Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 18541 til 18560 af 92586
-
Kvindefrigørelse eller?
ForumindlægHej! Jeg regner med, at jeg skal skrive om kvindefrigørelse i 1800-tallet.. Men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde særlig meget om det, primært her inde. Kunne nemlig godt tænke mig at se hvad andre havde skrevet om og hvordan. Så mit spørgsmål lyder; Kaldte man dette for noget andet end kvinde... -
forsøg om palmeolie til naturfags-eksamen
Forumindlægvi har naturfags-uge og skal fremlægge med 2 forsøg. vi arbejder med "Produktion med bæredygtig udnyttelse af naturgrundlaget". vi har fundet ét forsøg men har svært ved at finde et mere, som er passende til emnet "palmeolie". vi ville virkelig sætte pris på, hvis nogen hav... -
Nv og ap hjælp
ForumindlægHjælp, jeg skal op til nv og ap eksamen i den kommende uge. Nogle tips? -
HJÆLP! Ellipser frit / maks / min
ForumindlægHej alle I denne opgave skal jeg formulerer en sætning, opskrive forudsætningerne og bevise det... Jeg er helt lost. Hjælp modtages med kys hånd -
Forsyningsbalancen - Bruttoinvestering
ForumindlægHey Sidder og laver IØ aflevering og skal regne bruttoinvestering ud, har følgende tal og arbejde med. Tal i mia. kr: Produktionsværdi: 1500 Moms og Afgifter: 120 Varetilskud: 10 Rå- og hjælpestoffer: 600 Import: 300 Eksport: 270 Forbrug: 650 Løn, rente og udbytte til udland... -
Kan man få de skritlige eksamner tilbage?
ForumindlægTjah, det fremgår jo egentlig temmelig tydeligt af overskriften. Men kan man få sine skriftlige eksamener tilbage? For jeg ville vildt gerne have min kemi, som jeg kan vise frem (specielt til min far). Jeg er så ovenud lykkelig (og totalt overraskert) over at det lykkedes mig at få 10. Så den ska... -
drømmejob??
ForumindlægHej.. sidder lii og stener for vildt lige nu.. hmm så ville bare lii høre hva i går og drømmer om at blive?? jeg vil selv gerne søge ind på medicin 2008 ( er færdig med gym der) men altså jeg kan se at snittet skal være meget over 9 ( liii under 10) hmm men fra 2008 så skal man vel bare ha mat A ... -
Guide: LaTeX i forummet
ForumindlægFor den øvede LaTeX bruger Vi har i forummet installeret et MimeTex plugin, der gør det muligt at lave simpel latex i forummet: equation-tag svarer til det normale equation-tag i LaTeX Eksempel: <equation> ...Latex-syntax... </equation> math-tag svarer til det normale $ $-tag i LaTeX... -
Dansk:hvad synes I om bogen..
ForumindlægHey, er der nogen af jer der har læst bogen "jagten på mennesket" af svend åge madsen? Jeg skal snart skrive danskopgave (1g) og ved ikke helt om det skal være den bog, jeg vil skrive om? Er den god at gå i dybden med? er den for svær for en 1-g'er? hvad synes i der har læst den?mvh -
Kan Fysik B blive trækket ud flere gange?
ForumindlægHej, jeg går på Stx. Nu er eksamenerne snart i gang de første er offentliggjort. Der er nogle som skal op snart i fysik. Jeg er ikke blandt dem. Kan jeg risikere at det trækkes igen ? -
kristendom og menneskerettigheder
ForumindlægHej.Er der mon nogle herinde der har skrevet om det emne og som har nogle gode indput?Jeg skal til at skrive sso og er gået lidt i stå. Jeg skal blandt andet skrive om hvad i kristendommen der er for og hvad der er imod rettighederne.Hvis der nogle, som har nogle ideer til hvor jeg skal lede (i N... -
Angiv hvilken enzymklasse lactase tilhører
ForumindlægJeg ved at lactase tilhører enzymgruppen hydrolase, men jeg er i tvivl om hvorfor den gør det? Nogle der kan hjæle der? -
Dimissionstale -folkeskole
Forumindlæghej derude!!Jeg skal holde dimissionstalen !talen der skal blive husket! talen man godt må græde til!mangler bare noget inspiration til at lave denne her tale! nogle der ligger inde med en tale til inspiration ?? eller nogle der har ideer, citater eller andet ?? please hjælp! -
Terminsprøve
ForumindlægHej, jeg ville bare spørger, om det kan være rigtigt, at terminsprøverne er baseret på eksamensprøverne fra sidste år? Tak på forhånd. -
Engelsk Generalt
Forumindlægtil jer der har gået på stx/HTX(eller er 3.g'er) og haft engelsk på A niveau: Jeg har startet på htx, og har valgt engelsk på A niveau. Jeg går så og overvejer at tage til USA/Canada for at studere videre på et universitet, for at få en uddannelse inden for naturvidenskab. - Mit spørgsmål er... -
Idræt på gym
ForumindlægHar man idræt alle tre år på idræt, selv om det er på c?? -
Hjælp skal skrive en stil
ForumindlægHjælp skal skrive en stil om at gå i skole men kan ikke komme gang. -
Er i gode til engelsk?? Kan I fortælle et kort resume af denne tekst??
ForumindlægKan i skrive et kort resume af hvad denne vedhæftede tekst handler om?? Jeg selv er nemlig lidt i tvivl! -
Engelsk STX (B)
ForumindlægSkal lige have nogle ting ang. den mundtlige engelskeksamen på STX B-niveau på plads :) Hvilken slags tekst kan man (risikere at) trække til eksamen? Er der både noveller, artikler o.lign.? Derudover vil jeg blot høre om det forventes, at man perspektiverer til tekster, man har lavet skriftlig ... -
Superligaen's pointstilling
ForumindlægTabellen viser pointstillingen i superligaen Forklar hvad medianen i denne opgave fortæller: altså hvad siger medianen (et konkret tal ) om antallet af point blandt superliga- holdene ? 61 60 42 38 38 36 36 34 31 31 28 22 21 20
