Søgning på: fysik a stx. Resultater: 18241 til 18260 af 154719
  • Er det normalt at ikke kunne lide nogle fra sin klasse?

    Forumindlæg
    Jeg går på stx, jeg er en dreng, og er det normalt at ikke kunne lide nogle fra sin klasse fx piger eller lign. pga deres væremåde?
  • Engelsk uden hjælpemider.

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvor jeg kan finde den del af skriftlig Engels (STX) der er uden hjælpemidler? Ville gerne lige kigge på et par stykker inde eskamen. - Simone
  • Hvad hedder sættet?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg søger navnet på spansk eksamenssættet fra d. 1 juni 2010. Det er vel og mærket eksamenssættet fra hhx og ikke det fra stx. Håber der er en der kan hjælpe :)
  • optagelseprøven

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg skal til optagelse prøve her om to uger, jeg skal op til stx. det hele forgår elektronisk gennem en PC. Hvilke slags opgaver kommer man ud for? så man kunne forbedre sig lidt tak på forhånd
  • Lektiehjælp???

    Forumindlæg
    Til næste år skal jeg på gym, stx. Tænkte på om der er nogen der tilbyder lektiehjælp omkring Køge / Solrød? Fagene er tysk og engelsk (Hvad skal du have for det?) Mvh. Camilla
  • Drømmetydning og parforhold.

    Forumindlæg
    Hej. Der er som bekendt 4 hovedområder i psykologi C STX: - udviklingspsykologi - socialpsykologi - kognition og læring - personlighed og identitet. Mit spørgsmål er så, hvor hører henholdsvis drømmetydning og parforhold til?
  • Skriftlig dansk, hjælpemidler??

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har en årsprøve i skriftlig dansk i morgen, derfor haster det lidt. Jeg er i tvivl om man må have hjælpemidler med til prøven, altså f.eks litteraturens veje, noter etc. Det er 2.g på STX. På forhånd tak!
  • Dansk mundtl: må man bruge computer i forberedelsestiden?

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen som ved om man må bruge computer i forberedelsestiden til dansk mundtlig (stx), selvfølgelig uden internet?? Eller er det bedst at jeg printer alle mine noter ud?
  • Noter :)

    Forumindlæg
    Er der nogle, der har noter til hhv. fagene filosofi c, billedkunst c, psykologi c, drama c og erhvervsøkonomi c? Alt kan bruges ^_^ På forhånd tak!! :) (STX)
  • Brev til gymnasie.

    Forumindlæg
    Hej, jeg tænkte om der er nogle der har nogle råd til en skrivning af et brev, til STX. Og måske nogle der kan sige hvad jeg har gjort forkert og rigtigt i min ansøgning over nettet.
  • spørgsmål

    Forumindlæg
    hej jeg vil bare spørg om der nogen der har været til en optagelsesprøve for at komme ind på stx. Hvis ja så er mit spørgsmål bare var det en svær prøve eller nemmere end forventet, og hvad gik opgaverne ud på tak på forhånd.
  • Nogle eksamenssæt?

    Forumindlæg
    Hejsa allesammen :) Er der nogle herinde, der står med nogle eksamensæts fra STX i matematik, som jeg kan øve mig på? Vil helt vildt gerne øve på nogle eksamenssæt. MVH Pokemonorm
  • Appelformerne

    Forumindlæg
    Modsat de naturvidenskabelige fag, hvor logos bruges i høj grad, hvilke af de to andre appelformer bruges i høj grad i danske tekster som man normalt læser på HTX/STX?
  • Skizofreni

    Forumindlæg
    Hej alle studieportals fans. :-) Er der nogle som har gået på STX og skrevet om skizofreni i deres SRP? - Hvis ja. Har i lyst til at dele den med mig? Jeg ville ikke kopiere eller noget, kunne bare godt bruge noget inspiration og opbygningsråd. Tak på forhånd!
  • Karaktersnit på hhx

    Forumindlæg
    Nu har jeg set en masse udregninger af snit til STX, og forældede til HHX. Er der nogen der har en excel-fil, eller et link til en udregner efter den nye ordning til HHX?
  • idræt - teori eksamen

    Forumindlæg
    skal til teori eksamen imorgen i idræt b stx. hvad bliver der lagt særlig vægt på man skal kunne til det teoretiske, men man sikkert ville blive hørt i. håber nogle kan svare på dette. på forhånd tak.
  • Toulmins argumentationsmodel

    Forumindlæg
    Hej alle. Sidder og læser til mundtlig dansk eksamen (stx), og har om argumentation. Er der nogle af jer der kan forklare mig Toulmins udvidede argumentationsmodel, især gendrivelse og styrkemarkører. Ville være super dejligt, på forhånd tak.
  • Dokudrama og Novellefilm

    Forumindlæg
    Hey. Har mulighed for at komme op i Dokudrama eller Novellefilm til Dansk eksamen i 3.g STX, men hvordan vil i gribe sådan en opgave an, og er der evt. en som har en analyse model liggende? På forhånd tak
  • Privat engelskundervisning

    Forumindlæg
    Nogen som har lyst til at undervise mig privat i engelsk i sommerferien, self mod betaling. Bor i kbh. Går på stx og har engelsk på b-niveau.?
  • Computer til engelsk mundt. eksamen?

    Forumindlæg
    Hejsa :) Man må gerne ha' computeren med ind til forberedelse ved engelsk B stx muntlig eksamen, ikke? Til hjælp ved ordbog? Skal bare lige være helt sikker :) Vh. christina