Søgning på: dansk reportage. Resultater: 18361 til 18380 af 41162
-
hjælp
Forumindlæger der nogen kan hjælpe mig i matematik sprog? -
Rettelse (Haster)
ForumindlægJeg har en tekst her jeg gerne vil vide om gir mening. Og om der er nogle store fejl jeg skal have rettet. Hvertfald de 2 sidste linier. Der skal stå noget lign; .. vores famile, vores venner, og selv mennesker vi ikke kender. Altså det er om at blive dømt af andre, når man er "anderledes&... -
Hjæælp
ForumindlægJeg er igang med at læse biologi her hjemme for at forberede mig til august hvor jeg skal læse Biologi c+b niveau. Jeg har en biologibog her hos mig og forstår så lidt af det jeg læser. Fx eukaryoter og prokaryoter ? er det en celle eller en bakterie ? der er så mange spørgsmålstegn i hovedet på ... -
3.års opgave
ForumindlægHejsa Tiden er jo ved at nærme sig til at vi skal skrive 3.års opgave. Jeg håber i den forbindelse på lidt hjælp til valg af emne, der gerne skulle inkludere nogen af nedenstående ting: - Hitler's politik under 2. verdenskrig - hans syn på menneskene "det perfekte menneske" - der Fü... -
Plastisk Flydning
ForumindlægHej.. Jeg har lidt problemer med at forstå gletcheres plastiske flydning. Hvorfor er det at isen bevæger sig hurtigts midt på gletcherens overflade?? På forhånd tak. Mvh. Christina -
netbank
Forumindlæghey er her nogen der ved når nu man skal overføre penge via netbank, så er der et felt under fra konto-> hvor man skal skrive kontoudskrift hvad skal man skrive her? og under til konto, står der også noget med tekst på modtagers kontoudskrift-> er det så navnet på personen der skal skrives... -
Freuds personlighedsmodel
ForumindlægHej. Jeg skal lave en redegørelse for Freuds personlighedsmodel, er der nogle som enten har lavet en opg. omkring det ? Eller måske kan anbefale en speciel bog ? :) -
Gude ord/sætninger til eksamen
ForumindlægEr der nogle der har nogle engelske ord- og/eller sætninger, som vil få cencor til at sidde og rage på sig selv? ^_^ -
vil du hjælpe
ForumindlægHej er der nogen herinde der vil hjælpe mig med en opgave.. -
hjælp med oversættelse..plz
ForumindlægHej..jeg har en lille oversættelse som jeg gerne vil bede om hjælp til at oversætte... jeg vil være meget taknemmelig hvis nogen kunne hjælpe, den er ikke særlig lang tak for hjælpen -
Hensigt og Budskab
ForumindlægEr der nogen, som kan forklare mig, hvad forsklellen på Hensigt og Budskab er? Jeg ved godt at jeg self kan slå op i en ordbog, men vælger altså alligevel at spørge her inde, da der måske er nogen, som kan forklare det bedre, for jeg synes at det næsten er det samme.. Tak! -
Deruda Derinda?
ForumindlægJeg prøver at finde ud af hvad "Deruda Derinda" betyder, det lyder for mig som latin? Håber nogle kan være til hjælp! -
Tekster til fordybelsesområde!
ForumindlægHar trukket fordybelsesområdet "fra barn til voksen" hvilke tekster synes i man kan bruge??? Hjælp Teksten drivhuset er del af mit pensum, så den kan ikke bruges! hjææælp -
Ølbrygning-teori
ForumindlægHeej guys :) Vi er nogle kneiter der skal lave en rapport om ølbrygning, og i den forbindelse ville forhøre os om der var nogle der lagde inde med et knaldgodt teoriafsnit om ølbrygning? - På forhånd tak. -
HJÆP!! Værdi-fordelingsaksen??
ForumindlægHej! :) er der nogle der kan give mig forklaringen på værdiaksen og fordelingsaksen ang. partier?:) -
Synopse til protrætartikel (mundtlig fsa 2012)
ForumindlægHej, jeg skal op til afgangsprøve her i juni, men skal aflevere min synopse allerede på onsdag (23/5) jeg trak emnet "artikel" hvilket til at starte med er uheldigt da jeg har været væk da vi havde om det i skolen. Bortset fra det har jeg så også været så uheldig at være syg i det s... -
KS eksamen? "Det gode liv i velfærdsstaten"
ForumindlægJeg sidder & skal afleverer en synopsis omkring "det gode liv i velfærdsstaten", er der nogen som sidder inde med nogle gode spørgsmål til min disposition? Er lidt blank selv. På forhånd tak :) -
Perioden for en svingning af det matematiske pendul
ForumindlægKære læser. Jeg troede perioden for en svingning var givet ved: T = 2π / ω Jeg er igang med at regne perioden ud for en svingning af det matematiske pendul. Jeg forstår ikke hvordan wikipedia får det til det de gør (se det vedhæftede billede) link til wikipedia: https://en.wikipedi... -
TI-89
ForumindlægHej, jeg søger en TI-89 til en rimlig pris. -
Komma i engelsk
ForumindlægHej, jeg forstår ikke rigtig, hvornår man sætter komma i engelsk. Jeg ved, at man fx ikke skal sætte komma foran "that", men jeg forstår ikke i hvilke tilfælde, at der skal sættes kommaer. Det er lidt problematisk, da jeg snart/ muligvis skal op til Engelsk B eksamen. Tak på forhånd.
