Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 18181 til 18200 af 141690
  • Eksamen!!!!

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen der har nogle ideer til hvad man kan perspektivere "De Vilde Svaner" fra H.C. Andersen til? Er totalt blank!?!?!?!?!?!?!!?
  • Nogen der har noter til Adams fest? - PFH tak.

    Forumindlæg
    Håber i kan hjælpe mig, med at finde noter til bogen :D
  • Sociologi...

    Forumindlæg
    Hejsa alle sammen..Jeg har så endelig fået min problemformulering. jeg vil høre om der var nogle herinde der har tid/lyst til at hjælpe mig lidt med at komme med forslag til de 3 spørgsmål jeg skal bevare i problemformuleringen...og til sidst rette den igennnem???
  • Analyse af 'De dødsdømte'

    Forumindlæg
    Er der nogle der har en analyse af 'De Dødsømte' af Villy Sørensen, 1986 For jeg har brug for hjælp til at finde hvordan jeg kan forklare om dens tid og miljø, og budskab
  • brobanen/brobuen

    Forumindlæg
    brobuen er konstrueret som enparabelkurve, der er bestemt ved: f(x) =-0,13^2+5x brobanen er en retlinje som går gennem brobuens toppunkt b)bestem ligningen til brobanen! c) hvor højt er broen over vandoverfladen? d) hvor bred er floden målt fra A til C? e) den viste båd sejler igennem brobuen...
  • Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal snart til skriftlig terminsprøve i matematik, B-niveau. Jeg har meget svært ved faget og får desværre meget lidt ud af at læse i bogen. Er der nogen der har nogle ideer til hvad jeg kan gøre, og hvordan jeg evt kan få hjælp?
  • Hvordan åbner filerne?!

    Forumindlæg
    Hey Jeg aner ikke hvordan åbner filerne? Når den er downloadet, så åbner den filerne som "Microsoft office Document Image", og jeg kan få WIN word på listen. Word kan åbenbart ik åbne filen. Nogen der ved hvad jeg kan gøre?
  • Facit

    Forumindlæg
    Nogen der ved om det er muligt at finde frem til facit fra gamle matematik eksamensopgaver for sproglige studenter??? Jeg er lige igang med at lave HF 2006-8-1V håber der er nogen der kan hjælpe mig, da det ville være rart at se om jeg har gjort det rigtigt.
  • spørgsmål

    Forumindlæg
    1: En person har aflæst sin elmåler hver aften igennem en periode på 14 dage. Det viser sig, at der med tilnærmelse gælder f (x) = 20x + 33760 , hvor f (x) betegner målerens visning (målt i kWh) på dag nr. x i perioden. a) Hvad fortæller denne model om det daglige elforbrug i perioden? Hvilken da...
  • HTX Eksamen 2006

    Forumindlæg
    Goddag! Er der nogen herinde der ved hvor jeg kan finde Matematik A eksamensættet fra 2006 ? skal ikke bruge besvarelsen, blot selve opgavesættet.. På forhånd tak :)
  • sundhedsservicesekretær

    Forumindlæg
    Nogle herinde, som har eksamensopgave til grundforløbet?
  • Hjæææælp!

    Forumindlæg
    Nogen det har skrevet eller læst om engelsk en artikel om "Why UK teenagares struggle to cope" som kan fortælle mig hvad det er om? Har travlt....... Skal ind i morgen
  • Lego

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der har skrevet om Lego? Eller har et sted hvor man kan finde gode oplysninger?
  • delkonklusion?

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som kan forklare mig kort hvordan en delkonklusion skrives? Er lidt i tvivl..
  • Potensvækst

    Forumindlæg
    f(x) = 17,09 * x^1,96 hvor stor skal x være, for at y fordobles?
  • levekårsforskelle..

    Forumindlæg
    nogen der har nogle gode links til levekårsforskelle i danmark i forhold til england ? synes ikk jeg kan finde noget ...
  • Hjælp mig med engelsk har brug for at se om det er rigtigt

    Forumindlæg
    Hej jeg vil bare lige være sikker på om jeg har lavet det her rigtigt alså rigtire bøjninger og så videre og om man kan forstå det jeg har lavet Hi my name is Marcus I have been in atlanta for 7 years ago Georgia is a fantastic place with many fabulous things to see for example World of Coca-...
  • Haster

    Forumindlæg
    Nogle af jer, der kan hjælpe med hensyn til: øst udvidelsen af EU
  • engelsk digt

    Forumindlæg
    er der en der kan hjælpe med at skrive en engelsk digt om en lejr tur????
  • hej ville i ikke godt hjælpe

    Forumindlæg
    hej. har lige to spørgsmål jeg ikke kan finde ud af? håber i ville hjælpe 1. hvis jeg har et tryk på 1008ml hvordan laver jeg det om til bar? 2. er igen med en rapport som hedder bestemmelse af avogradros tal ved elektrolyse af en na2so4-opløsning. her er spørgsmålet: hvorfor anvendes pt-elek...