Søgning på: historie eksamen. Resultater: 18161 til 18180 af 46276
  • Forstår det ikke

    Forumindlæg
    Fra optagelse 2008 skal følgende krav være opfyldt: Matematik på A-niveau Kemi på B-niveau1) Fysik på B-niveau Biologi på C-niveau Dansk på A-niveau Engelsk på B-niveau Hvert fag skal være bestået med et gennemsnit af karaktererne i faget på mindst 2,0 svarende til 6,0 efter 13-skalaen ...
  • Bestået?

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg har lige været oppe til mundtlig matematik B på HHX, jeg dumpede med 00. Min årskarakter var følgende: Skriftlig: 02, Mundtlig: 4. Er jeg bestået samlet set? Altså kan jeg komme ind på uddannelser som kræver Mat B?
  • STUDENTERHUE + PAPIR

    Forumindlæg
    Hej alle. Har hørt og at man får udleveret et stykke papir af rektor når man får sin studenterhue på. men er der nogen der ved hvad slags papir det er eller rettere sagt hvad der står på det?
  • besvarelse og vurdering af gamle eksamensopgaver

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen som ved hvor man kan finde sådan en samling af gamle biologi skriftlig eksamensopgave, som medfølger besvarelser og derefter evalueringer og vurderinger fra censorer? Har set nogle løse stykker her og der, men det ville være fedt, hvis der var nogen, som kendte en netadresse ti...
  • Tænke Tænke

    Forumindlæg
    Heej Jeg er i gang med at lave en formelsamling til andengradsligninger samt polynomier. Mit spørgsmål er så, kan en formelsamling indeholde ”beviser” ang. andengradsligninger og polynomier?
  • Færdige løsninger på STUDIEPORTALEN?

    Forumindlæg
    Færdige løsninger på STUDIEPORTALEN? Jeg skal være den første til at indrømme, at jeg har været alt for villig til at levere færdige løsninger på stillede opgaver. Ved nærmere eftertanke indser jeg, at den fremgangsmåde ikke gavner spørgerne. Det lærer de ingenting af. Derfor vil jeg i fremtiden...
  • Læseferien!

    Forumindlæg
    Så er læseferien gået i gang og jeg er i en stor dilemma. Jeg skal op i fire højniveua mundtlige fag og ved ikke hvordan man skal overskue at læse det hele igennem.Håber nogle kan give mig nogle gode råd, skal jeg kun læse, eller også lave dispositioner, eller få styr i notaterne?
  • Censor!

    Forumindlæg
    Nogen der har et link til at se ens censor?
  • Hvor vigtig er 9. klasses afgangseksamens årskarakter?

    Forumindlæg
    Som overskriften lyder, hvor vigtig er ens 9. klasses karaktere egentlig? Hvor meget vil den betyde for evt. 10 klasse, Gymnasium og/eller en uddannelse derefter? Har den overhovedet en særlig stor betydning?
  • kummuleret frekvens

    Forumindlæg
    Når man har en række intervaller og der til svarende %'er, hvordan findes så den kommulerede frekvens, så vi kan tegne en sumkurve?
  • prokarjote

    Forumindlæg
    hvordan får så prokarjote sin energi fra har den også dna og hvad bruges dna til endelige
  • kriminalitet

    Forumindlæg
    Hej!!!! Jeg vil blot høre om der er nogen, der sidder inde med nogle fyldige notater om kriminalitet, som de ønsker at dele ud af. Jeg er godt nok lost. På forhånd tak
  • "HJÆLP"

    Forumindlæg
    Er der nogen som ved hvad en 1g årsprøve handler om ?????
  • potensudvikling , bevis A

    Forumindlæg
    y=b*x^a : y1=b*x1^a og y2=b*x2^a b*x2^a/b*x1^a=y2/y1 (x2/x1)^a=y2/y1 A=log(y2/y1)/log(x2/x1) Jeg forstår de 3 første linjer , men slutfacit kan jeg ikke forklare ? Hvordan skal jeg forklare hvorfor der kommer log og det ender med div...? modsat eskponentielle funk. der ender det i rod. På f...
  • Hjælp til sumkurve

    Forumindlæg
    Ved ikke lige om spørgsmålet høre hjemme her, men da jeg desværre ikke ejer en bærbar eller computer så laver jeg mine opgaver på iPad, jeg gør bruger af apps som docs, Pages, word og Excel, hvordan laver jeg en sumkurve i en af de apps, eller skal jeg bruge en helt anden app?
  • grammer

    Forumindlæg
    En der kan hjælpe mig med at forklare disse grammatik begreber??? substantivers bøjning og kongruens genitiv adjektiver og adverbier to do passiv hvad kan en kommenteringsopgave indeholde?. Mia
  • kernestof og supplerende stof

    Forumindlæg
    hej er ved læse på min bog men der står Kernestof: Side: 36-65 Supplerende stof: Side: 74-84 mener de at jeg skal læse alle siderne altså i kernestof og supplerende stof håber for svar
  • kunst/arktektur

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan forklare mig hvordan man kan sætte årstal på 1: en vase 2: en skulptur: 3: en bygning (tempel) Ved at man kan se på skulpturene med deres ansigtstræk og sådan, men er der nogen der kan komme med nogle konkrete regler??
  • Elektrolyse af vand

    Forumindlæg
    Når det står, hvorfor bliver den elektrode med H2 i fyldt op dobbelt så hurtigt som den i O2? Er det fordi der er 2 hydrogenatomer og 1 oxygenatom i et vandmolekyle?
  • Kunst eventyr og folke eventyr

    Forumindlæg
    Jeg skal op til FSA på torsdag og vil lige hører hvad disse to ord hedder ? Min lære siger at man ikke kan finde dem i en ordbog, og tror i så det er iorden at jeg to gange under min fremlæggelse nævner to danske ord?