Søgning på: dansk reportage. Resultater: 18301 til 18320 af 41162
-
historie opgave
Forumindlægfindes der en analyse model til taler? -
Karakterisér
ForumindlægNogen der kan give mig en karakteristik af Bahar, Amir og Panthea?? Det er fra bogen: kald det hvad fanden du vil af Marjaneh Bakhtiari. -
Engelsk paper Haster :)
ForumindlægHej:) Må man gerne starte et "paper" med "if you ..... then you are a binge drinker" ? -
Samfundfags opgave
ForumindlægHjælp! Hjælp! Vi er to piger fra ottende klasse, som har seriøst brug for hjælp. vi skal nemmelig skrive en emne opave i samfundsfag, og kan ikke finde et emne. vi har talt lidt om det og tænker at vi godt vil skrive noget, som kan komme ud til unge på vores alder (dvs. omkring 15) Mange ... -
Lærer = censor?
ForumindlægOk, det ermåske et meget mærkeligt spørgsmål, men...Hvis man er lærer, er man så også automatisk censor? -
Fuck jeg gidder ikke!!!
ForumindlægJeg skal op til historie eksamen på fredag og JEG GIDDER VIRKELIG IKKE, alt det historie læsning hænger mig virkelig ud af halsen. Jeg gidder bare ikke læse det op, har virkelig ingen movitation til at tage mig sammen til at læse. Jeg er næsten færdig med pensumet, men tror egentlig bare jeg har ... -
vurdering af engelsk stil
ForumindlægHej Jeg kunne se at der er nogle der har lagt deres eksamens stil herind, så tænkte at det ville jeg da også lige prøve. Jeg har valgt opg. B i eksamenshæftet som var et essay der skulle indeholde analyse og fortolkning, derudover skulle stilen også indeholde karakteristik af fortælleren, fortæll... -
Massespektrum
ForumindlægJeg har problemer med at analysere et stof ud fra et massespektrum, findes der en måde, og hvordan foregår denne? f.eks. ved IR-spektre hvor man ser på en tabel over gruppefrekvenser i en databog, er der så en tilsvarende måde for massespektrum? -
Blærerøvssætninger!
Forumindlæghej.. Tænkte på en disposition, hvordan kunne man starte den? Det er FSA.Eksempel;1) Nu vil jeg gerne starte, med lytteteksten, og efter den vil jeg snakke om læseteksten, og i er velkommen til at stille spørgsmål undervejs. tak. føler bare at jeg er i knibe :S HJÆÆÆLP.. -
Analyse af Alting og Ulla Vilstrup
ForumindlægHej Jeg har et stort problem jeg skal analysere bogen Alting og Ulla Vilstrup. Jeg er gået i stå ved perspektivering, og da det er en meget vigtig del af analysen, tænkte jeg på om nogen kunne hjælpe mig. Jeg skal bare bruge bøger, film eller artikler jeg kan perspektivere bogen med. Mang... -
nyttevirkning( bil vs elbil )
ForumindlægHejsa, Jeg har studieprojekt... Vi har valgt at lave sammenligninger mellem biler og elbiler... som vores produkt har vi en dynamo + en dampmaskine, havde tænkt mig at regne nytteenergi vha. brændværdien for sprit/kul w/e dampmaskinen skal køre på.. og så regne ud hvor meget energi der går tabt... -
tysk rettelse
Forumindlæghej..ville lige høre om nogen ville kigge, og måske rette en lille sætning for mig.Die geschichte handelt von hans, wie nur 18 jahre alt war, wenn er tot aufgefunden war. Er its tot von drogen.synes selv det lyder forkert, men ved ikke hvordan det skal laves om. så håber nogen vil kigge på det.. tak -
novelleanalyse
Forumindlægen der kan hjælpe mig med min novelleanalyse det haster skal afleveres om 2 timer !!!! -
Hjælp Haster HAster ..Help please.
ForumindlægHej alle. Nogen der kan hjælpe mig med, at rette noget tysk ? Tak på forhånd. -
Efter 3.g?
ForumindlægHej.. Hvad skal i, gymnasielever efter 3.g?det ku være spændende at vide (: -
nationalisme
ForumindlægHeej ;) Nogen som kan hjælpe? Det modsatte af nationalisme? er det imperialisme? På forhånd tak! -
Befrielses teologer
ForumindlægHvilke årsager kan være grunden til at befrielsesteologer stadig ikke anerkendes af paven og derfor fortsat er udstødt af den katolske kirke? -
C.P. Ellis
ForumindlægHejsa..er her nogen som har læst teksten C.P. Ellis? Den er opgivet til min engelsk årsprøve, og har lige læst den igennem, men har lidt problemer med at finde på noget at perspektivere til.. nogen som kan hjælpe? :) -
dumpet Engelsk B
ForumindlægHEj jeg har engelsk på B. jeg fik 00 og 02 i årskarakterne.. og var op i skrf. engelsk, men jeg tror jeg får 00.... mit snit er ca. 7,3, og jeg vil læse til tandlæge, som kræves Engelsk B.. Hvad skal jeg lave?? -
Sankthans
ForumindlægHeyHar et hurtigt, men vigtigt spørgsmål, som jeg håber I kan svare på!Holder man Sankthansaften kun i Danmark?Eller er der også andre lande der gør det?
