Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18501 til 18520 af 153957
-
hjææælp til at forkorte!! :(
ForumindlægHej alle, er der nogle som vil hjælpe mig med at forkorte en skriftlig opgave i dansk , med blot 200 ord ?? :/ Den skal afleveres imorgen, og det haster derfor!! Send endelig en besked, og så sender jeg opgaven. -
Bondelægen af Hans Kirk
ForumindlægEr der nogen der har lavet en analyse/fortolkning af Bondelægen skrevet af Hans Kirk (teksten er et uddrag af Bondelægen fra Skyggespil, 1953) Det er fra et stileoplæg fra 2007 HF eksamen skriftlig dansk -
Eksamensopgave fra sidste år - eng. og dansk
ForumindlægHejsa Er der nogen, der ved, hvad de forskellige emner var i henholdsvis dansk og engelsk skriftlig eksamen sidste år? Og kan man finde selve eksamensopgaverne, hvor opgaverne bliver stillet (i så fald hvor)? Hilsner -
Vis at l sin(x/2) l mindre eller lig med l x/2 |?
ForumindlægHej. Jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg kommer videre som over skriften lyder. Vis at l sin(x/2) l mindre eller lig med l x/2 |? Mvh. Anders -
hjælp - eksamen imorgen.
Forumindlæghvad er en samaritaner egentlig? hvad er eskatologi? hvad er Gudsriget? hvem var herodes antipas? hvornår blev NT samlet? hvilket andet skrift i NT har Lukas sandsynligvis skrevet? tak. -
Positivt og negativ om sociale medier i følge sociologer.
ForumindlægJeg er i gang med min skriftlig opgave, jeg vil gerne have hjælp til at finde to sociologer en som tale positivt om sociale medier og en som taler negativ om sociale medier. -
Færdighedsregning
Forumindlægdiagrammet herunder viser antallet af stavefejl pr. elev ved en skriftlig prøve for 8. klasse hvor mange stave fejl havde eleverne i gennemsnit -
Redegørelse og diskussion.
ForumindlægHvad kendetegner en redegørelse- og diskussionstil ? Hvad skal den indeholde? Og findes der nogle sider, som gennemgår sådanne ting om skriftlige opgaver på gym? (: - det ville være dejligt med lidt bogligt hjælp til det. På forhånd tak. Mille. -
Bedst muligt og effektivt
ForumindlægHej SP... Ville lige høre om nolge herinde havde nogle gode råd til hvordan man bedst muligt og effektivt kan forbedre sit engelsk, både mundtligt og skriftligt, -
brug af mange forsk. bøger i sin opgave
ForumindlægHEJ, Når man skriver sin Større skriftlig opgave, er det så bedst at bruge så mange forskellige bøger som muligt - ca. 3-5. Eller bedst at holde sig til 1-2 stk. tak -
Skiftende fortæller
ForumindlægKan der i en novelle være tale om, at der henholdsvis er både en 3. personsfortæller til stede samt en jeg-personsfortæller - altså i form af en skriftende fortæller? På forhånd tak for hjælpen. -
Nazistpartiet 1930
ForumindlægHvilken økonomisk teori, tror i kunne have forhindret Nazistpartiet i at komme til magten i 1930'erne? Skal bruge det til en større skriftlig opgave jeg har :) Researcher bare lidt... Håber i kan hjælpe. -
Nazister 1930
ForumindlægHvilken økonomisk teori, tror i kunne have forhindret Nazistpartiet i at komme til magten i 1930'erne? Skal bruge det til en større skriftlig opgave jeg har :) Researcher bare lidt... Håber i kan hjælpe. -
Gammel eksamensæt
ForumindlægHejsa folkens. Jeg skal snart til Fysik skriftlig eksamen på HTX Jeg vil høre om der muligvis er nogen som har eksamensættet som blev givet til htx eleverne i år 2017 og 2016 -
hjælp!!
Forumindlægjeg har fået en skriftlig opgave i matematik. opgaven lyder: Hvor mange liter 50 % spiritus skal blandes med 12 liter 90 % spiritus for at få 60 % spiritus? -
TI89 titanium-lommeregner købes
ForumindlægJeg har mistet min, og da jeg formodentlig skal til skriftlig eksamen om et par uger, er jeg meget interesseret i at købe en. Er villig til at give 500 kr. for den. -
skritflig engelsk eksamen
ForumindlægHej alle her på studieportalen. Jeg skal snart op i skriftlig engelsk B eksamen (stx), og vil derfor høre om i har nogle gode råd til hvordan jeg bør forberede mig? Mvh 2000milo -
Sætningsindledere
ForumindlægHej. Er der måske nogle som har nogle gode sætningsindledere til engelsk skriftlig, så det hele ikke bliver: He is .. He is also .. He is ... Så sproget bliver mere varieret. -
Søge dispensation.
ForumindlægHej mennesker. Er der nogle som har forsøgt at søge dispensation, og hvordan gik det ? Har et snit på 1,3 i mat og det skal være bestået for at jeg kan komme ind på mit drømmestudie. Var kun op i skriftlig matematik og ingen mundtlig eksamn da det ikke blev trukket. Og fik 00 i min skrift. ekamn.... -
Geografi afgangsprøve
ForumindlægJeg skal op i skriftlig geografi i morgen, nogle tips hvad jeg kan læse på (hjemmesider osv..)? Tak på forhånd
