve eksamen bliver på pcen. Vil gerne Høre om i har erfaringer med det? evt. Ulemper? fordele?
  • Hjælp vedrørende gymnasiet.

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle gode råd til gymnasiet, og er der evt. Noget man kan forberede sig på? Jeg ønsker bare at klare gymnasiet godt, og med er respektabelt snit. Min prioritet er at væge studieretningen "naturvidenskab", da jeg interessere mig meget for human fysiologi, anatomi, og biol...
  • SRP Hjælp til emner

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart skrive SRP og skal allerede vælge fag, spørgsmålet er hvilke fag jeg skal vælge? Jeg skal først og fremmest vælge Matematik, da jeg har det på A niveau og det er min studieretningsfag, men det andet fag, ved jeg ikke rigtig hvad skal være. Jeg tænker lidt på : Matematik...