Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 18521 til 18540 af 39570
-
SSO
ForumindlægHej...\n\nJeg er ved at skrive SSO, men er nu blevet lidt i tvivl om hvor lang den skal være. De formelle krav til opgaven siger 15 sider. Den vejledning jeg har siger at hvis man vil være sikker, skal man skrive med størrelse 12 og halvanden linie afstand samt 3 cm i margen. Men så vidt jeg ved ... -
Er dette korrekt?? trekanter
ForumindlægHej igen.. Har vedlagt et dokument - er disse resultater rigtige? På forhånd tak! ;-) -
Eksistentialisme problemformulering
ForumindlægHej Jeg skal skrive en max 5 siders opgave om eksistentialismen hvor jeg regner med at vile sammenligne Kierkegaard og Sartre.. Nogen som har idéer til indhold og en problemformulering? -
Matematik på B niveau
ForumindlægHej... Jeg vil høre om der var nogen der vidste om det var muligt og skifte over til matematik i B niveau i denne tid af året på første HF? Hilsen Ali -
overordnet tema?
ForumindlægSidder med en engelsk stil "Sand", eksamenshæfte 2004 HN. Problemet er bare at jeg synes at hostorien er så tynd at jeg ikke kan finde noget overordnet tema. Jeg har set den stil der ligger herinde, men synes ikke den var til megen hjælp af nogen art. Hvis du har læst vil jeg meget gern... -
emne til projekt
Forumindlæghej,jeg skal snart(3 uger) igang med et projekt i biologi (b- niveau). har I nogen gode forslag? -
Valgfag
ForumindlægHejsa :)Jeg har et spørgsmål.Jeg skal til at vælge valgfag, og jeg er i tvivl om hvad jeg skal vælge, men går rundt og tænker på at tage enten datalogi eller multimediefag. Jeg har tænkt mig at snakke med min studievejleder, men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i synes, jer som har haft en a... -
Afleverings opgave.
ForumindlægOkay jeg vil rigtig godt have hjælp til det her jeg har 2 spørgersmål Info. familien finder følgende oplysninger på internetet Der er 294 kilometer fra Esbjerg til København Det koster 215,00 kr at køre over storebæltsbroen. En liter benzin koster 9,95 kr Øvrige omkostninger til bilens drift er 2... -
optagelse på videregående uddannelse
ForumindlægHej! Jeg har et par spørgsmål angående optagelse på videregående uddannelse.. Jeg sidder og læser om optagelseskrav på videregående uddannelser og falder over følgende krav : Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B samt enten historie B, idehistorie B eller samtidshistorie B. Desuden skal d... -
Hjælp til fysik disposition
ForumindlægHejsa, jeg er en dreng på 16 der snart skal op i fysik. Da jeg ikke er den skarpeste til faget ville jeg høre om der ikke var nogle kloge hoveder som kunne hjælpe mig til mine dispositioner. Da min lære har opgivet alle enmerne, ville virke blive glad hvis i kan hjælpe. Kemi: - Salte og ioner ... -
Induktiv eller deduktiv.
ForumindlægEr i tvivl om hvordan jeg har arbejdet i AT: I min redegørelse har jeg indsamlet emperi omkring, hvilke opfattelser der er i forbindelse med kulturmødet mellem kristne og muslimer. Jeg har taget fat på 3 integrationsstrategier, hhv. adskillese, assimilation og integration. Har jeg arbejdet indu... -
Termins Prøve MatA+
ForumindlægHej jeg går i 2.g og skal op til terminsprøve i matA i morgen :(Så ville høre om nogle har nogle af de tideligere opgavesæt med besvarelser.. -
prøve.
ForumindlægHEJ jeg skal til prøve i skriftlig tysk , på tirsdag og derfor vil jeg gerne spørge om der er nogle der har ideer til hvordan man forbereder mig bedst muligt.. jeg plejer at få 8 i stile, men vil gerne forbedre mig. nogen der har nogle ideer til hvordan man klarer sig godt? -
Lektiehjælp samt undervisning tilbydes
ForumindlægHej hej Jeg har snart sommerferie fra mit studie, så jeg tilbyder lektiehjælp eller undervisning til og med A niveau. Skriv hvis det har interesse. Jeg bor i 8800 området/ midt jylland. Mvh. Carolina [email protected] -
Noter ?
ForumindlægHejsaa :) Er der nogen som har nogen noter liggende om Alberto el cochero skrevet af Ole Loumann: Retratos Cubanos. ? Jeg har ingen noter omkring den, så det vil være en store hjælp.. Tak på forhånd :) -
Keplers lov
Forumindlæger der nogen der ved hvilken af Keplers love man har med at gøre når man snakker om ellipser . ? -
ESSAY- gode metoder?
ForumindlægHey..Jeg skal snart op i englesk skriftlig og skrive et essay. Har i nogle gode råd/tips om hvad man kan gøre for at hive karakteren oppe. Eller rettere sagt: Er der ting/træk man kan gøre for at komme højt oppe i karakter..! -
Bestemmelse af koordinatsæt i rummet
ForumindlægOpg. I et koordinatsystem er der indtegnet et rektangulært skråplan ABCD og en lodret mast FT. Masten er forankret i skråplanet med 4 wirer. En af disse wirer er fastgjort i punktet S, og er parallel med vektoren r = (-5, 5, -19) A=(10, -10, 0) , B=10, 10, 0) , C=(-10, 10, 4 ) , D=(-10, -... -
matematik på niveau A
ForumindlægHvad skal man gøre hvis man ikke er så god til matematikken og man skal har det på A niveau næste år? Her efter sommeren starter jeg starter jeg på samfundslinjen Samf, A Engelsk A Matematik B. Men ville meget hellere starter på den naturfagliglinje Fysik kemi og matematik, men ... -
Forslag!
ForumindlægHej,Jeg skal igang med en afsluttende opgave i KOM/IT, og emnet er individuelt.Jeg vil sådan set bare høre, hvilke KOM/IT baserede emner der hører under musikbranchen, foruden lyd.Er der andre forslag til et godt emner, er du meget velkommen til at tilføje det.//Eagle-Eye
