Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 18501 til 18520 af 75430
-
IØ
ForumindlægHejsa... Er der en der har udarbejdet en synopsis i IØ(internationaløkonomi), som gerne vil dele med mig. Jeg skal bruge den som inspiration. mvh, Camz -
International Økonomi
ForumindlægEr der nogen der er gode til International økonomi?? får en synopsis i næste uge .. så vil hører om der nogen der gider at hhælpe? -
Læse korrektur?
ForumindlægEr der nogle venlige sjæle derude, som har lyst til at læse korrektur på min synopsis samt se om jeg følger den røde tråd? :-) -
Talepapir
Forumindlæghvad skal der stå i talepapiret? skal det være noget nyt jeg skal skrive (altså andet end det jeg har skrevet på min synopsis)? -
Nazismen og den kolde krug
ForumindlægHJÆÆÆÆLP!! skal lave en synopsis ud fra 7 tekster jeg har læst!! Nogle som kan hjælpe? skal til eksamen i morgen :-( -
EksamensHjælp søges
ForumindlægHej jeg søger en jeg kan købe time af til psykologi B synopsis hjælp. Du skal være Psykologi studerende. -
metoder - AT
Forumindlæghvilke metoder bruges indenfor faget samfundsfag? Skal jeg bruge i mit "metode-afnit" i min AT-synopsis!! -
AT- Fedme
ForumindlægHeej :). Jeg skriver om Fedme i AT-synopsis eksamen (bio/psyk) og jeg vil gerne om man kan kombinere Borderline med Fedme? hvis ja ? Hvordan ? Maribel . -
Selektiv Abort?
ForumindlægHej alle. Jeg skal lave AT synopsis i selektiv abort i Biologi og Religion, er de nogen af jer, som har noget liggende om det på jeres computere? -
Naturgeografi metode?!?
ForumindlægHej :) er der nogen der kan fortælle mig hvilke faglige metoder der hører ind under naturgeografi når man skriver AT-synopsis?? -
En der vil læse min synops igennem?
ForumindlægHej, Som overskriftetn indikerer - er der en der vil læse min synopsis igennem og komme med kommentarer/forbedringer? Jeg har skrevet i fysik og religion om Dommedag. På forhånd tak for hjælpen :) -
Infomedia er nede?
ForumindlægEr der andre end mig, der ikke kan komme ind på infomedia? Det er ret vigtigt eftersom jeg skal bruge nogle artikler derinde til min AT-synopsis. -
AT 13
ForumindlægEr der nogle der har er igang med at skrive den endelige synopsis. I så fald, kan fortælle mig, hvad opgave A og Opgave B står for Mvh Maya -
AT13-synopsis.-help
ForumindlægEr der nogle der er igang med at skrive den endelige synopsis. I så fald, kan du fortælle mig, hvad opgave A og Opgave B står for Mvh Maya -
Metoder?
ForumindlægHej! Jeg har et lille problem. Jeg skal aflevere min synopsis i morgen, og ved ikke så meget om musikfagets emperi og motoder. Er der mon nogen der kan hjælpe? -
Metoder?
ForumindlægHej! Jeg har et lille problem. Jeg skal aflevere min synopsis i morgen, og ved ikke så meget om musikfagets emperi og motoder. Er der mon nogen der kan hjælpe? -
Finanspolitik
ForumindlægNogen der har gode forslag til en problemformulering, hvor synopsisen skal have fokus på: Finanspolitik set ud fra regerings synspunkt. (primært omhandle økonomi og hvad dette indebærer mv.) -
Billede
ForumindlægEr der nogle af jer, der kan give mig forslag til hvilke billeder, som passer til teksten "Spasser"? Jeg skal nemlig bruge det til min synopsis. Tak på forhånd. -
HJÆLP! - Billån!!!
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til min synopsis i matematik! ang. ydelsen på bil lån pr. kvartal og værdi forringelsen -
Hvordan vil AT eksamen forgå?
ForumindlægHej, jeg er ved at skrive min synopsis til AT eksamen, 2g. Men hvordan vil eksamen forgå? Er det så9;n at jeg skal forklare min synopsis osv. Eller skal jeg gøre alt det jeg har skrevet i min synopsis? I 1g, skulle vi forklare vores synopsis, og gør hvad vi ville havde gjort. Men har fået a...
