Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 18281 til 18300 af 47925
-
Skal svare en ven hjælpp - det haster
ForumindlægHej allesammen, min ven som er spanier har bestået sin eksamen, og jeg vil gerne sige tillykke til hende på spansk. Er dette korrekt?: Felicitaciones para pasar el examen. -
Opgave om harmoniske svingninger
ForumindlægHej alle! Jeg sidder fast i nogle opgaver i matematik (muligvis også lidt fysik) til min SRO om harmoniske svingninger, og kunne godt bruge noget hjælp. Opgave 1: En Birdie er en lille legetøjsfugl, som er ophængt i en fjeder. Når man trækker ned i fuglen og slipper den, vil den svi... -
Eksamenen 2014
ForumindlægHej, er der nogen som ved hvad emnet til engelsk B skriftlig eksamenen 2014 på HTX er? Det ville være en rigtig stor hjælp hvis nogen ved hvad emnet er eller ligger inde med sættet. Tak på forhånd :) -
Teknologi - Rapportskrivning
ForumindlægHey, jeg er igang med at lave teknologi projekt på 1.år (HTX) og kunne godt tænke mig nogle forslag eller tips, til hvordan man kan gøre sit projekt bedre.Fremgangsmåder o.l.- Tak på forhånd -
Notater
ForumindlægHey! Jeg vil blot høre om der findes nogle HTX'ere som netop har været oppe i matematik, og har nogle notater liggende til pensum??? -
Termisnprøve (IT-forsøg i Matematik)
ForumindlægAndre end mig herinde der frygter i morgens terminsprøver?? (HTX) Synes fandme ikke det ser nemt ud!! Den forberedelse gør næsten en mere forvirret, end det hjælper! -
Midten af en ligesidettrekant?
ForumindlægHey. :)Jeg sidder her og er igang med HTX-Matematik b IT-eksamen.Jeg skal bruge midten af en ligesidet-trekant. Er der nogen der kan hjælpe med det?... Det ville hjælpe utrolig meget. :) -
Eksamenssæt
ForumindlægHej Er der nogen, der ligger inde med et tilfældigt dansk A (HTX) eksamenssæt i PDF? Jeg synes ikke, at jeg kan finde nogen eksemplarer på internettet. Mvh. Emil -
Gruppeeksamen
ForumindlægGruppeeksamen er blevet afskaffet (f.eks. på HTX), og mange har kritiseret denne beslutning. Det findes argumenter både for og imod gruppeeksamen efter min mening. Den mening er der nok mange, der deler. Hvad har I af kommentarer? -
Hvor mange kommer ind på gymnasiet
ForumindlægHey alle sammen :D Er der nogle det kan svare på det her... Hvor mange søger ind på htx, og hvor mange kommer ind ?? Sådan ca. er der nogle der ved det,så svar venligt, det vigtigt :D !! -
hjælp til valg af emne!!
ForumindlægHej ville spørger, om folk har nogle gode ideer til emner man kan skrive om til SRP? går på HTX og har linjen teknologi A og design B :D tak på forhånd :D -
Mindst afstand mellem 2 parabler
ForumindlægVille lige hører om der var nogle fra HTX 2. års som havde regnet den opgave (opgave 2. c.) Og eventuelt hvordan de har gjort? Er lidt usikker på min udregning, får den til 279,709mm -
syntese af antabus
ForumindlægHej Er der nogen der kan give mig en opskrift på hvordan man fremstiller antabus i laboratoriet. Vi skal lave en syntese i forbindelse med et teknologiprojekt på HTX og mangler meget en opskrift på hvordan man laver en syntese af antabus. HASTER!!! Tak Revyt. -
eksamenssæt
ForumindlægHej jeg går på HTX 2 år, har mat på A,og har prøve imorgen, hvis nogen har nogle tideligere "eksamenssæt" med besvarelse så må I meget gerne send mig den på mail [email protected] tak -
Erhv.Øko. - parameteranvendelse
ForumindlægHey .. Sidder her med en opgave i erhv.øko. (mærkeligt fag for en HTX elev I know) .. Jeg er stødt på ordet: parameteranvendelse og er ikke helt sikker på hvad det betyder.. Does anyone know? -
Teknologihistorie
ForumindlægTeknologihistorie er nu obligatorisk på HTX uddannelsen, så jeg synes det er på tide at der under fanebladet opgaver kommer et fag der hedder teknologi historie. Så ville lige høre om folk bakker op omkring det -
Følelsen af at være student..
ForumindlægHej allesammen Jeg blev endelig student, og vil ønske de resterende elever held og lykke med deres sidste eksamener :) HTX DONE Og det føles alt for godt.. :) -
At kende sandheden
ForumindlægHej venner ! Har nogen af jer stødt på en film ved navnet 'At kende sandheden' Har virkelig brug for hjælp til en lille referat af den. Det haster. Går i 1.g på HTX. -
Bortvist dilemma
ForumindlægHej, Jeg blev uheldigvis bortvist fra mit gymnasie (STX) sidste uge, og er blevet fortalt, at jeg om tirsdagen efter vinterferien vil blive afmeldt deres system. I forhold til denne situation er mit hjerte helt knust. Jeg har fine karakter og en fin fræværsprocent. Jeg har kontaktet HTX, som ger... -
Appelformerne
ForumindlægModsat de naturvidenskabelige fag, hvor logos bruges i høj grad, hvilke af de to andre appelformer bruges i høj grad i danske tekster som man normalt læser på HTX/STX?
