Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 18301 til 18320 af 47925
  • rettelse af engelsk oversættelse?

    Forumindlæg
    hej jeg går i 1g, på HTX. jeg ville høre om der var nogen der ville gennemlæse min oversætelse opg. fra dan-eng. mit niveau ligger på c-b.
  • Skrå kast eksamensopgave, søger inspiration

    Forumindlæg
    Hey. Går på HTX 2. år, og søger inspiration til en skrå kast opgave. ex. Et godt forsøg man kunne lave, til emnet. Nogle der har erfaring med det, som kan give et godt råd?
  • Studieområde 8!! selvrefleksion osv.

    Forumindlæg
    Hvad skal man sige til det der studieområde halløj? JEg er 3. års elev på HTX og fatter ikke hvad de vil have mig til. Det er sådan noget med at jeg skal fortælle om jeg er blevet bedre osv.??
  • Disulfiram og analyser

    Forumindlæg
    Hej SP Er det muligt at få nogen eksempler på hvilke analyser man kan lave på syntese af Disulfiram(antabuse) =D Hvis det er muligt, så er begrænsningen af det udstyr som findes i et gennemsnitlig HTX
  • Pre-university quialifications?

    Forumindlæg
    Ja, mit spørgsmål er: Hvis der står man skal have pre-university quialifications for at få et job, hvad betyder det så? Betyder det bare at man skal have en gymnasiel uddannelse (stx, htx osv.)?
  • SRP komm/it A og Mat A

    Forumindlæg
    Hej er der nogen af jer som har nogle gode eksempler/ideer på srp emner med fagene Mat A komm it A, jeg går på HTX. På forhånd tak (:
  • SRP komm/it A og Mat A

    Forumindlæg
    Hej er der nogen af jer som har nogle gode eksempler/ideer på srp emner med fagene Mat A komm it A, jeg går på HTX. På forhånd tak (:
  • Hvilken computer skal jeg vælge

    Forumindlæg
    Jeg skal til at starte på htx men ved ikke hvilken computer jeg skal vælge men dog ved jeg det ikke skal være Mac og har kigget på en Acer Nitro 5 15
  • - kræfter i et skævt og et lige træk

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har på HTX fået til opgave at lave forsøg/opgaver til et skævt og et lige træk. Min Fysikbog Orbit B giver mig ikke så meget inspiration. Nogle gode ider? På forhånd tak.
  • Rekursionsligninger "Newtons Metode"

    Forumindlæg
    Hej derude, jeg har fået følgende opgave for, som jeg ikke lige kan gennemskue, er der en der kan hjælpe mig? Opgaven kan ses i filer Mvh En HTX studerende
  • Valg af emne til SRP

    Forumindlæg
    Hey.. Nogle her inde der kunne give bud på hvad man kan skirve i srp når man har studieretningen Teknologi Og Design på HTX? alle ideer... er hel blank forløbig tak på forhånd :)
  • Hjælp !!

    Forumindlæg
    Hej alle. Er der nogen som virkelig kan redde mig, jeg har fået et eksamensoplæg i kemi, som hedder Kemi A Maj 2009 HTX.. Hvis der nogen som har den, ville det være skønt. På forhånd tak.
  • hvilket gymnasium skal jeg vælge?

    Forumindlæg
    Hej jeg er en pige der går i 8. klasse. jeg har altid rigtig gerne ville være dyrelæge, men jeg ved ikke om det er bedst at vælge HTX eller STX?
  • Spørgeskema

    Forumindlæg
    Hej :) Vi er igang med et projekt i HTX, hvor vi skal oprette en virksomhed. Vi har lavet en spørgeskema, som vi håber at i vil besvare :) http://www.surveymonkey.com/s/5R3BQTP Forhånd tak, Søren.
  • SO: Projektarbejde det samme som problemorienteret projektarbejde

    Forumindlæg
    Hej alle, Sidder og forbereder mig til SO på HTX. Teorien bogen er lidt tvetydig i mine øjne... Er projektarbejde det samme som problemorienteret projektarbejde? Man kan vil godt arbejde med et projekt uden direkte at have et problem....
  • Hjælp mig

    Forumindlæg
    Hej Allesammen jeg er tvivl om studieretningerne jeg går på htx og har nu Kemi bio som retning men der er mange der har anbefalet BioTeknologi, og nu står jeg og er i tvivl om hvad jeg vil vælge, er der nogen her der kan hjælpe mig.
  • Anbefaling

    Forumindlæg
    Hej, jeg går på HTX 1.G, og har virkelig lyst til at forbedre mit engelsk. Nogle bøger som I kan anbefale eller noget lign? ;) Tak på forhånd.
  • Kemi 0-b

    Forumindlæg
    God aften. Ifm. tilmelding til kemi 0-b her til 2024 ønskes tips og tricks mht. studieteknik, den mundtlige eksamen, relevante opgaver, samt hvilket emne jeg eventuelt kan kaste mig over her til jul som en lille introduktion. P.t. rækker mit vidensniveau til at kunne genkende forskellen på en syr...
  • Mindstekrav mat B

    Forumindlæg
    Hej jeg er en pige der får 12-taller i dansk, engelsk, fransk, samfundsfag, historie osv. Men jeg er elendig til matematik, fysik og kemi. Jeg har skriftlig mat B eksamen i morgen og har fundet ud af, at jeg kan bestå min eksamen, hvis bare jeg har styr på mindstekravsopgaverne. Fandt eksemp...
  • Frist for eksamensspørgsmål?

    Forumindlæg
    Hvad er fristende for udlevering af eksamensspørgsmål i fag som kemi C og biologi C, hvor man får alle spørgsmålene før eksamen? Sidder nu med snart kun en uge til eksamen i biologi C og har ingen spørgsmål fået, hvor vi fik dem i kemi C næsten en måned før. Kan det passe der er ingen retninglin...