Søgning på: matematik fp9 maj. Resultater: 18341 til 18360 af 33566
  • Ti 89 lommeregner søges

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal på matematik b adgangskursus her om 12 dage. Jeg skal bruge en Ti-89 eller Voyage lommeregner. Jeg er på SU og kan simpelthen ikke give mere end 500kr for den. Please hjælp mig....
  • Forelæsning til gymnasiet?

    Forumindlæg
    Hey alle ;) Jeg skal på STX, efter sommerferien, og jeg ville spørger om det er nødvendigt/godt at lave lidt forlæsning på fx. matematik eller fysik ? Og vil det hjælpe ? Hilsen peter09.
  • hjælp!!

    Forumindlæg
    jeg har fået en skriftlig opgave i matematik. opgaven lyder: Hvor mange liter 50 % spiritus skal blandes med 12 liter 90 % spiritus for at få 60 % spiritus?
  • Lektiehjælp tilbydes!

    Forumindlæg
    Lektiehjælp i Matematik tilbydes. Jeg er en pige på 23 år, som udbyder lektiehjælp på gymnasialt - samt folkeskole niveau. Jeg har selv gået på studenterkurset på Århus Akademi, hvor jeg bl.a. havde højniveau i Tysk, Matematik og Fysik. Jeg studerer nu Molekylær medicin ved Århus Universitet, h...
  • Texas TI-inspire CAS

    Forumindlæg
    Hej :) Da jeg lige har afsluttet matematik, vil jeg gerne sælge min lommeregner. Det er en Texas TI-inspire CAS, og bliver brugt på både A- og B-niveau. Skriv til [email protected], hvis det har interesse.
  • Log og ln

    Forumindlæg
    Hej jeg er lige i tvivl om to matematik opgaver. Forklar, hvordan log og ln er defineret som omvendte funktioner til to eksponentialfunktioner. Beskriv nogle af egenskaberne ved log og ln.
  • Mapel 14 - hvordan installeres dét?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har matematik A flex og skal derfor have mapel 14 installeret. (gratis da skolen har licens til dét). Nogen der ved hvordan jeg gør dét? Hilsen Anne
  • fra 1850-1940 HJÆLP!

    Forumindlæg
    hej jeg laver AT om brud og fornyelse i naturvidenskaben. jeg har brug for hjælp til adskillelsen for fysik fra matematik og hvilke betydning har det haft? håber du kan hjælpe på forhånd tak :)
  • Praktisk anvendelse af differentialligning (logistisk)

    Forumindlæg
    Forbereder mig til mundtlig matematik og har spørgsmålet: Vis ved eksempel hvorledes denne type differentialligning kan anvendes til løsning af praktiske problemer. Nogen der har en ide eller vil dele en opgave??
  • Finansregning

    Forumindlæg
    Hej, jeg har matematik eksamen imorgen, og jeg ved ikke rigtig hvorledes jeg skal svare på mit delspørgsmål som lyder således: Redegør for, hvordan man kan isolere de enkelte parametre i kapitalformen.
  • Polynomier

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en matematik opgave om Tredjegradspolynomier, som går ud på at jeg skal forklare hvad jeg selv forstår ved et polynomium. Men jeg tænkte på om polynomium og polynomier er det samme? Tak på forhånd..
  • Krum overflade SI-enhed?

    Forumindlæg
    God aften SP. Jeg sidder med en matematik aflevering og jeg ved ikke hvad den typiske SI-enhed er for en krum overflade, så ville høre om der var nogen der kunne fortælle mig hvad den var ville det være fint.
  • Supplering i sommerferien

    Forumindlæg
    Hej studieportalen. Hvis man skal have supplering i sommerferien i fx. matematik A, hvornår ligger det så i sommerferien, og hvornår ligger eksamen?
  • Kemi aftenkursus?

    Forumindlæg
    Hej, hvor kan man tage kemi suplering om aften ? Nogle som kender noget til det ? Har prøvet at søge rundt, men uden held. Kan kun finde matematik og fysik som aftensupplering.
  • FSA Færdighedsregning 2006

    Forumindlæg
    Hej alle :-) Jeg sidder og laver en matematik færdighedsregning og er faldet over et spørgsmål.. Jeg har nogle problemer med at regne opg 8. (a - 2) * (3 + a) På forhånd, tak for hjælpen :-)
  • færdighedsregning

    Forumindlæg
    Hej! Jeg så småt begyndt at træne til terminsprøven i matematik. Jeg tænkte om nogen ville uploade noget færdigheds regning jeg kan øve. TAK!
  • hvordan gør man?

    Forumindlæg
    hej folkens. jeg har brug for hjælp til mit matematik. hvis 15622,25 kr sættes i banken til 9% pr. år, hvor meget kan man så hæve efter et år? Ikke giv mig resultatet men hvordan man gør. på forhånd tak.
  • Bøger om det gyldne snit til SRP

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive om det gyldne snit i fagene dansk og matematik til SRP. Så jeg ville høre om der var nogen, der kendte nogle gode bøger om emnet. De skal helst være på dansk.
  • -3 til eksamen !

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen i morgen i matematik på c-niveau. Vil bare lige høre om man kan få -3 selvom man møder op og ikke har styr på en skid. Eller er det laveste man kan få 00 når man møder?
  • Hvad med latex plugin til forum?

    Forumindlæg
    burde indføre muligheden for at skrive med latex ligesom på andre udenlandske fora. Det vil gøre det nemmere at anskue f.eks. matematik problemer.