Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 18421 til 18440 af 61668
-
Energiomdannelse og nyttevirkning FYSIK 24 EKSAMEN
ForumindlægHej.. har trukket det her emne. Energi og energiomsætning: Du skal mundtligt præsentere emnet: Energiomdannelse og nyttevirkning. Stikord til den faglige samtale: Øvelsen: "Nyttevirkning", energiformer, energiomdannelse, nyttevirkning, tilstandsformer. Hvad jeg kan snakke ud f... -
Mundtlig eksam: Hjælp mig Please med nogle forkaringer.
ForumindlægJeg skal redegøre for enhedscirklen: I enhedscirklen er der mange tricks og derfor beder jeg jer om hvis i kan fortælle nogen af dem. En eksempel: Hvis vinklen er store end 90 grader er der en misforståelse med sinus. Der er også nogle trics med Cos og Tan. Der er flere. Kan nogen skrive ... -
Nordjylland: Lektiehjælp i Matematik/Fysik tilbydes
ForumindlægHej mit navn er Frederik jeg er 34 år gammel og uddannet Cand. Scient i 2009. Jeg arbejder til daglig som underviser i fagene Matematik og Fysik i Gymmasiet. Jeg har valgt at tilbyde lektiehjælp eller pensumhjælp i fagene matematik og fysik til HF/STX elever eller studerende på de videregående ud... -
Valg af stof til den mundtlige eksamen. Emne - fællesskaber
ForumindlægHar trukket "fællesskaber" til den mundtlige eksamen i dansk. Er helt blank på ideer, det jeg indtil videre har fundet er "alt for tyndt" som min lærer siger... Er til lidt af hvert, så ingen faste krav om at det skal være en novelle, Digt, sang osv. (DOG IKKE ARTIKLER) Håb... -
"Hit ord" til eksamen i kong ødipus - BUMP!
ForumindlægHej.Da det ikke er muligt at BUMP'e posts, opretter jeg et nyt topic, på baggrund af "Hit ord" til eksamen i kong ødipus".- Håber det er iorden!Jeg søger et eksemplar af de noter der blev sendt rundt til de forskellige mails.Min mail er [email protected]å forhånd tak ;) -
24 timers prøve i fy eksamen og verdensaksen?
ForumindlægHej først vil jeg høre om der er nogle, der har nogen gode råd når man skal op til fysik eksamen med 24 timers forberedelse? Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad der menes med verdensaksen. det er forklaret meget uforståeligt. jeg forstår det som om at jorden drejer om verdensaksen (verdens... -
ikke bestået? - bestået?
ForumindlægHey Venner! Jeg ville høre hvad der skete hvis man ikke bestod? Alts¨hvis jeg nu er dumpet til eksamerne, for jeg så ikke huen?? Eller hvaD?? Jeg er ret i tvivl. please hjælp. Hvis man ikke er bestået og dumpet kommer man så ikke til translokationen?? etc.. -
Hjælp søger lektiehjælp til matematik 1 Dtu
ForumindlægHar du læst på dtu og haft faget matematik 1 17.5 ect point og er god til at lære fra dig så kan jeg tilbyde 75 kr i timen. 2.5timer ugentligt (samme dag). har desperat brug for hjælp -
fsa Matematik triatlon december 2004
Forumindlæghej alle sammen jeg har lige fået min Fsa Matematik opgave tilbage. fik kun 7 ikke så godt, jeg har en lille mistroisk tanke om min lærer har lavet en fejl. er det muligt at nogle gide at sende mig en facit liste. email: [email protected] -
Dansk 10. klasses Mundtlig Eksamen - Anmeldelse
ForumindlægJeg trak en anmeldelse til dansk mundtlig, hvor jeg valgte kortfilmen "Dennis".Jeg har bare ingen idé om hvad jeg skal gøre når jeg kommer ind til eksamen. Skal jeg bare lave en mundtlig anmeldelse af kortfilmen? Eller er det slet ikke så simpelt? -
SRP ideer til Kemi B og Matematik A?
ForumindlægHej! Jeg går på Mat/Fys linjen, og vil gerne skrive i matematik A og kemi B. Jeg foretrækker kemi delen, og vil gerne have det er derhenne af, men jeg er tømt for ideer... Jeg havde tænkt på noget med rusmidler, men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal kombinere dette?? Alle ideer er velkomne! :) -
Skriftlig dansk - eksamen 2009 - Nattedigt og Regnmaaleren
ForumindlægHeej, Jeg skal skrive en litterær artikel om regnmaalere af sarvig og nattedigt af Uffe Harder. Stiloplægget er fra skiftlig dansk eksamen sidste år 2009. Da dansk ikke lige er min stærke side, ville jeg høre om der var nogen der kunne give lidt inspiration til hvad digtene handler om, og hvad d... -
Mundtlig eksamen engelsk B STX: Perspektivering - Til hvad?
ForumindlægHej Hvad kan man egentlig perspektivere til under den mundtlig eksamen? Ved godt, at det skal være pensum, men hvad med nogle stile som man har skrevet ? På forhånd tak -
hjælpemidler tilladt til Dansk mundtlige eksamen(stx)?
ForumindlægHej må man tage computer med til dansk mundtlige eksamen(stx)? da jeg har ALLE mine noter på den. Er virkelige i tvivl. -
Biologi eksamen - Er der en sød biologilærer der kan hjælpe - forklaring
ForumindlægHej er der en sød sjæl, som vil fortælle os hvad figuren viser. Vi har selv skrevet vores bud i den vedhæftede fil. Men det ville være rart at se hvordan en biologilærer ville forklare det. Vi har virkelig meget brug for jeres hjælp. På forhånd tak. :) -
mundtlig eksamen spørgsmål, so nervous,!
ForumindlægHej Er der nogen som kan forklare mig hvorledes den mundtlige samfundsfagseksamen forgår? Er helt på bar bund, og ved slet ikke hvor og hvordan jeg skal starte min forberedelse, og hvad jeg skal starte med..Hvad skal man have styr på, og hvordan kan jeg sikre mig en god karakter? Min eksamen er e... -
Eksamen mdt Dansk A STX
ForumindlægHey folkens! Jeg skal op i mundtlig dansk A (STX) her til sommer, og jeg er godt på røven... Jeg er usikker på, hvad der skal inddrages til en sådan eksamen (vores lærer er VIRKELIG dårlig). Er der ikke nogen som ligge inde med et analyseskema eller en systematisk måde man kan gå i krig mod en te... -
Mundtlig eksamens spørgsmål til Fysik A?
ForumindlægHej med jer, Er der nogle herinde som måske ligger inde med nogle eksamens spørgsmål som de ca ser ud når man trækker dem til den mundtlige eksamen i Fysik A eller en der måske kunne skabe nogle autentiske nogle som jeg kan kigge lidt på. Jeg skal bruge nogle i mekanik (kinematik). På forhånd tak -
Engelsk eksame på A og B niveau
ForumindlægHej :) Skal til at vælge valgfag og tænker meget på at rykke engelsk op på A niveau. Nu tænker jeg bare på hvad forskellen egentlig er til eksamen. Bliver det meget sværere eller er der ingen forskel i en engelsk eksamen hvis man sammenligner A og B niveau :D Evt. hvad er forskellene? :D På forh... -
Eksame hjælp! produktion med bæredygtigt udnyttelse af naturgrundlaget
ForumindlægHej, jeg har lavet en problem løsning, som jeg skal fremlægge om her til eksamen. Er der mulighed for en som evt kan hjælpe med, at se problemløsningen igennem, og evt hjælpe mig med at finde et forsøg og en model som kunne passe rigtig godt ind. Evt mødes på et biblotek. Jeg betaler gerne fo...
