Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 18241 til 18260 af 141881
  • Du og du og du af Per Nilsson

    Forumindlæg
    Jeg har læst romanen ''Du og du og du'' af Per Nilsson, og er i gang med at lave en boganmeldelse. Det ville være rigtig dejligt, hvis nogen ville hjælpe mig med nogen småting omkring boganmeldelsen, selvfølgelig hvis i har læst bogen. Jeg mangler kun småting, som er lidt forvirre...
  • Snorbølger

    Forumindlæg
    Hvordan regner man f1, y1 og v ud? Tak på forhånd
  • HJÆLP.. Det haster!!

    Forumindlæg
    heej jeg er igang med at lave en fysik & kemi rapport, og jeg skal skrive om BRÆNDSEL, men problemet er bare at jeg ikke ved hvad jeg skal skrive.. tænkte at der var nogen som havde nogle ideer... && det haster rigtig meget?
  • Kunsteventyr

    Forumindlæg
    Hej, nogle der kan komme med nogle gode EKSEMPLER hvorfor Nattergalen er et kunseventyr?
  • Analyse af sagtekst

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og skal lave en analyse af en sagtekst. Er der nogen der har en ide til hvordan det skal sættes op? Jeg er helt blank og kan ikke komme igag :-(
  • Erhvervsfrekvens

    Forumindlæg
    Jeg har problemer med opg. 1c. (i fælllesdelen) i opgavesættet Samfundsfag A, maj 2009: "Opstil tre hypoteser, der kan forklare de mønstre, der fremgår af figur 1. Hver af hypoteserne skal understøttes af en faglig begrundelse." Jeg har virkelig forsøgt at finde svar herinde eller andre...
  • HJÆLP! Iliaden 16. sang

    Forumindlæg
    Skal havde prøve sidst på ugen om iliadens 16. sang. Synes den virker så forvirrende. Så ville høre om der ikke var nogle der havde nogle gode noter til 16. sang? på forhånd tak :)
  • Analyse af Irene holm

    Forumindlæg
    HJÆÆÆÆÆLP !!!!! Er der nogen der har en analyse af irene holm ???
  • Giddens og The English Lesson

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive SRP om Giddens' forhold og se på hvordan de kommer til udtryk i The English Lesson. Jeg vill bare høre, om der var nogle der havde lavet noget i stil med dette og evt. havde nogle guldkorn liggende, der ville være værd at have med? :)
  • Spansk prøve

    Forumindlæg
    Hejsa, er der nogle herinde der har haft et spansk A HHX eksamenssæt om tyreløb i Pamplona, som eventuelt kunne være interessert i at hjælpe med en oversættelse?
  • Astronomi

    Forumindlæg
    hey alle jeg sidder i den situation, at jeg skal op i mundtlig astronomi. og vi har i timerne fulgt en bog ved navn "det levende univers". vi der er andre der også har neskæftiget sig med denne bog og har opgavebesvarelser der til ville det være nice hvis i vil sende dem på min mail. je...
  • Mundtlig Historie b, Danmark 1945-1973

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har i dag trukket ovenstående emne. Jeg skal op i morgen kl. 10:30. Men er sku lidt usikker på hvordan vores eksamen forløber. Det er Historie b på hf. Jeg har fået med at jeg skal skrive et talepapir som lærer og sensor skal have, og at jeg så skal tale ud fra det. Herinde kan jeg dog k...
  • hjælp til beviser

    Forumindlæg
    Hey ville høre om der var nogle som lå inde med notater til 3.g mdt. eksamen. Her tænker jeg specielt på eventuelle beviser. Da jeg ik rigtigt forstår måden de er gennemgeåt på i min matematik bog
  • HJælpp det haster vernissage

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har et essay liggende af Claire Anderson-Wheeler "vernissage" Jeg håber virkeligt at nogen kan hjælpe
  • Dansk essay

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive et dansk essay, og overgangen fra barn til voksen. Jeg har aldrig skrevet et essay på dansk, og forstår ikke hvordan jeg skal lave det. Men hvad er de grundlæggende regler, og er der nogen der har forslag til hvad jeg kan skrive om?
  • Koordinatsæt

    Forumindlæg
    Hej, hvis jeg kender koordinaterne til A(0,0) B (9,?) C(14,8) Hvordan finder jeg så den anden koordinat til B?
  • problemregning - idrætsdag fodbold tunering

    Forumindlæg
    hej nogle der kan hjælpe
  • Treffpunkt Berlin | Abschnitt 5

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe? Her skal du aflevere et kort resume af afsnittet. På dansk. Du kan godt se afsnittet et par gange, før du skriver dit resume. Svar bl.a på: Hvem er med i afsnittet? Hvem manger nye bukser? Hvad planlægger de? Hvor vil de gøre det? Hvem skal være modeller? Hvad s...
  • dansk stil !

    Forumindlæg
    hej (: kan simpelthen ikke finde en eneste stil her på studinet der har overskriften: - brikker på spil - er høflighed en by i Rusland de er begge to fra fsa december 2008. please skriv hvis i kan finde en herinde !!
  • HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej jeg har et problem med at beregne Inertimoment på en faldende broklap. Problemet ligger i at jeg hverken har massen eller kender radius (længden) ind til der hvor hængelet sidder på. har virkelig brug for hjælp. tak på forhånd =*