Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 18581 til 18600 af 141881
  • Hjælpe til linære algebra på 1. semestre

    Forumindlæg
    Jeg læser til Landinspektør på aalborg Universitet på 1. semester. Jeg søger hjælp til linære algebra og i særdeleshed til 4 opgavesæt som vi vil kunne trække til mundtlig eksamen til januar. Det vil være lidt i i perioder jeg vil have brug for hjælp(men nok et par timer i ugen), men det primære ...
  • Problemregning

    Forumindlæg
    Hvordan??
  • Reconciliation by Polly Clark - HJÆÆLP

    Forumindlæg
    håber nogen kan hjælpe mig med at analysere novellen "Reconciliation" af polly Clark jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive om forholdet mellem Hovedpersonen og hendes mand???? håber I kan hjælpe :) Tak på forhånd PS: HÅBER I SVARER HURTIGST MULIGT, SKAL NEMLIG AFLEVERE DEN IMOR...
  • Rettelse af fysikrapport. hjælp part 2

    Forumindlæg
    Jeg håber virkelig der er nogen, der vil hjælpe mig. Jeg er virkelig på bar bund.
  • Hypoteser

    Forumindlæg
    Hej en som kan hjælpe mig med at finde en hypotese til denne model? Jeg har i forevejen lavet en hypotese som omhandler om alle de hvide der stemmer på trump.
  • Rettelse af aflevering

    Forumindlæg
    Jeg søger en venlig sjæl der vil rette min sidste aflevering i gymnasiet =) Da det er den sidste vil jeg gerne lige sørge for alt er iorden =) Vær sød at skriv privat besked. mvh. ham selv.
  • Udregninger - størst mulige samlede dækningsbidrag

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der vil se, om der ska tilføjes mere eller er det her svaret?
  • Overflade-Areal

    Forumindlæg
    Hvordan regner man overflade arealet ud??? Svar hurtigt tak :)
  • chi i anden

    Forumindlæg
    x2-fordeling og testsandsynligheden (p-værdi)
  • Beregning af antal kørte kilometer?

    Forumindlæg
    En venlig sjæl der vil fortælle mig, hvordan dette regnes ud? "En bil kører 200 km/t. Omdrejningstallet skal multipliceres med 1000. Hvor mange omdrejninger har bilen?" "Hvor langt har bilen kørt på 45 minutter, hvis den holder en fart på 200 km/t?" På forhånd tak
  • Matematik B

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til eksamen på torsdag (HF) i matematik B. Hvad er det jeg skal kunne for at få en god karakter. OVER 7. Jeg ved ikke hvad jeg skal læse til. Skal jeg bare kunne alt om differentilalregning, integral osv. alt det vi har lært. Jeg er meget nervøs. Kan jeg få 12 som sidste år i matema...
  • Tidskonstant

    Forumindlæg
    En temperatursensor med tidskonstant = 120s har i lang tid ligget på et bord, hvor temperaturen 20°C. Til tidspunktet t=0 anbringes sensoren i en gryde med kogende vand, hvor temperaturen er 100°C. Vi antager at sensorens visning f(t) kan beskrives med funktionen: f(t)=fslut - b *e^(t/12...
  • Produkt til projektugen?

    Forumindlæg
    Hejsa. Vi har projekt uge i denne uge. Hvad ville et godt produkt til emnet “stoffer” være? Overemnet er “udvikling”
  • Mat og Fys

    Forumindlæg
    Hej, jeg skriver i fagene Mat A og Fys A, hvor jeg skriver om "Bevægelse i Gravitationsfeltet". Jeg vil sprøge jer om, er der nogle gode bøger/emner man kan skrive. Jeg tænker selv noget med elipseformen, kepleres 3 love osv.
  • Karakteristik

    Forumindlæg
    Jeg sidder med et eksamensspørgsmål hvor jeg skal beskrive hvad en karakteristik er under emnet elektriske komponenter og kredsløb. Nogle der har et forslag til hvad jeg kan skrive?:)
  • VÆKST

    Forumindlæg
    9. Medlemstallet i Håndboldforeningen Skyd voksede på 14 år fra 441 medlemmer til 916 medlemmer. Hvor mange procent voksede medlemstallet pr. år? Har ingen ide om hvordan jeg udregner det her
  • Rettelse af komma i stil

    Forumindlæg
    Hej er der en af jer søde mennesker der gider at rette en dansk stil for kommaer. Det haster virkelig. Håber der er en derude der gider at hjælpe :) hav en god aften
  • Redox

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal afstemme følgende redoxreaktion: Fe^2+ + O2 --> Fe(O)OH men jeg kan ikke få den til at gå op... Jeg finder OT for Fe til at være 2 på venstre side og 3 på højre side (er dette måske forkert?), men så går det ikke op med OT og afstemning af Fe? Mange tak for noget hjælp! :)
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Jeg virkelig lost, please hjælp mig
  • Kolorit 9

    Forumindlæg
    Hej, jeg har nogle problemer i kolorit for niende. Side 36-37 opg. 3,7,8 og 9 Nogle der kan hjælpe? altså bare med hvordan jeg skal regne dem ud