Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 18341 til 18360 af 61668
-
Matematik B Tutor - Herning søges
ForumindlægSom overskriften lyder søger jeg en matematik B tutor i Herning området. Jeg har ikke en særlig god forståelse for matematikken, så desparat brug for hjælp inden jeg kommer alt for langt bagud på mit studie. Hvis nogen ønsker at tjene lidt penge på at undervise, så send en mail til 30jensen@gmail... -
Kobling af matematik og bioteknologi i SRP - influenza
ForumindlægHej, jeg sidder og kæmper med at få en kobling i mellem matematik og bioteknologi til at være lidt bedre? Jeg har tænkt på noget med SIR-modellen i matematik og selvfølgelig en masse om influenza epidemier og immunforsvaret i bioteknologi. Jeg synes bare, at der burde være en lidt bedre samme... -
Historie eksamen disposition - den sorte død
ForumindlægHej alle, har 24-timers forberedelse inden historieeksamen og har trukket 'den sorte død'. Ville høre om der var nogen som lå inde med en disposition eller nogle problemstillinger man kunne tage fat i, angående den sorte død. Ville virkelig være lækkert med lidt inspiration. -
Eksamen i kemi niv c på HF
ForumindlægJeg er ved at læse op til eksamen, men er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe eksamen an. Til eksamen kan vi komme op i vores rapporter eller journaler. Det er som sådan også fint nok, men er lidt i tvivl om at hvis jeg til eksamen trækker en af mine rapporter fx. saltes opløselighed i vand. ... -
Fordele og ulemper ved regnvejr og sol - hjælp til eksamen
ForumindlægHej allesammen, jeg er igang med at læse op til min allersidste eksamen. Jeg er igang med at øve mig på følgende spørgsmål. Vil I ikke være sød at komme med jeres bud? Overalt på jorden ændrer nedbørsmønstrene sig. Nogle steder falder der mere regn end der plejer, og andre steder falder der mind... -
Opgave 5 b i Vejen til Matematik AB1
ForumindlægEr der nogen som kan hjølpe mig med denne opgave ? Opgave 5 b i Vejen til matematik AB1 Reducer følgende udtryk: X^3 Y^2(X-Y)^2*X^2 / XY^2(X-Y) = -
Fp9 Matematik Maj 2024 Uden Hjælpemidler - Hjælp
ForumindlægEr der nogen der har facitlisten med udregning til Fp9 Matematik Maj 2024 Uden Hjælpemidler? Jeg har allerede den med hjælpemidler, jeg har terminsprøve i morgen tidlig, og vil gerne se om ikk jeg ka nå at øve lidt eller sån noget. -
Søger privat lære i matematik på HF!!
Forumindlæghej jeg søger hjælp til mine matematik lektier..er der nogen af jer som ved hvor jeg kan finde lære der kommer ud og underviser hjemme hos folk.skriv til min E-mail: [email protected] -
Matematik og Retfærdighed opg 36 - Ebbe
ForumindlægHey. Skal bare høre, om der er nogen som har lavet opgave 36 i Ebbe Thue Poulsen - Matematik og Retfærdighed, eller ved hvor man kan finde en opgave, hvor den er lavet? Jeg er helt blank. -
Matematik STX A August 2008
Forumindlægheej er der nogle som har besvarelsen til dette sæt Matematik STX A August 2008, da jeg har lavet den og gerne vil sammenligne .. ? :) har søgt, men kan ikke finde den nogen steder..!! tusind tak for hjælpen :) -
Hjælpelærer søges til biologi b-eksamen d. 12/6
ForumindlægDen 12/6 trækker jeg 24-timers spørgsmål til eksamen og har brug for en ekspert der kan hjælpe mig noget af dagen, selvfølgelig i mod betaling!! Jeg bor i Højbjerg i Århus. mail: [email protected] mvh Josefine -
Fysik A eksamen d. 27 maj 2013
ForumindlægEr der nogle der vil uploade en nogenlunde rigtig besvarelse af opgavesættet? http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130527%20Opgaver_FYS_stx_A.ashx -
Eksamen HFE082-MAB (29. August 2008)
ForumindlægHejsa. Der er vel ikk en som ligger inde med løsningerne til alle opgaverne til ovenstående eksamensæt?? På forhånd tusind tak -
Biologi eksamen hjælp - nerve og hormon systemet
ForumindlægHej alle biologer på studieportalen. Jeg skal til ekssamen i Biologi C om 4 dage og er ved at forberede diverse opgaver. Jeg har i en opgave omkring Kommunikation – hormoner og transmitterstoffer fået flg. spørgsmål som jeg finder utroligt svært: "Beskriv hvordan kroppens celler ka... -
Fysik førsøg til 9. klasse eksamen!
ForumindlægHej allesammen! På torsdag skal jeg op i fysik, og vil I ikke lige hjælpe mig med nogle førsøg til: - Magnetisme - Syrer - Baser - Salte - Astronomi - Ioner - Ionbindinger - Radioaktivitet - Atomer Tror det var det :-) -
tysk eksamen 2014 - Die Artistin
ForumindlægSom mange andre Tysk A studerende var jeg til skr. tysk i går. Jeg vil høre, om nogle herinde har tid til at læse den igennem og give en eventuel karakter? Oversættelse: Der folgende text ist ein Artikel über das Mädchen Sandra. Sie ist aufgewachsen mit ihren Eltern die im südlichen Teil Deuts... -
Lektiehjælp i matematik, fysik og kemi tilbydes..!
ForumindlægLektiehjælp i matematik, fysik og kemi tilbydes..! Jeg er en pige på 21 år som udbyder lektiehjælp på gymnasialt niveau. Jeg har selv gået på studenterkurset på Århus Akademi, hvor jeg bl.a. havde højniveau i Tysk, Matematik og Fysik. Derudover er jeg ved at tage Kemi på A-niveau på VUC. Hvis d... -
A-del STX Engelsk A skriftlig eksamen
ForumindlægJeg går i 3.g STX og har taget valgfaget Engelsk A. Jeg føler, at jeg har rimelig godt styr på grammatikken, men jeg vil samtidig gerne forbedre den, så jeg er helt klar til den afsluttende eksamen. Vi får løbende tests i den grammatiske del af den skriftlige eksamen af vores engelsklærer, og de ... -
Eksamens opg. fra 2004 - Nye tider - nye tendenser
ForumindlægHej..Har lige lidt brug for hjælp! Vi skal skrive denne opgave, om opg C som omhandler "Unge og identitet" - der er tilføjet 3 opgaver på siden, men intet omhandler dette emne.. er der muligvis nogen som har været oppe i dette her og netop skrevet om "Unge og identitet" men so... -
Problemer med Ti-Nspire til eksamens opgave 6.D2.18.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har problemer med at løse den sidste opgave, opgave c) på Ti-Nspire, jeg håber virkelig der er nogen der kan forklare mig, hvor jeg er gået galt i byen henne. Jeg ved at Wordmat kan klare opgaven, men hvorfor kan Ti-Nspire ikke... Jeg håber virkelig der er en Ti-Nspire eks...
