Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 18421 til 18440 af 60879
-
Karakterer i teknik A på HTX
ForumindlægHej Får man både en mundtlig og en skriftlig årskarakter i teknik A på HTX? Skal man kun til en mundtlig eksamen? Hvad vægter de forskellige karakterer? Mvh. Emil -
Matematik A
ForumindlægHar man dumpet i matematik hvis man har fået 7 i årskarakter, men 00 til eksamen? -
Et spørgsmål om gennemsnit i forbindelse med tysk
ForumindlægHej Jeg blev forleden spurgt af en ven i forbindelse med hans afslutning af Tysk A ved en skriftlig eksamen. Der opstod desværre nogle tekniske problemer undervejs, som desværre betød, at han ikke fik afleveret en færdiggjort eksamensopgave. Han fik desværre 00 i den skriftlige eksamenskarakter... -
brugforhjælp
Forumindlæghej. jeg har set den skriftlige eksamen i mat b-niveau år 2007 :-/ jeg må være forberedt på det værste. jeg har brug for svar på opgaverne, fordi jeg synes det er den mærkeligste og sværeste opgave jeg nogensinde har set i matematik. er der nogen der kan hjælpe mig??? jeg skal selv afslutte ... -
Forvirring omkring karakter?
ForumindlægHej SP Jeg er blevet HTX student i år, og nu har jeg så søgt ind på en videregående uddannelse. Men uddannelsen kræver at man har en matematik B med 6 i gennemsnit som minimum. I årskarakter fik jeg 7 i både mundtlig og skrifteligt Men til eksamen fik jeg 4 :( Nu er er jeg så i tvivl om jeg har... -
Sygeksamen
ForumindlægHvis man bliver syg til en eksamen, kan man så få en re-eksamen i selve eksamensperioden eller SKAL man først op til efter man har været igennem alle sine øvrige eksaminer? Eller skal man vente helt til august for at tage eksamen? Går i øvrigt i 3g -
HJÆÆÆÆÆÆÆLP
Forumindlæghej jeg ville lige spørg om noget. Jeg går i STX og har naturvidenskabelig linje i 1.g kom jeg ikke op i nogen eksamener. i 2.g kom jeg op i engelsk mundtligt og fysik mundtligt begge på b. dvs 2. og nu i 3.g har jeg de her fage: Dansk A. Historie A. Matematik A. Kemi A. Samf... -
er det realistisk at man kan komme op i noget fra 1.g i 3.g eksamen?
Forumindlægsom overskriften siger. -
Nogen der har tid til at kigge på en stil, den omhandler troskab som i var oppe i til eksamen.
ForumindlægHejJeg har skrevet en stil om H.C. Andersens Kjærestefolk. At ligge i skuffe sammen.Og nu kunne det være rigtig lækkert hvis nogen ville kigge den igennem, og også fordi årsprøven i 2. g gik meget dårligt.Men bare smid jeres email adresse ind hvis i gider, så sender jeg den.Den fylder lige knap 3... -
Ret en fejl
ForumindlægEr i fuld gang med at øve til engelsk skriftlig eksame, er der nogen af jer, som kan se fejlen i denne sætning? 1) The Aborigines were treated good by the new governor -
hjælp til forbedring
ForumindlægHej jeg går på hf engeltfag og har dansk på A og afslutter det her til sommer. Jeg er lidt svag til dansk både mundtligt og skriftligt, jeg brænder for at blive bedre til danskfaget og vil gøre alt for at blive bedre. jeg har selv prøvet mig frem til den måde jeg tror man kan blive bedre på m... -
Hvordan foregår skr.årsprøve?
ForumindlægHejsa Nogen der ved præcis hvordan en skriftlig årsprøve i stx-kemi foregår? Altså mht længde og opgaver... Er det ene af små opgaver, eller en det en lang sammenhængende opgave omkring fks. kemien i hverdagen? Håber der er nogen der kan hjælpe, står og skal til årsprøve snart, og vores lærer... -
Betyder det noget hvis jeg ikke kommer op til eksamen vis jeg skal i 10 klasse ?
ForumindlægTænkte over hvis jeg ikke gik op i eksamen om det ville betyde noget fordi jeg allerede skulle op i 10 klasse fordi hvis du fejler så smider de dig op i 10 klasse så altså ? men ville bare lige hører først ? -
søger rettelse af min tysk fremlæggelse til eksamen i morgen!
ForumindlægHvis det ser for uoverskueligt ud at rette det hele vil jeg stadig sætte pris på, hvis bare noget af det blev rettet.. Hver sød at hjælpe mig. Har virkelig brug for det Mein Thema ist „anders sein“. Der text ist erzählt von ein Junge und es ist seiner Erinnerung auf der schule. Der ... -
Psykologi eksamen b-niveau, 24 timers (kulturmøder og kulturforskelle)
ForumindlægJeg sidder netop og forbereder min psykologi synopsis-eksamen, under temaet: kulturmøder og kulturforskelle. Jeg har fået udleveret tre tekster om bandementalitet på Nørrebro vs. Cape Town, en artikel om Zlatan Ibrahimovic og hans liv i ghettoen samt en artikel om en 2.g'er, ung mor. Je... -
Geschäft ist Geschäft - 24 timer tysk eksamen
ForumindlægHejsa folkens Jeg skal til tysk eksamen imorgen, og jeg har brug for lidt hjælp.... er der nogen af jer der har haft om Geschäft ist Geschäft, hvis i har kunne i så ik være søde og sende jere noter hvis de er Computer skrevet? På forhånd tak! -
Post Danmark - alemen forbedredelses eksamen, maj 2010
ForumindlægHej Der findes vil ikke som har lavet opgave 3 og 5 i Folkeskolens 10. klasses eksamens opgave i Matematik om Post Danmark fra maj 2010, som kunne hjælpe mig med et facit på ogave 3 og 5? På forhånd mange tak -
Eksamens opgave sættet i kemi - fotografiske processer
ForumindlægHej... Er der nogen der kan hjælpe mig med noget kemi, der handler om fotografiske processer... Opgavesættet er fra eksamen i kemi maj 2004... Dette haster, da jeg snart skal sende min aflevering til min lærer!!!! Hilsen Love-All-We-Need -
Hvordan foregår mat. mundtlig eksamen A-niveau
ForumindlægHej Alle Jeg skal til mundt. mat eksamen på mandag. Nogen der ved, hvor lang tid man har til at holde oplæg (altså svare på det eksamensspørgsmål man har trukket) og hvor lang tid der er dialog med lærer og censor? På forhånd tak:) -
MUNDTLIG TYSK EKSAMEN - SOS - mod betaling
ForumindlægHej kære brugere!!! Har brug for enten en privatlærer, eller en der vil give mig noget intensiv hjælp i min 24 timers forberedelsestid til tysk mundtlig eksamen på b-niveau! Jeg bor i midtjylland, og kan kontaktes på mail; [email protected]
