Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 18261 til 18280 af 27879
-
SRP - HJÆLP !!
ForumindlægHej der ude :) .. I mit studieretningsprojekt vil jeg skrive i fagene samfundsfag A og naturgeografi B, med hovedvægten på den samfundsfaglige del. Jeg vil skrive om emnet den global opvarmning og klimapolitik. Nogen der før har skrevet i samme fag, der kunne tænke sig at hjælpe/ komme med go... -
Hjælp! Analyse af film/bogen Carrie
ForumindlægHej. Jeg er ved at skulle skrive SRP opgave og har om emnet Ondskab. Mine fag er engelsk og psykologi. I den forbindelse har jeg om filmen og romanen Carrie af Stephen King, som jeg skal ananlysere osv. Hvis nogen af jer har en analyse af det, kunne jeg rigtig godt tænke mig at se det. ... -
Samfundsfagsprojekt
ForumindlægHej jeg er i gang med et samfundsfagsprojekt, hvor det overordnede emne er "det grønne danmark" Mit underemne er elbiler, og en af mine underspørgsmål er... Hvorfor er Danmark et u-land i forhold til elbiler, når vi er et i-land i forhold til vindmøller?? Er der nogle smarte hoveder, ... -
Hjælp til SSO
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder i denne uge og skal skrive SSO. Mit emne er Politiske ideologier og samfundstyper. Jeg er nu kørt fast ved følgende opgave; Analyser om der kan siges at være en sammenhæng mellem de tre samfundstyper og de tre ideologier? Jeg er i tvivl om hvad det helt præcis... -
SRP I AFSÆTNING OG INTERNATIONAL ØKONOMI
ForumindlægHey derude :-) Jeg skal skrive studieretningsprojekt om b&o indenfor Afsætning og international økonomi. Emnet skal mere eller mindre omhandle finanskrisen og hvordan den påvirker B&O . HVis I har nogle idéer med hensyn til afsætning, eller international økonomi inden for området ... -
SSO = Tysk
ForumindlægHejsa...Har tænkt mig at min 3 årsopgave skal være tysk, men jeg ved ikke lige helt, hvordan det skal lade sig gøre "har ikke fundet et emne endnu" og hvor jeg skal starte?Er der nogen tidligere der har skrevet en tysk 3 årsopgave, som har erfaring med det, og kunne give gode råd/tips o... -
HF-eksamen skr. dansk august '98
ForumindlægHej.. Er ved at skrive en stil om emne 3 i Hf skr. dansk eksamen august '98.Er der nogen der har skrevet om dette før, og har nogen idéer. Er helt tabt. Aner ikke hvad jeg skal gøre. Ville være meget hvis nogen gad hjælpe mig på rette spor mht. hvordan billederne skal analyseres og fortolkes. -
fs10 maj 2007 dansk
Forumindlæghej der... jeg har et lille problem. jeg skal skrive en dansk stil og er ikke særlig go' til (seriøst) jeg har bare brug for en stil lige meget under hvilket emne og den skal helst ikk' være dovnloaded før eller kun et par gange... jeg kan godt forstå hvis det er i kommer til at hade mig ... -
Intelligent beklædning ! HJÆLP!
Forumindlæghttp://www.surveymonkey.com/s/9VMP3XQ Hej allesammen ! :). Vi er to på RUC som er igang med en større opgave om intelligent beklædning, derfor ville det være fantastisk hvis i ville være søde og hjlæpe os med at svare på nogle spørgsmål. Formålet med spørgsmålene er at vi får et indblik i hva... -
HJÆLP EKSAMEN SPØRGSMÅL
Forumindlægjeg har trukket emnet: det lyriske og billedskabende sprog i digt eller essay. Er der nogen der har en idé til hvilket digt jeg kunne vælge? jeg kunne helst tænke mig noget i stil med Søren ulrik thomsen, dog ikke vent eller levende da vi har arbejdet med dem. Hvis i ikke har nogen idéer ka... -
Sagprosa trukket hjælp til tekst
ForumindlægHej herinde Jeg har lige trukket sagprosa i Dansk eksamen og mangler en super fed tekst som jeg kan analysere og dykke ned i og læse mellem linjer osv. er ikke så glad for emnet så mangler motivation og tænker hvis jeg først finder en super tekst sætter det mig godt i gang Det haster da jeg ska... -
Eksamen i Eø på C-niveau - mangler virksomhed.
ForumindlægHej Guys! Jeg skal til eksamen i erhvervsøkonomi i næste måned, og jeg mangler bare at finde en virksomhed. Jeg arbejder selv i føtex, men da jeg har lavet skriftlig opgave om den virksomhed, samt Kvickly, må jeg ikke bruge dem. Jeg skal vælge et af de emner vi har været igennem, og har valgt ... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen Jeg har trukket under emnet "grænser" i dansk. Og jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal vælge, har tænkt lidt på en novelle eller historie, men reklame film. Men kan ikke rigig finde noget jeg kan bruge til noget. Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe. Tak på forhån... -
Matematik i Skibsmontør-uddannelsen
ForumindlægHej, jeg begynder snart på 4-årigt skibsmontør uddannelse og jeg er i gang med at forberede mig. Jeg vil gerne vide hvad for en Matematik niveau jeg skal komme op i og hvilke emner jeg skal lære så jeg kan researche lidt, for jeg er dårlig til matematik. Håber i kan hjæpe mig (: Med venlig hilsen... -
Ideer til valg af fag? DHO?
ForumindlægHej jeg skal snart vælge hvilket fag jeg vil skrive i i DHO. Mine lærere har bestemt at vi skal skrive i dansk eller historie. Og emnet er det moderne gennembrud. Nogen der ved hvilke historiske begivenheder man kan skrive om ud over udvandringen til usa og industrialisering? Ved heller ikke hvad... -
Fortidens skygger
ForumindlægHej Jeg skal op til niende klasses mundtlige eksamen i dansk, og jeg har lige trukket emnet "Fortidens skygger". Det er oplagt vælge tekster der har at gøre med krig osv. fra fortiden, men jeg vil helst arbejde med et billede. Dog kan jeg ingen finde. Jeg håber, at der er nogen, der... -
Hastighed opgave hjælp
ForumindlægEr ikke helt sikker på det her emne, kan ikke huske formlen for at finde ud af de to nedstående opgaver. Mads løber på et løbebånd. Han løber med en konstant fart på 12 km/t. Hvor mange kilometer løber Mads på 20 minutter? Hvor lang tid tager det for Mads at løbe 10 km? -
HJÆLP !!!
ForumindlægHej. Jeg er i gang med AT, hvor jeg gerne vil skrive i fagene dansk og psykologi. Emnet er kommunikation, hvor jeg har valgt at fokusere på hvordan forældre kommunikerer med deres små børn herunder tegnesprog osv. Jeg ved cirka hvad jeg kan komme ind på i psykologi, men ved ikke helt med dansk. ... -
Historieopgaven
ForumindlægJa, nu er det jo snart min tur til at skrive en historie opgave.'Det gamle samfund og samfundet i opbrud: Danmark fra 1790-1914'Sådan lyder opgaven, så hvis der er nogen der har skrevet om noget indenfor det emne må I meget gerne fortælle mig om hvad I skrev om og evt. give mig nogle gode... -
AT-OVERVÅGNING MAT/DANSK
ForumindlægHej Jeg har et AT-forløb om emnet overvågning indenfor fagene matematik og dansk. Men jeg står med det problem at jeg ikke kan finde den helt rigtige case og problemformulering mm. Derfor vil jeg vil bare høre om der en rar sjæl derude, som kunne hjælpe mig med dette. Jeg havde tænkt noget i re...
