Søgning på: dansk 9 klasse synopsis. Resultater: 18581 til 18600 af 75430
-
molekyleforbindelser og strukturformler (kemi C)
ForumindlægJeg lod mærke til at personen der lagde dette forumindlæg ind https://www.studieportalen.dk/forums/Thread.aspx?id=1114876 spurgte til et emne, jeg også stiller spørgsmål til. kunne I hjælpe med at svare videre på dette? Det ser ud til at svaret stadig ikke er blevet besvaret, og det tyder på ... -
Klumme om en møgdag overskrift!
ForumindlægHejsa:D Jeg skal aflevere min klumme i morgen, og jeg mangler en overskrift. Den handler om, hvad jeg gør for at holde modet oppe, hvis jeg har haft en dårlig dag. Jeg er i tvivl om, hvad man ville kunne skrive som overskrift:/ I må meget gerne komme med nogle forslag:D -
Hjælp til Matematik!
ForumindlægMatematik: Lektiehjælp / opgavehjælp: Går du i gymnasiet, handelskolen, teknisk gymnasium, og har du svært ved (eller har ikke tid til) at få dine Matematik-opgaver eller afleveringer lavet. Så er hjælpen kommet. Skriv til mail ([email protected]), hvis det fanger. Pris efter aftale. Bor i købe... -
Den sidste balkjole HJÆLP
ForumindlægNogen der har teksten "Den sidste balkjole" af Herman Bang, og ved hvorhenne man kan finde selve teksten til udprint? OG er der nogen som har læst teksten som vil anbefale et afsnit jeg kan bruge som oplæsningsmateriale? -
Oso
ForumindlægHej derude... skal skrive oso om officer udannelsen i den er uge men magter det ikke.. nogen som ligger inde med et projekt om officer udannelsen? kontakt mig: [email protected] -
Bondeidyl
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig med at få fastslået hvilken stil bondeidyl er skrevet i??? jeg tænker på naturalisme eller socialrealisme...eller hvad er det og hvorfor??håber i kan hjælpe mig... -
Johannes V. Jensen digt HANDLING...
ForumindlægHey har nogen læst digtet paa memphis station skrevet af johannes V. Jensenkunne nogen give guldkorn til teksten for j forstå den ikke helt -
Problemløsning...
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave; til en fodboldkap bliver der solgt 350 billetter. Prisen for en voksen billet er 50 kr og prisen for en børnebillet er 30 kr. hvor mange børne- og voksenbilletter blev der solgt? -
Får jeg pont?
ForumindlægFår man point til en skriftlig eksamen, hvis man fx. kom til at skrive et forkert tal ind? men fremgangsmåden er rigtig. fx skulle jeg skrive 8, men kom til at skrive 0.8 hvorfor resultatet er forkert, men fremgangsmåden er rigtig. Man kan få op til 5 point for hvert spørgsmål man svarer. Jeg gå... -
Sundhed og socialklasser
ForumindlægHej! Har fået stillet en opgave, der lyder på følgende: "Hvilke årsager kan der være til forskellene i sundhedstilstanden i de forskellige socialgrupper, hvad angår rygning og fedme?" Opgaven er stillet i forbindelse med et sociologiemne, hvorfor der nok spørges efter nogle sociologiske... -
Specialklasse
ForumindlægHvordan foregår en specialklasse?? Er der kloge menesker som går der ?? eller omvent Har de fagligeproblemer??? Ville bare vide lidt om det...! -
skriftlig opgave
ForumindlægJeg skal skrive en skriftig opgave om danmarkshistorie med 4-6 sider, men jeg jeg er lidt tvilve om hvilket emne skal jeg vælge og hvor kan jeg få stof fra? -
Isn9;t eller aren9;t?
ForumindlægJeg sidder og skal lave en engelsk opgave og jeg skal indsætte "isn9;t" eller "aren9;t" i følgende sætning: "There (isn9;t/aren9;t) anybody in the shop. Hvis i har i forklaring på hvorfor der skal stå hvad, så ville det være et plus! På forhånd tak :-) -
Krisstendom
ForumindlægHej, jeg har bruge for at høre jeres mening om spørgsmålet. Hvad mener du om, at rockere bliver sat i relation til bibelske figurer? -
Ekstra matematik hjælp
ForumindlægHej, folkens. Jeg sidder her med nogle opgaver, som jeg virkelig har prøvet mig frem til. Men jeg kan ikke rigtig finde ud af det/eller forstå det præcis. Så jeg ville have ekstra meget hjælp herinde. Det handler om forklaringer osv. Observationen: Hyppighed h(x): 13 drenge, Piger 11 Frek... -
Problemløsning 5
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til de her opgave ved ikke hvordan jeg skal regne dem ud det ville virkelig være en stor hjælp hvis en af jer ville forklar mig det :) -
Brøkregler
ForumindlægHej.. Ja, nogle gange kan man ikk huske det man lærte i folkeskolen.. Men jeg kan simpelthen ik huske hvordan man minuser et tal med en brøk. Fx. 8-(32/7) -
Tysk
ForumindlægHej SP Kan i oversætte denne sætning til tysk: Vi har kendt hinanden siden 6.klasse -
produkt/hjælpemiddel
Forumindlæghar lige fået er teknologi projekt... emnet er produkter i hverdagen...\nvi skal finde et produkt som vi er "utilfredse" med...og lave det bedre...\nhar tænkt på sådan noget som kød-pålæg...det er tit pakket i sådan nogle dumme pakker der ikke rigtig er til at åbne...men så igen...der e... -
Ideer til portræt.
ForumindlægHej, har i nogle ideer til, hvad jeg kan lave som mit portræt i billedkunst? :) Med evt. en faglig begrundelse.
