Søgning på: historie eksamen. Resultater: 18141 til 18160 af 46276
  • Rapporter = mundtlig...?

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg sidder og kommer i tvivl... Min kemilærer siger, at rapporter tæller som mundtlig - altså i karaktergivning. Men kan det passe...? For det er da et stykke SKRIFTLIGT arbejde! /martinrv
  • AT om Overtræning i Idræt og Psykologi

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg sidder lige nu og skal skrive min AT synopsis men har lidt svært ved at komme op med nogle gode spørgsmål til henholdsvist psykologi og idræt hver især. Håber nogen kan hjælpe!!
  • Oxygenholdige grupper

    Forumindlæg
    Billedet af vedhæftet, nogen der kan vise mig de oxygenholdige funktionelle grupper i syren? Der hvor jeg har sat en cirkel, har vi carboxylsyre, men hvad med de andre?
  • Folkeskolens afgangsprøve i samfundsfag - hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg og min gruppe er gået i gang med at forberede os til folkeskolens afgangsprøve i samfundsfag. Vi har trukket emnet "Politik og ideologi", og vi har valgt at fokusere på emnet "socialliberalisme". Vi leder efter fordele og ulemper ved socialliberalismen, og det vi...
  • BNP

    Forumindlæg
    Nogen der har et klogt svar på, hvorfor den danske BNP er steget i løbet af de sidste 15 år? :)
  • Fysik B, hvor meget skal der til for at bestå?

    Forumindlæg
    Jeg tager kursus lige nu som slutter i december, opgraderer fra c til b. Det fungerer ikke særlig godt for mig, og jeg er bange for at dumpe. Nogen der var oppe i fysik B, og i hvad? Hvordan gik det?
  • integrale, haster

    Forumindlæg
    Jeg skal bestemme arealet af et gråtonet område mellem f(x)= 1-e^(1/4*x^2-1) og linjen y=-x+2 bemærk at det er det areal, der er begrænset af y-aksen, og ikke x-aksen, så arealet ligner lidt et næb. hvordan gør jeg, og hvordan (for min lommeregner fungerede lidt mærkeligt og jeg mistede over...
  • Analyse af Glæden ved sko

    Forumindlæg
    Søger en analyse eller hjælp til analyse af Maj-Britt Willumsens essay "Glæden ved sko".. Helst hurtigst muligt :) Mvh Jeanne
  • partikler og bølger

    Forumindlæg
    kan man fortælle forskellen mellem partikler(lys) og bølger med dobbeltspalteeksperimentet? Det ene mine eksamenspørgsmål.
  • Bedømmelse af AT Synopsis

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der vil bedømme min AT synopsis? Det er en scannet kopi, og jeg kan derfor ikke redigere mine personlige oplysninger væk. Det vil være nemmest for mig at sende den via e-mail. Er der en venlig sjæl der har overskud til det, må i meget gerne skrive jeres mail, så jeg kan sende ...
  • Mundtlig engelsk HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har nu lavet min disposition i engelsk, men har lidt svært ved at komme igang.. Kan I sende et eksempel?
  • Hjælp mig her!

    Forumindlæg
    Jeg går i 3.g og skal op i fuld pensum i alle fag. Jeg er på matematisk linje. Jeg vil bare spørge, hvordan regner de gennemsnittet ud, når man er på særlige vilkår. Sidste år kom jeg ikke op på særlig vilkår. Årskarakterene lå på 7,2 i gennemsnit, mens mine eksamenskarakterer lå på 6,5 i gennems...
  • NaCl og AgNo3 – redox

    Forumindlæg
    Hvis man titrerer en opløsning af NaCl med AgNO3 har det noget at gøre med redoxreaktioner? Er en fældningsreaktion en redoxreaktion?
  • Dumpede alle fagene på først år uni

    Forumindlæg
    Hej! Hvad sker der hvis man har dumpet alle fagene på første år af universitet?
  • Biologi og religion

    Forumindlæg
    Hej SP Er der nogle der ved, hvor meget man skal gå i dybden med de forskellige problemstillinger man har skrevet?Hvis man eksempelvis har et spørgsmål om stamceller (i biologi) og et spørgsmål, hvor man skal analysere en tekst i religion, hvor vigtigt er det faglige stof så?
  • Vigtigt !

    Forumindlæg
    Er der nogen som har den skriftlige prøve fra sidste år i dansk på A-niveau?
  • årsprøve

    Forumindlæg
    hvad sker der hvis man ikke består sin årsprøve ??
  • Er optagelse svære med en HF?

    Forumindlæg
    Hey Folksen. Jeg har simplet spørgsmål. Jeg starter på almen-HF (2år) og efter det vil jeg gerne læse HA på CBS. Er det sværere for mig, at komme ind med en HF, end de andre gymnasiale uddannelse, selv hvis mit gennemsnit er højere end det stillet krav? Tak på forhånd.
  • Terminsprøverne i år (2007) i mat.

    Forumindlæg
    Hej Jeg tænkte på, nogle som kan give nogle råd til hvad man skal forberede sig på, til mat-prøverne her i år?
  • cis/trans isomeri & opløselighed

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan forklare spg. a og b i opgave 1 .. er helt lost i a :( i b ville jeg mene at det er det sidste stof der er lettest opløselig i vand, da COOH-gruppen er den der gør det blandbart og der er ikke nogen andre c-atomer bundet til den som der er ved de andre stoffer (jo længe...