Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 18281 til 18300 af 48309
  • Hvor findes rettevejledning for censur i samfundsfag på uvm.dk?

    Forumindlæg
    Som overskriften hentyder, kan ikke finde det selv!!
  • ABC-Fag

    Forumindlæg
    Hej Jeg går på HTX (1.g) og er i grundforløbet. Jeg er lidt forvirret over karaktersystemet. A-Fag = 3 år B-Fag = 2 år C-Fag = 1 år Men hvad er forskellen på årskarakterer og standpunktskaraterer? Jeg har hørt at lærere kun må evaluere os i en hvis periode og dermed vudere for at give en kar...
  • hvilken betydning

    Forumindlæg
    hvilken betydning har årsprøve i skriftligt dansk 1 g tæller de på eksamensbeviset i 3 g eller hva ????
  • Karakter ved skr. studentereksamen

    Forumindlæg
    Nogle der ved, hvornår man kan få de skr. karakterer ved studentereksamen..? Det er vel omk. d. 10 juni..?
  • Overenskomst?

    Forumindlæg
    Nogen der kan, med lette ord, forklare mig hvad "overenskomst" betyder. Ved godt, at det er Dansk Arbejdsgiverforening og Landsorganisationen der skal forhandle om overenskomsten. -Men hvad er det lige "overenskomst" er? Tak på forhånd! :)
  • mdt. dk??

    Forumindlæg
    Hej Skal på torsdag op i mundtlig dansk. Er i tvivl om nogle ting. -Når man skal perspektivere til andre tekster, kan/skal man så have den/de tekster med ind til bordet hvor man så kan henvise til? -Hvormange tekster man bør perspektivere til? -Hvordan skal man fortælle om tidsperioden ens tek...
  • Terminsprøve!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har utrolig meget brug for hjælp, jeg aner ikke hvordan man har terminsprøve i dansk! Nogle med svar?
  • Lektiehjælp/eksamenstræning i matematik og fysik tilbydes af erfaren, venlig og pædagogisk gymnasielærer

    Forumindlæg
    Jeg har flere års erfaring med undervisning og eksamination. Vi afholder indledningsvis en time eller to, hvorefter vi opsætter et realistisk mål, som vi arbejder hen imod. Skriv til [email protected]
  • Mat-A skriftlig

    Forumindlæg
    Hej, nogen der ved, hvilken karakter man får hvis man har besvaret ca. 70 procent af spørgsmålene i den skriflige Mat A
  • Svar fra skriftlig prøve, hvornår?

    Forumindlæg
    Hejsa Var til skriftlig matematik b (hf) her d. 31. maj. Er der nogen der ved hvor lang tid ca. der går før man får svar?
  • Modul 2 opgave, socialrådgiver studerende

    Forumindlæg
    Hej, Er det nogen socialrådgiver studerende herinde ?? Skal bruge hjælp til en opgave på modul 2...
  • Hej skal man bestå ens studeretningsfag for at blive student?

    Forumindlæg
    .
  • Ekstraundervisning

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for ekstraundervisning i Samfundsfag (B) her i KBH. Any help? helst klasseundervisning. Tak på forhånd! :)
  • Forberede mig til Engelsk 0-B og & Matematik C frem til august

    Forumindlæg
    Hey Jeg starter på de her to enkeltfag til august, og jeg vil gerne gerne preppe lidt frem til studiestart. Er der nogen, der kan anbefale nogen sider, materiale etc til begge fag? Jeg er også åben for et par tutortimer, hvis prisen er den rette :)
  • Et valg.

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg går iøjeblikket på stx men jeg overvejer stærkt og flytte over på HTX, hvordan er det og gå på HTX ?
  • AT REJSER - PSYKOLOGI OG ?

    Forumindlæg
    Hejsa . Jeg sidder også og er i tvivl om hvad jeg kan skrive. Jeg har matematik(A), fransk(A) fysik(B), Kemi(B), Psykologi(c), Engelsk(b), Religion(c), old (c), biologi(c) osv. Jeg vil helst undlade at skrive i fysik eller engelsk . Jeg vil gerne skrive i psykologi, men jeg ved ikke hvad fag ...
  • Indledning til min SRP opgave

    Forumindlæg
    Hej Alle! Jeg sidder og skal skrive min indledning til min SRP opgave om Fraktaler og Kaos, men jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal skrive og hvor jeg skal starte?. Jeg har godt læst at: En god indledning skal tre ting: 1. Den skal præsentere dit emme og hovedtrækkene i din problemformu...
  • finde det årlige beløb+rente ud af fem år

    Forumindlæg
    Hvis jeg køber noget på afbetaling til 50000kr. og 7% i årlig rente. hvad er det totale beløb efter 5 år. har fundet ud af at jeg ska betale 50000*(1+0,07)^5 = 70127 kr. ialt. efter 5 år. men hvordan finder man, hvad jeg skal betale det første år? andet år? osv. på forhånd tak.
  • spm

    Forumindlæg
    Må man i sin fremlæggelse af metoder nævne teorier man kunne have anvendt hvis man havde et andet fag og så redegør for den/de teorier
  • Eksempel på brug af metode?

    Forumindlæg
    Skal man ikke komme med eksempler på hvordan man bruger metoderne, altså gå i dybden. Eller skal man blot hurtigt nævne hvordan de er anvendt? For kan bestemt ikke finde ud af hvad jeg skal vægte, og fortælle frem for andet?