Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 18261 til 18280 af 45450
-
Metoder
ForumindlægJeg ved ikke konkret, hvilke metoder jeg skal bruge i FYSIK. :) I fysik har jeg kun indsamlet viden fra bøger, men jeg har derimod ikke lavet et i faget. Hvis jeg ikke har lavet gempirisk behandling - hvilke metoder skal jeg så bruge? Jeg vil utrolig meget gerne have hjælpe fra jer! :) -
sso
Forumindlæghej jeg har tænkt mig om skrive sso i samfundsfag b. og det skal være ytringsfrihed. ka man evt kommer nogen underpunkter? -
reference
Forumindlægmå man i sin opgave henvise til egne noter fra forelæsning eller?? -
AT
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive synopsisen til min AT vedrørende den globale opvarmning i Fysik A og Historie A. Jeg skal i min første problemstilling kort redegøre for den industrielle revolution. Det som jeg er i tvivl om er, hvilke historiske metoder som jeg skal anvende. Jeg gør brug af to f... -
Kronik hjælp..
ForumindlægHej.. Er der ikke en, der vil hjælpe med at rette min kronik. Jeg mangler Konklusion, men er usikiker på om det er rigtigt det jeg har skrevet, det er første gang jeg skriver en kronik. -
king kong
Forumindlæger der nogen der har læst king kong af benney andersen?? -
Lodret kast med luftmodstand
ForumindlægHej, Jeg er igang med at lave en fysikaflevering, som jeg er gået lidt i stå med, derfor håber jeg på at få lidt hjælp herinde. Jeg kan godt finde ud af at regne opgave a i nedstående opgave, men opgave b driller mig dog en smule. Lodret kast med luftmodstand En bold kastes lodret opad med begyn... -
Jeppe på bjerget
ForumindlægSpørgsmål skal besvares med udgangspunkt i akt 5, scene 6: Hvis baronen er Holbergs stemme og talerør, hvad mener han så om: a) Det at søge efter at opleve lyst? b) Det at leve ubalanceret? c) Forholdet mellem de sociale klasser på dette tidspunkt? Nogle som kan hjælpe her. Det er bogen &quo... -
Hjælp til Ørneflugt!!!
ForumindlægØrneflugt - Kritisk realisme - Det moderne gennembrud: Spørgsmål: 1) hvorfor hedder ørnen Klaus? 2) Er der eksempler på klasseforskel i ørneflugt? 3) Er der eksempler på kvindeundertrykkelse i ørneflugt? 4) Hvad ville i sige at budskabet og tema'et er? 5) Hvad kan man sige om sproget? Håb... -
mundtlig eksamen
Forumindlæghej, jeg skal op i mundtlig dansk imorgen, puha! men hva kan man egentlig resikere at trække helt bestemt? -
Vedr. relatering af den grimme ælling & Det er ganske vist af H.C Andersen
ForumindlægHey venner :D Jeg skal til en dansk prøve her den 18.06.10. Jeg har trukket eventyrgenren, men aner ikke så meget :S Jeg har valgt den grimme ælling af H.C Andersen, men jeg skal kunne relarere til Det er ganske vist af H.C Andersen. Problemet er bare, at jeg ikke ved hvordan jeg skal gøre det. H... -
Problemformulering Skønhedsidealer
ForumindlægHej alle. Jeg har valgt at skrive om plasticoperationer, som overordnet emne. jeg har som materiale i dansk faget, valgt at benytte mig at bogen "Plastic" og i samfundsfag bentytter jeg mig af Giddens, samt indragelse af lidt statistik mm er der nogle der har en god id... -
det haster!
Forumindlæghejsa, er der nogle der kan forklare mig hvad en redegørelse er? og hjælpe mig med at redegøre for denne artikel : http://www.information.dk/241411 på forhånd tak ;) -
hjælp til rettelse af 3 sætninger ..
ForumindlægHej jeg har ofte svært ved at finde mine egne fejl , så håber i kan hjælpe mig - disse sætninger er jeg i tvivl om - He heart throbbed when she thought back of him and all the time they had spent together. He was her first true love and although she had been in love many times since then, he wil... -
VOXEVÆRK
ForumindlægHej Jeg er i gang med at læse en bog, som hedder Voxeværk. Men skal også svare på nogle spørgesmål. Sådan lyder det Skriv så meget du kan om fortællerteknikken og synsvinkelen. Hvad er fortællerteknikken??? -
Hvad er en Stylistic analysis???
ForumindlægNogen so kan forklare mig hvad en stylistic analysis er og hvad den skal indeholde?? -
stil: jeg savner
Forumindlæghej jeg er meget dårlig til at skrive stil og jeg har skrevet lidt men kan kan ikke rigtig komme vider: Jeg savner Jeg kan høre karla bliver kaldt af sin far som altid i klubben hun løber over til ham som en lykkelig pige .Nu var jeg den enste som var tlbage i klubben som altid min mor kom som a... -
Kontrolforsøg i aflæsning af stregkoder
ForumindlægHej Jeg er i gang med en opgave fra et gammelt opgavesæt i biologi, og jeg ved ikke helt, hvordan jeg kan forklare, at brønd to i vedlagte bilags figur 2, er et kontrolforsøg. Jeg håber der er nogen, som kan hjælpe mig. Mvh. Hyacinth -
Samfundsfag i mit AT-emne
ForumindlægHej, jeg har et AT-emne der omhandler jødernes immigration til Israel med fagene Historie og Samfundsfag. I Samfundsfag har jeg tænkt mig at skrive om, hvilken påvirkning immigration(erne) har haft for Israel i dag. Men her kan man jo ikke bruge sociologiske teorier som Giddens? Hvordan kan m... -
Online Novelle læsning !!!!
ForumindlægHeej venner.... Er der nogle af jer der ummidelbart kan fortælle mig, hvor jeg kan læse novellen ''Mere kaffe'' af helle helle online på nette? Har virkelig brug for at svar inden mandag...Tak på forhånd :D
