Søgning på: samfundsfag noter 9. klasse. Resultater: 18321 til 18340 af 56550
-
VIGTIGT! Romerriget kejserdømme
ForumindlægHvilket hierki eller opdeling af de sociale klasser, var der under kejserdømmet i Romerriget? hvor ligger senatet og folket i forhold til før i hierkiet?? -
Opbygning af baggrundsartikel
ForumindlægHvordan skal man opbygge en baggrundsartikel, altså det med at starte. Vi har læst om det i en bog i min klasse, men den bog har vi ikke mere. -
Senere student pga. klage?
ForumindlægHej Hvis nu man vælger at klage over en skriftlig eksamenskarakter i 3.g - gør det så at man ikke bliver student sammen med de andre fra ens klasse? -
Radioaktivitet
ForumindlægHey... er der ikke nogen der ude.. som kan hjælpe mig med nogle notater til 10 klasses neveau.... om rardioaktivitet.. det ville virkelig være en hjælp. har nemlig endel problemer....QeenGirl -
Hvad forstås ved en delkode ?
ForumindlægJeg skal forklare min klasse hvordan delkoder påvirker en tekst og jeg er på hel bar bund. Det vil glæde mig hvis nogen kan hjælpe. -
Hjælp! Er du god til dansk? :D
ForumindlægHej! Jeg har skrevet få linjer, som skal vises for klassen, derfor kunne det være fedt hvis en herinde fra lige ville give feedback! :) -
HASTER SÅ MEGET
ForumindlægEr der nogen der kender en hjemme sde hvor man kan få facitlisterne til alle sine bøger. fra 7- 8 klasse? -
Fortolkning af Michael Strunges digt Blitz
Forumindlæghej jeg er en dreng som går i 9énde klasse og har brug for hjælp til at skrive en fortolkning om digtet BLitz -
Noveller til analyse
ForumindlægHej! Jeg har brug for nogle forslag til nogle korte noveller, som er gode/nemme at analyser. Det skal helst være et niveau for 8-9 klasse. -
hvad er forskellen ?
Forumindlægi min klasse er der 95% af os der har smagergenet, mens kun 5% ikke har smagergenet, i dk er der ca. 70% der har smagergenet spørgsmål er: hvor er der forskel? -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægI løbet af ugens 5 dae skal klassens email i 3 dage og Signe i 2 dage. På hvor mange måder kan de fordele dagene mellem sig? -
Forudgreb i "Dig og mig ved daggry"
ForumindlægEr der nogen af jer der ved om bogen "Dig og mig ved daggry" har forudgreb i den? For vi har diskutteret det meget i klassen, og jeg ville bare vide om der var nogen der vidste det :-) -
Oplæg om Det Moderne Gennembrud
ForumindlægYo people!Skal holde et mindre oplæg i min klasse, om det moderne gennembrud.. nogen forslag, til hvad jeg skal have med ??takker -
Pædofili, produkt
ForumindlægHej vi er to piger fra der klasse der har projektopgave, og vi har om pædofili og vi har brug for hjælp til nogle gode ideer til et produkt? -
Pensum?!
ForumindlægHej, i min klasse har vi ikke fået udleveret pensum i alle fag (faktisk kun eet) er der muligvis et sted man kan finde det? -
Kemien vi spiser - Hjælp forsøgsark
ForumindlægHeej Alle Er der nogle som har forsøgsarkene til kemien vi spiser fra 10 klasse, skal til eksamen i morgen så kunne virkelig godt bruge dem :) På forhånd tak for hjælpen. -
Geografi opg Klima
ForumindlægHej jeg går i syvende klasse og, jeg har lavet en geografi opg om, Klima ville bare høre hvad i ville give i karakter hvis det var jer der skulle bedømme den. -
de blå undulater niels
Forumindlæghej jeg vil gerne vide hvad forholdet er imellem niels og hans forældre og hans karaktertræk. jeg går i 8. klasse -
ideer
Forumindlæghej...vi skal i klassen lave et projekt,hvor vi skal finde på et nyt produkt,....er der nogen der han nogle gode ideer -
procenter ?
Forumindlægopgave 1 i en 7. klasse er der på en tilfældig dag,4 syge ud af klassens 20 elever. -hvor mange procent af eleverne i klassen er syge? En anden dag er 15% af eleverne i samme klasse syge. -hvor mange er syge den dag? opgave 2 i en by med 5400 indbyggere er 12% under 14 år. 28% af indbyggerne er m...
