Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 18501 til 18520 af 113953
-
hjælp til rettelse SRP
ForumindlægHej jeg sidder og er ved at blive færdig med min srp så tænkte på, om der en af jer der ville rette den, jeg skriver i fysik og idræt , om fodbolden, meget intressant emne synes jeg selv. Hvis ja så skriv endelig så sender jeg den via e-mail -
Arbejdskravsanalyse bjergbestigning
ForumindlægHej alle. Jeg arbejder med bjergbestigning som ekstremsport i forbindelse med AT. Min lærer (Idræt) foreslog at jeg skulle lave en arbejdskravsanalyse af en bjergbestiger. Er der nogle som har nogle forslag eller noget til at komme igang ?? Hilsen Tina -
Sving-musik?
ForumindlægI idræt er vi ved at lave opvarmningsprogrammer og vi har lavet en svingserie, men nogle der har nogle forslag til hvilket musik der passer til sådan noget? Jeg har aldrig selv gået til sådan noget gymnastik, så ved ikke hviket man plejer at bruge.. Hjælp? -
Leksikoner!
Forumindlæghej ville bare lige høre om der nogle der kan anbefale nogle gode mini lektikoner, det til fagene- Idræt, musik, religion... Det behøver nødvendigvis ikke, at være til disse fag, så der måske andre der også kan få gavn af gode mini lektikons. -
Endorfin stimulerende narkotika
ForumindlægSkal op til idræt imorgen og havde tænkt mig at komme ind på at kroppen udskiller endorfiner efter hård træning, og synes det kunne være meget godt hvis jeg kunne sammenligne det med et narkotika. Er der nogen der kender et narkotika der stimulerer for endorfiner? -
Ryggens bevægelser
ForumindlægHalløj. Jeg skal lave en svingserie til idræt, hvor alle de bevægelser rygsøjlen kan lave, skal inkluderes. Selv er jeg kommet frem til: Fleksion, lateralfleksion, ekstension og rotation. Spørgsmålet er derfor: er der flere? Hvordan kan jeg inkludere lateralfleksion i sving? -
protagonist/antagonist
ForumindlægHej med jer :-) Jeg er i gang med at lave en bevægelsesanalyse i idræt, og jeg vil selvfølgelig gerne fortælle om, hvad der sker i musklerne og om, hvordan de optræder i øvelsen. Er der nogle af jer, der kan forklare begreberne "protagonist" og "antagonist" (i fysiologisk sam... -
Foreninger, striden mellem DAI-klubberne og DIF.
ForumindlægJeg har et spørgsmål i en idræts afl. der hedder: inddrag striden mellem DIA-klubberne og DIF. Hvad menes der? Afleveringen skal afleveres på mandag d. 6/3 2017 Takker på forhånd for svar :) -
Svingøvelser
ForumindlægJeg skal lave et opvarmnings program til idræt, som indbefatter nogle svingøvelser. Det skal vare ca. 4 min. Så er der nogle, som kender nogle god svingøvelser eller nogle god links til sådan noget? Tak på forhånd :D -
Materiale SRP
ForumindlægJeg skriver srp i Matematik og idræt om doping. Er der nogle som kender noget materiale i forhold til matematik, hvor det handler om spilteori? Idrætsdelen kommer til at handle om det idrætspsykologiske inden for doping. Der kunne jeg måske også bruge noget materiale. -
Hvilke muskler bruges under englehop?
ForumindlægHej folkens Er i gang med at lave teori til vores afgangsprøve i idræt, og har brug for at vide, hvilke muskler der bruges under englehop. Det skal helst være med navne og sådan, så ikke bare sig f.eks. "ben" eller "ryg". Nogen der ved det? -
Hjælp til faktaspørgsmål
ForumindlægVi har AT-uge, og vores overemne er krop, identiet og idealer - samfundsfag, idræt og fysik. Vi har valgt at have om reality i forhold til medierne, og vi mangler 15 faktaspørgsmål. Nogle ideer? -
Ernæringprogram
ForumindlægHej.. Jeg skriver 3.g opgave i idræt, hvor jeg har trænet interval træning for at blive bedre til spurt, jeg skal vedlægge et ernæringsprogram, og så er mit spørgsmål om nogle ved hvad der er bedst at spise når man træner til spurt?! På forhånd tak..:) -
en der gider læse min rapport?
Forumindlæggoddag goddag jeg sidder og skriver i min sidste rapport i idræt og biologi. så jeg vil gerne spørge om der er nogen som gider læse den i gennem. jeg ved godt at det ikke lyder så interessant, men den betyder så meget for lige nu. især for årskarakter. den skal afleveres på fredag. skriv til mig... -
Idrætsdeltagelse
ForumindlægHej Er der nogen, der har eller kender til en god artikel, der ligesom diskutere, hvorvidt staten bør og kan gør noget for at understøtte et fysisk aktivt liv? Jeg har fagene idræt og samfundsfag... kan slet ikke finde noget, hvor der er nogle der kommer med foreslag eller lignende.. -
Hjælp til AT emne
ForumindlægHej allesammen jeg har valgt emnet Eliteidræt i historie og idræt til AT som er kampen for det gode liv, men jeg har svært ved at se hvad jeg kunne komme ind på? altså hvilken kamp der der tale om og hvad jeg kunne bruge af metoder og hvad jeg kunne perspektivere til mange tak på forhånd :) -
OL Rekorder.
ForumindlægHej hej folkens! Vi har fået en opgave i idræt, og jeg skal undersøge hvordan OL rekorder har ændret sig, og hvorfor? Og jeg er lidt blank på området, også tænkte jeg på om der måske var nogen der havde lavet noget lignende, eller bare kan finde noget godt om emnet. På forhånd tak! -
Fagenes rolle
ForumindlægHej jeg har valgt emnet eliteidræt i kampen for det gode liv og har valgt fagene historie og idræt, ville spørge hvad man kunne sige om de to fag, altså hvordan man kan kombinere de to fag sammen og hvilken rolle de spiller ? -
Skifte fra STX til HHX
ForumindlægJa som overskriften siger, kan jeg godt skifte fra STX til HHX efter grundforløbende? Da jeg er lidt i tvivl om at jeg faktisk kan bruge idræt og musik til noget. Da det ikke rigtigt er ''min stil'' -
AT - Epo og metode
ForumindlægEr ved at lave en opgave om Epo . Mine problemstillinger er: Hvorfor bruger cykelrytteren Epo? Hvor udbredt er Epo indenfor cykelsporten? - Er der nogen der kender nogle gode hjemmesider til at besvare disse.. Nogen der ved hvad metode man skal bruge i Idræt ?
