Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18321 til 18340 af 153957
-
Bestået eller dumpet?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg afsluttede sidste år matematik på B niveau og her fik jeg både 02 i skriftligt og 02 i mundtligt. Jeg var uheldig at trække skriftlig, og her fik jeg 00. Så mit spørgsmål er nu: Har jeg bestået matematik eller dumpet det? På forhånd tak. -
Terminsprøven
ForumindlægHejsa jeg skal i næste uge, op til skriftelig terminsprøve i samfundsfag.I den sammenhæng vil jeg li høre om hvad man evt må have med ind til prøven. Vores lærere har kort fortalt at samfundfaglige bøger og statastikker må tages med. Men hva med noter,teorier, evt de skriftelige Samfundfagsafle... -
Mat B Maple hjælp = God løn!
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til skriftlig matematik på b niveau via maple. Jeg skal op om 2 uger og SKAL bestå for at komme videre. Så vil gerne betale et 4 cifret beløb, hvis det er en der kan lære mig at lave en hel skriftig aflevering i maple ??? Mvh ML Mick105@hotmail.com -
Spørgsmål til en linje på CBS
ForumindlægHej alle. Jeg står i den situation at skulle sige ja tak eller nej tak til studieplads. Jeg er optaget på Bsc in business administration and servicemanagement. Jeg ved hele uddannelsen foregår på engelsk, men jeg ved ikke hvordan det er med de skriftlige opgaver! Er der nogen der ved... -
Retteark fra skr. samfundsfag 2007
ForumindlægEr der nogen der ved hvor præcis på Undervisningsministeriets hjemmeside man kan finde det retteark som udgives efter eleverne har fået deres skriftlige karaktere? Det er et ark som gennemgår opgaven og giver kommentarer til fx hyppige fejl begået ved dette års STX skriftlig samfundsfags eksamen.... -
FRANSK LEKTIEHJÆLPER SØGES!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg søger en fransk lektiehjælper, der kan hjælpe mig til en bedre karrakter i skriftlig fransk. Jeg har behov for en time hver 7-14 dag, til hjælp med grammatik og skriftlige øvelser. Du skal have været igennem 2g pensum på fortsætter niveau, og være i stand til at transpot... -
Eksamensforberedelse - Alle fag
ForumindlægJeg skal snart have terminsprøve. Vil meget gerne have nogle gode råd, og evt nogle ting som vil hjælpe mig, fx. som specielt jeg skulle øve på osv. Så hvis du har nogle gode råd så skriv meget gerne. Jeg skal op i: Dansk - Diktat, stil, og læseprøve. Matematik - Færdighedsregni... -
Forberedelse til eksamenerne
ForumindlægEr rimelig blank når det kommer til at forberede til eksamener, plejer bare at glide i gennem de skriftlige & mundtlige prøver. Det ville glæde mig, hvis nogen kunne forklare mig hvad jeg kan træne på der ville hjælpe mig til de skriftlige og mundtlige prøver. Hvis i har nogle gode fifs til... -
opslagsbog
ForumindlægJeg er ved at lave en opslagsbog til musik, fordi jeg er så dårlig til skriftligt. Jeg kan godt lide at have et stykke papir med fremgangsmåden til f.eks blokakkordsats. Derfor vil jeg hører om der er nogle som kan hjælpe mig med sådanne fremgangsmåder, så jeg kan have det med til den skriftlige ... -
Matematik 02:)
ForumindlægNu har jeg været oppe i matematik årsprøve. Det gik ikke særlig godt. Overhovedet.. Hvis jeg nu får 02, er der så overhovedet nogen chance for at jeg næste år i 3.g, kan komme op på fx 7 eller 10 skriftligt? Afhænger dette af om jeg kommer op i matematik skriftligt ? -
DK|TerminsP - FSA, tak?
ForumindlægHej Vi har terminsprøve i dansk skriftlig fremstilling i morgen, og jeg tænkte på om nogle af jer kendte et sted hvor jeg kunne finde nogle FSA øvelser? altså selvfølgelig med dansk skriftlig fremstilling. BERMÆRK at dette ikke er snyd, men for at øve det. VI HAR TERMINSPRØVE I MORGEN så; TAK! Ma... -
karaktere
ForumindlægJeg har fået 12 i religion, så den kommer vel til at stå som ganget med et, men hvad med dansk? Jeg har fået i skriftlig 10 og i mundtlig 7 skal jeg så ik' lægge dem sammen til 17 gange 2 ? For jeg forståer ikke alle de skemaer/tabeller, som man regner det udfra :o) Og hvad så med gennemsnitt... -
Power point
ForumindlægHey alle. Håber I har haft en god studie-start ;) Sidder lige nu og bøvler med en power-point fremvisning (Microsoft) Jeg vil gerne have, at punkterne kommer en efter en - sådan at man skal klikke, og så kommer skrift nr et, så klikke igen til skrift nr to osv... Nogle der kan hjælpe, da je... -
Bestemt integral i hånden
ForumindlægHej, hvordan vil man beregne opgave 6 her: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130524_1stx131-MAT_B.ashx Jeg skal til Matematik B skriftlig eksamen på... -
Hvis jeg dumper?
ForumindlægHej. Hvad sker der hvis jeg dumper min eksamen i skriftlig dansk? Jeg skal have bestået faget for at komme ind på min næsten uddannelse, men hvis mine årskaratere er høje nok går det vel? Eller hvordan er det? Jeg har fået 7/7 i dansk og hvis jeg nu ikke ville bestå den skriftlige eks... -
Bestået matematik b???
ForumindlægHej. Mit dilemma er at jeg lige har været oppe i skriftlig matematik B.... Men er bange for at jeg får 00, da det virkelig gik dårligt!!! Jeg har i årskarakter fået 7 i skriftlig og 4 i mundtlig, men er jeg så bestået eller dumpet??? Håber i kan hjælpe mig! -
Engelsk bestået eller dumpet ?
ForumindlægHej Jeg fik mine skriftlige eksamenskarakterer i går, jeg fik 00 i engelsk skriftlig, og fik 02 og 02 til årskarakterene. Har jeg så bestået engelsk på B eller er jeg dumpet? -
VIGTIGT !!!!
ForumindlægHej, jeg har lavet Engelsk B skriftligt Del 1. Kan i kigger det igennem og fortæller om mine fejler. Jeg skal op til den skriftlige her om 5 måneder, så derfor øver jeg mig. Selve opgaveformuleringen: http://glahder.dk/engelsk/eksamensopgaver/HF-B/2012_4_dec_%20HF-B_del1.pdf Min besvarelse... -
Er Matematik B bestået?
ForumindlægJeg står i denne situation, at jeg ikke er særlig skarp til matematik, men vil bare gerne have svar på om Matematk B er bestået, da jeg gerne vil søge et uddannelse, som kræver mat b bestået. Har fået i årskarakter: 4 i mundtlig, 02 i skriftlig. Fik 00 til skriftlig eksamen. :( Please hjælp... -
Engelsk hjææælp..
ForumindlægHeej allesammen! er der nogen der haar en god klade til skriftlig engelsk eksamen ?? Nu tænker jeg på fx indledning kan starte på samme måde altid og nogle analyse punkter med hvad effekten er osv :S nogle gode vendinger at bruge til skriftlig engelsk :S
