Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 18201 til 18220 af 141659
-
analyse af Pishstako
ForumindlægEr der nogen der har lavet en analyse af Pishstako novellen, som er skrevet af thomas boberg..???? -
det forsømte forår
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe med mine opg. til det forsømte forår opg 1. hvem tror i morderen er ? i har 3 gæt det første skal foretages inden kapitel 11, det andet inden 27 og det sidste inden kapitel 35. -
Rettelse af aflevering
ForumindlægJeg søger en venlig sjæl der vil rette min sidste aflevering i gymnasiet =) Da det er den sidste vil jeg gerne lige sørge for alt er iorden =) Vær sød at skriv privat besked. mvh. ham selv. -
Udregninger - størst mulige samlede dækningsbidrag
ForumindlægHej Er der nogen, der vil se, om der ska tilføjes mere eller er det her svaret? -
Overflade-Areal
ForumindlægHvordan regner man overflade arealet ud??? Svar hurtigt tak :) -
chi i anden
Forumindlægx2-fordeling og testsandsynligheden (p-værdi) -
fs10 maj 2008
ForumindlægHej, jeg tænkte på om der var nogen der ved hvordan man regner 4.1 ud. jeg har læst den og alt det men forstår ikke hvordan jeg skal finde procentdelen når det et cirkel diagram. -
Hjælp til analyse og fortolkning !!!!!
ForumindlægHvordan vil du forklare begreberne analyse og fortolkning? Håber i kan hjælpe mig :) -
Hjælp søges
ForumindlægHeeej. Nogle der har tid og lyst til at hjælpe med noget digtanalyse? Hvis ja, kan jeg sende digtet over mail og skrive mere specifikt hvad jeg har brug for hjælp til. Håber nogen kan hjælpe mig.. -
Befolkning
ForumindlægJeg har vedhæftet en fil. Jeg forstår ikke spørgsmålene og hvordan man håndterer dem. -
Beregning af antal kørte kilometer?
ForumindlægEn venlig sjæl der vil fortælle mig, hvordan dette regnes ud? "En bil kører 200 km/t. Omdrejningstallet skal multipliceres med 1000. Hvor mange omdrejninger har bilen?" "Hvor langt har bilen kørt på 45 minutter, hvis den holder en fart på 200 km/t?" På forhånd tak -
Matematik B
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen på torsdag (HF) i matematik B. Hvad er det jeg skal kunne for at få en god karakter. OVER 7. Jeg ved ikke hvad jeg skal læse til. Skal jeg bare kunne alt om differentilalregning, integral osv. alt det vi har lært. Jeg er meget nervøs. Kan jeg få 12 som sidste år i matema... -
Tidskonstant
ForumindlægEn temperatursensor med tidskonstant = 120s har i lang tid ligget på et bord, hvor temperaturen 20°C. Til tidspunktet t=0 anbringes sensoren i en gryde med kogende vand, hvor temperaturen er 100°C. Vi antager at sensorens visning f(t) kan beskrives med funktionen: f(t)=fslut - b *e^(t/12... -
Produkt til projektugen?
ForumindlægHejsa. Vi har projekt uge i denne uge. Hvad ville et godt produkt til emnet “stoffer” være? Overemnet er “udvikling” -
Mat C..HF?
ForumindlægHej alle sammen.. jeg sku´ lige spørg om der nogen, der har en eksemplar af mat C for hf..altså en gemmel f.eks. eksamopgave.. Tak påforhånd.. -
SPØRGESKEMA OM FACEBOOK
ForumindlægHej alle :) Er i gang med afsluttende AT-projekt og det ville være en stor hjælp hvis i gad svare på et anonymt spørgeskema der handler om facebook :) det tager 2 min. på forhånd tak! http://www.askpeople.dk/ask/real/scheme.php?frm=1&pubFormId=bf1b3d041d0e71e -
Mat og Fys
ForumindlægHej, jeg skriver i fagene Mat A og Fys A, hvor jeg skriver om "Bevægelse i Gravitationsfeltet". Jeg vil sprøge jer om, er der nogle gode bøger/emner man kan skrive. Jeg tænker selv noget med elipseformen, kepleres 3 love osv. -
Karakteristik
ForumindlægJeg sidder med et eksamensspørgsmål hvor jeg skal beskrive hvad en karakteristik er under emnet elektriske komponenter og kredsløb. Nogle der har et forslag til hvad jeg kan skrive?:) -
VÆKST
Forumindlæg9. Medlemstallet i Håndboldforeningen Skyd voksede på 14 år fra 441 medlemmer til 916 medlemmer. Hvor mange procent voksede medlemstallet pr. år? Har ingen ide om hvordan jeg udregner det her -
Rettelse af komma i stil
ForumindlægHej er der en af jer søde mennesker der gider at rette en dansk stil for kommaer. Det haster virkelig. Håber der er en derude der gider at hjælpe :) hav en god aften
