Søgning på: srp historie samfundsfag nazisme. Resultater: 18561 til 18580 af 27855
-
Bio A - Kemi A - Diabetes og insulin
ForumindlægJeg vil gerne skrive om diabetes og insulin i bio A og kemi A.. men er der nogen der ved noget om hvor svært det er? og om der overhovedet findes noget materiale til det?.. evt. nogen som har skrevet noget om det?.. -
analyse af verdens grimmeste pige skrevet af kim fupz
Forumindlæghvordan er det nu man laver en analyse, af en histore som dennne her. -
DHO - Karen Blixen
ForumindlægHej allesammen ! Jeg har så valgt Karen Blixen som hovedemne i min DHO og jeg skal så vælge nogle noveller og et emne (problemformulering) jeg vil forkuserer på... Det skal være norveller, af Karen Blixen, mellem 1930 - 1960. Jeg har allerede fået foreslået novellen "Ringen". Ha... -
Analyse and interpret?
ForumindlægHvilke områder er det jeg skal indenom her? -
gyser
Forumindlæghej jeg skal lave en opgave som skal være en gyser ved ikke hvad den skal handle om hjælp -
Sokrtaes og jesus?
ForumindlægHvad er ligheden mellem Sokrates og Jesus, hvis man skal drage paralleler? Er helt på bar bund! -
vejledning til skrivning af informationspjecer
ForumindlægHejsa Jeg skal skrive en informationspjece omkring arbejderbevægelsen. Er der nogen som kan linke til sider, som jeg kan bruge som inspiration til min egen informationspjece omkring mit emne??? På forhånd tak for hjælpen. -
Hjælp til slutning og begyndelse
ForumindlægJeg har lige fået en dansk stil tilbage. Alt i alt var min stil god (fik 10 pil ned), men det, der især trak ned, var opgavens form især begyndelsen og slutningen, er der nogle der kan komme med nogle forslag? Jeg går i 1g (kan sætte min stil ind, hvis det ønkes) -
The Sin Bin or Lucy''s heart
ForumindlægHej, Jeg har læst The Sin Bin or Lucy's heart. Jeg skal lave en personkarakteristik af Lucy. Er der nogen der ved, hvad The SIn Bin betyder, og hvilken betydning det har i forhold til Lucy? -
Anders Foghs nytårs tale 2001
ForumindlægHej er der nogen der har Resume til Anders Foghs første nytårs tale i 2001 ??? -
Hvem er modtager i biblen analysen?
ForumindlægAfsenderen er personen der har skrevet kapitlen i biblen, men hvem er modtageren? Kristnefolk eller jødiske folk? -
Titanic - Engelsk (HASTER!)
ForumindlægHej, jeg har i AT valgt Titanic da vores overemne er katastrofer. Jeg har Engelsk og Fysik, og har valgt i fysik at skrive om Archimede lov og om hvordan et skib af Stål kan flyde ovenpå mens en enkelt metalplade vil synke til bunds. Er dog helt på bar bund med den engelske del, hvor jeg havde ... -
Perspektivering???!!
ForumindlægHej, jeg har altid undret mig over hvordan man egentlig perspektiverer en tekst. - Jeg ved godt hvad "Perspektivering" er. Jeg bruger det som regel også når jeg skal perspektivere et billede. - Men hvordan perspektiverer man eks. Tepotten med noget andet. -
Skriftlig dansk eksamen 24-05-13
ForumindlægHej. Jeg var oppe til skriftlig dansk enksamen den anden dag og er noget i tvivl om, hvordan det er gået. Er der nogle der er kvalificerede til at bedømme den? I så fald ville det være fantastisk. Mvh -
Litteraturliste - uddrag???
ForumindlægEr der nogle der kan give et eksempel på hvordan man laver en henvisning til et uddrag af en bog i litteraturlisten? Ville hjælpe mig super meget! :-) -
Hvad betyder "førstehåndstekst"
ForumindlægEr usikker på hvad det betyder.. -
De vigtigste elementer under den russiske revolution i 1917
Forumindlæghej , skal analysere nogle af de vigtigste elementer under den russiske revolution? nogle der har idéer ? -
Episk fortæller
ForumindlægHej er der nogen der kan fortælle mig hvad en episk fortæller er? Samt en implicit og eksplicit fortæller? -
Adams fest
ForumindlægHej, Jeg har nogle spørgsmål jeg ikke så godt kan svare på, så vil i hjælpe mig? Det er spørgsmål til Adams Fest, som vi har fået for i skolen, men er ikke god til at huske handlingen så kan ikke helt huske... -
Ku Klux Klan
ForumindlægHej er der nogle der kan skrive noget information om ku klux klan har kigget lidt på nettet, men vil bare også lige høre jer
