Søgning på: samfundsfag noter A. Resultater: 18201 til 18220 af 155317
  • Målteori

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne have hjælp til afleveringsopgaven påhttp://www.aula.au.dk/courses/IMFMALTEOE06/document/Ugesedler/uge35.pdfJeg vil helst lave opgaven selv, men jeg vil gerne have nogle hints til hvordan jeg kommer i gang med den.
  • Engelsk

    Forumindlæg
    Hvordan siger man det her på engelsk? du skal gøre dig fortjent til at leve i det land
  • Kommunikation

    Forumindlæg
    HejMin dansklærer er lige begyndt på et nyt emne: Kommunikation: En analysemetode!! jeg er ikke helt sikker på at jeg forstod hendes oplæg, så hvis der er nogen der har hørt om noget lignende eller kan henvise til et sted hvor jeg kan læse om det, ville det være dejligt!Derudover skal vi prøve de...
  • HJÆÆÆÆÆLP! KEMI C.

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal finde ud af, hvor mange mol, n, er der i: 150 g. calciumcarbonat, CaCO3 200 g. natriumhydrovxid, NaOH 6 g. carbon, C 9,8 g. svovlsyre, H2SO4 Jeg forstår ikke helt, hvordan jeg finder ud af det, så hvis nogle ville hjælpe, ville det være skønno!
  • Eksamen FSA

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Så er det for alvor nu! Eksamenerne begynder i næste uge. Jeg skal op til: Dansk, (skriftlig fremstilling, læseprøve og diktat), matematik (problemregning og færdighedsregning), engelsk (mundtlig), fysik/kemi (mundtlig), herudover to udtræksfag, hvor det ene er geografi. ...
  • Afstemning af redoxreaktion

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med at afstemme redoxreaktionen mellem H2O2 og MnO4- i en sur væske?
  • SSO... Problemer!!!

    Forumindlæg
    hey... jeg skal skrive om jødeforfølgelsen 1933-1945... men har et lille problem... kan ikke finde nogle links eller bøger, hvor der står hvor meget matrialle eller mandskab, tyskerne brugte på at forflytte jøderne.... Hjælp!!!
  • isolering

    Forumindlæg
    hejsa jeg har en ligning der hedder... sint=0 hvordan finder jeg t?? altså hvad er t i denne ligning?
  • Away from it all

    Forumindlæg
    Er der nogen som har skrevet et engelsk essay, der hedder away from it all?
  • Afstem flg. reaktionsskema

    Forumindlæg
    Rekationsskema: [TlCl4]^(-) + H2S -> TlCl + S8 Jeg har afstemt til flg. 8[TlCl4]^(-) + 8H2S -> 8 TlCl + S8 + 24Cl- Er dette korrekt. Jeg er i tvivl, da jeg endnu aldrig før har hat en redox hvor jeg selv skulle lægge Cl- til på højresiden ved afstemning?
  • Kemi 2000 C - Opgave 44

    Forumindlæg
    Hydrogenchlorid kan fremstilles ved reaktionen: H2 + CL2 --> 2HCl Hvor meget HCl kan der dannes, hvis en blanding af 10,00g H2 og 10,00g Cl2 bringes til at reagere? Jeg har forsøgt at stille det op i en tabel, men så kunne jeg ikke rigtigt alligevel. Skal jeg gøre nogenlunde det samme som he...
  • Upload af opgaver??

    Forumindlæg
    Hvordan uploader jeg mine opgaver.... Er ny bruger her inde, og kan ikk rigtig finde ud af det....???
  • Engelsk rapport

    Forumindlæg
    Hej, er der en der vil kigge min engelske rapport igennem - til engelsk mundtlig eksamen? :)
  • 90'erne, periodens tekster

    Forumindlæg
    Hej. Er det nogen som kender nogle gode tekster fra 90'erne, som jeg kan prøve i min perspektivering i DHO. I min DHO tager jeg udgangspunkt i Helle Helles "Mere Kaffe?". Teksterne må meget gerne være minimalistiske!! HJÆLP
  • En enkel sætning..

    Forumindlæg
    Kan simpelthen ikek oversætte denne sætning: De taler stort set ikke med nogen, men går rundt med deres ejendele i poser og/eller indkøbsvogne.
  • Mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Skal meget snart op til mundtlig engelsk på B-niveau, og søger efter noget inspi til en disposition! Nogen der kan sende et eksempel på en dispositionen eller noget lignende.
  • Styrkekonstant / eksponent

    Forumindlæg
    Jeg kender definitionen på Ks og pKs, men forstår ikke helt hvordan eller til hvad man bruger dem? Hvorfor har man brug for to forskellige?
  • Fibonacci

    Forumindlæg
    Nogen der kan give et eksempel på hvordan man manuelt udregner Fibonaccifølgen?? Help me ;D
  • Hjælp til terminsprøve

    Forumindlæg
    Jeg skal til terminsprøve i Matematik i morgen. Jeg synes det sværeste er problemregningen. Hvordan kan man forberede sig til det?
  • Dansk-eksammen

    Forumindlæg
    Hej alle! Min lillebror skal til FSA mundtlig dansk eksammen i morgen. Alt det som han har forberedt er der nogle der har nogen råd til, hvordan han så kan huske det???? DET HASTER på forhånd, rigtig mange tak! :-)