Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 18221 til 18240 af 104934
  • Placering af ordet "nicht"

    Forumindlæg
    Hvordan skal man placere ordet "nicht" i tysk? Kan nogle komme med en forklaring om måske et par eksempler? Jeg er virkelig i tvivl...
  • Har I hæfte til fsa 2012 december

    Forumindlæg
    Har I ikke nok arkene til fsa 2012 december - Englesk -Dansk -tysk -Matematik Jeg beder jeg at vedhædte dette, eller sende et link til mig nedenfor
  • kan man godt sige det her?

    Forumindlæg
    er dette grammatisk korrekt på tysk? Man sieht eine grosse Vielfalt von Bergen, die den Alpen zuhören.
  • oversættelse af dansk sætning

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan lyder denne sætning på tysk? : Hvis de havde kendt hinanden fra starten, ville de ikke have haft så mange problemer.. Håber I vil hjælpe..tak
  • oversættelse

    Forumindlæg
    ved du hvordan man oversætter følgende til tysk? - hun viser vennerne toget. -hundens navn er fido - vinens farve er rød
  • HF Sprog?

    Forumindlæg
    HeJ Er det obligatorisk at have tysk, fransk eller spansk på hf? Hvis det er .. får man så skriftlig karakter på B niveau, som man gør på gymnasiet?
  • hurtigt hjælp? (;

    Forumindlæg
    Heeey. Hvordan siger man (kom og boede) på tysk? kan virkelig ikke huske det.. ved ikke om der skal (t) på til sidst, er lidt usikker, så nogen maybe hjælpe mig?? [:
  • novelle "was wollen sie von mir"

    Forumindlæg
    Er der en som har læst "was wollen sie von mir?" (novellen) af den tyske forfatter Doris Dörrie - som kan fortælle mig hvad den handler om. ??
  • was wollen sie von mir?

    Forumindlæg
    Hej Alle. Er der en som har læst "was wollen sie von mir?" af den tyske forfatter Doris Dörrie - som kan fortælle mig kort hvad den handler om. ??
  • Eisbären

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen der kan gvíve mig et lille resume af den tyske tekst Eisbären af forfatteren Kasnitz? Evt. noter til teksten? På forhånd tak for svar
  • Bøjning af man

    Forumindlæg
    Hvad bøjes "man" efter på tysk? Er det 3.person ental eller hvordan? f.eks. "Man sollst/soll auf der Strasse aufpassen". Er det så sollst eller soll?
  • rettelser

    Forumindlæg
    Hej alle, nogen der ikke ville være super søde at rette 5 sætninger jeg har lavet på tysk, helst hurtigst muligt :-)
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal på torsdag lave en fremlæggelse om energi, og tænkte derfor på om der var nogle der havde de 8 kostråd, oversat til tysk? Tak på forhånd.
  • rettelse!

    Forumindlæg
    Er der ikke please en der gider rette mit tysk i den forrige tråd der hedder rettelse med r og ikke R - så i rigtig søde :)
  • analyse af Die drei Spinnerinnen

    Forumindlæg
    Jeg skal analyser "die drei Spinnerinnen" i tysk og nogle der kan hjælpe? Bare de vigtigste pointer, moraler og temaer Mange tak på forhånd
  • Der må der være en der kan hjælpe :(((.... ?

    Forumindlæg
    Hjælp til rettelse af tysk stil... :( - Det kommer ikke til at tage lang tid, det er bare en kort stil :S... Håber der en der vil være så venlige og hjælpe.. God aften til alle ;) ...
  • Hjælp !

    Forumindlæg
    Er der nogle der vil hjælpe med at rette en tysk opgave der nok indeholder en del fejl den er på 100 ord. Hvis ja sender jeg den til vedkommende her på studieportalen. På forhånd tak
  • Hjæææælp....

    Forumindlæg
    Hejsa... Er der nogen som kan rette min tysk opgave...? Har akut brug for hjælp....... Mvh. Monika Jensen
  • Ved at

    Forumindlæg
    Hvordan siger man ved at på tysk? Jeg har en sætning: det kan man gøre ved at tilgive
  • analyse af Der Ausreisser

    Forumindlæg
    Er der nogle der ligger inde med en analyse af den tyske tekst Der Ausreisser af Peter Härtling? eller ligne der kan hjælpe?