Søgning på: matematik c mundtlig. Resultater: 18461 til 18480 af 92738
-
Talepapir
Forumindlæghvad skal der stå i talepapiret? skal det være noget nyt jeg skal skrive (altså andet end det jeg har skrevet på min synopsis)? -
Noteapperat?
ForumindlægNogen der ved om man skal have kildeangivelse eller noteapperat med i synopsen? -
hvad er en præsentation
Forumindlæghej alle spørgsmålet siger lidt sige selv, er der nogen der ved hvad en præsentation er ? er nemlig ikke sikker på forhånd tak -
FULD PENSUM!
ForumindlægHvornår ved man at man skal op til fuld pensum? Hvad indebærer det? Der skal da mange resurser til. Og har skolen råd til det? -
Baggrundsinfo fra synops i fremlæggelse
ForumindlægJa, altså nu har jeg i min synops bl.a. redergjort for hvordan det politiske system i det land fungerer, men hvordan så i forbindelse med fremlæggelsen, skal jeg så også redegøre for det i selve fremlæggelsen, eller skal jeg bare kort hive hovedpunkterne frem ? og så hurtigt køre videre, idet det... -
Disposition og prioritering af eksamen
ForumindlægHejsa Jeg skal op til AT-eksamen her i næste uge, og jeg har derfor allerede hørt hvordan det er gået for mange af mine medstuderende. Det er min erfaring, at det er vidt forskelligt hvad både lærer og censor regner med man skal snakke om i den uddybende dialog. Nogle lægger vægt på selve emnet ... -
Eksamen i A-fag
ForumindlægHej :) Skal man op i de A-fag man har i sin studieretning? -
Analyse og fortolkning af Skæbne, af Morten Nielsen
ForumindlægHej. Jeg har fået en opgave at analysere Skæbne af Morten Nielsen. Kan læses her: http://www.1sted.dk/ii/dokumentar/sk%C3%A6bne.asp Mit spørgsmål går så ud på. Hvordan skal "Helvede satte på spring" forstås, jeg tænker lidt på det som en anden person som er helvede. Og som vælter den ty... -
Biologi A eksamen
ForumindlægHej alle Jeg har lige trukket et spørgsmål til min biologi A eksamen: 8. Kloning og sygdomsbehandling. Med udgangspunkt i det vedlagte materiale skal du forberede en fremlæggelse, hvor du analyserer og vurderer de to artiklers biologiske indhold. Du skal gøre rede for de biologiske og biotek... -
Eksamen
ForumindlægHej allesammen:) Jeg ville godt lige spørger jer derude om man godt må have notar med i eksamens prøve i danske, for skal i 9 næste år, derfor ville jeg godt lige høre om man måtte det.. Tak for dem der gider og svare :-) -
Fældningsreaktion
ForumindlægHej Er der en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med at gennemgå den vedhæftede fældningstritreringsfigur? Jeg skal forklar princippet i metoden, og hvordan man kan vide, hvornår der ikke er flere chlorid - ioner tilbage i opløsningen. Det ville betyde meget med en detaljeret og grundig forklaring,... -
Vinkelsummen i trekant
ForumindlægHej, Jeg skal bevise, at vinkelsummen i en trekant er 180 o, men hvordan gør jeg lige det. Vi ved jo, at vinkelsummen i en cirkel er 360 grader, og hvis vi dividerer vinkelsummen med 2, får vi 180 grader. Vi deler cirklen i to dele, hvor vi får to halve cirkler. Man kan jo evt. tegne en trekant... -
Troens træ til kristendomseksamen?
ForumindlægHej Er der nogen der ved, om man må medbringe troens træ til kristendomseksamen? Ville være glad for et svar :) -
nationalepos
ForumindlægHvad betyder : Oralitet; nationalepos? har sagt det er genren i homers illiaden, er det rigtigt? :) -
Analyse af Åge og Else
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med en analyse og fortolking af Åge og Else? :-) -
Hjælp til afgangsprøven!
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal op til 9. klasses afgangsprøve i dansk og har trukket "debatter". jeg er desværre helt lost på hvad jeg skal tage... Kan nogle komme med et bud til hvilken debat jeg kan tage? på forhånd tak :) -
Analyse af Solsort og snefnug
ForumindlægHej alle. Jeg har eksamen imorgen og der er lige nogle ting jeg ikke helt kan finde ud af. -Komposition/Form -Sprog og billedesprog -Hensigt -Vudering og budskab Det ville være en stor hjælp hvis i ville forklare mig alle de her ting. Tak på forhånd :-) -
Hvordan siger man det på tysk?
ForumindlægHej jeg har lige et spørgsmål Hvordan siger man "man kan bruge det til at drikke, spise med mere". Har virkelig brug for hjælp. Tak på forhånd. :) -
EKSAMEN I SOCIALPSYKOLOGI (PSYKOLOGI 1. SEMESTER)
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op til socialpsykologi eksamen, om ikke så længe. Jeg skal derfor aflevere en synopse, hvori jeg skal præsentere en problemformulering og belyse den med to teoretikere (det er i hverfald sådan jeg har tænkt mig at gribe den an). Men da vi ikke har fået at vide, hvad man ... -
Den stille pige eller den dovne dreng
ForumindlægHej!Vil hører om der er nogle stille piger her inde eller dovne drenge, som i virkeligheden får 7 eller 8 i årskarakterr, fordi de er for gernerte eller for passive og dovne, men går til eksamen og får 11 eller 13Jeg mener bare det er ikke fordi en elev der normalt får 7 går op og får 13 fordi ha...
