Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 18581 til 18600 af 34269
  • Hjælp... Haster!!!

    Forumindlæg
    Hej SP, skal til eksamen i morgen og har brug for hjælp. Hvordan ser denne reaktion ud?: Opskriv reaktionsskema for opløsningen af stålulden i svovlsyren Og denne?: Opskriv reaktionsskemaet for udfældningen af saltet (jern(II)sulfat heptahydrat) På forhånd tak :)
  • Fransk B-niveau hvordan gik det?

    Forumindlæg
    Hey!ville bare lige høre hvordan det gik med den skriftlige eksamen i fransk på B-niveau. Synes selv at teksten var okay, skrev selv B1, og C2 synes det var dem jeg bedst kunne skrive om.
  • Forberedelsestid i mat?

    Forumindlæg
    hey.. ja som overstående siger, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor lang tids forbedrelse man har til den mundtlige studenter eksamen i matematik (ét årrig a)
  • HJÆLP til eksamenspørgsmål hvordan

    Forumindlæg
    Hej alle sammen skal NF-eksamen tirsdag har en spørgsmål som jeg ikke helt kan forstå hvordan kan kunstgødning (NPK) forurene grundvandet? kom herunder ind på vands egenskaber som opløsningsmiddel mvh
  • Kan man det?

    Forumindlæg
    Jeg går i 3.g og har lige været op i eksamen... jeg vil meget gerne forbedre min karakter, men er det muligt at gå om næste år?? hvordan foregår sådan noget?
  • Økotaksikologi

    Forumindlæg
    Hejsa...er i stor nød, skal op til mundtlig biologi eksamen A-niveau!er der nogle der evt. sidder inde med nogle gode biologinotater til emner som økotoksikologi? ville være en virkelig stor hjælp...
  • Statsminister?

    Forumindlæg
    Hej med jer. Jeg skal til eksamen i dag og undres over - hvem er statsminister lige nu i Danmark? Er Helle Thorning stadig det, når Lars Løkke ikke har fået dannet regering endnu? Eller er vi uden statsminister?
  • Økonomi og velfærd

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har lige været oppe og trække en 24-timers eksamen i samfundsfag b. Mit emen er økonomi og velfærd. Jeg er virkelig blank på en problemformulering. Nogen ideer?
  • Opgavesæt for stx 2008

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der ved hvor man kan finde opgavesættet fra stx-eksamens i maj sidste år (2008) ? Eller nogen der kan huske de mulige emner? Håber nogle kan hjælpe. Mvh.
  • Censor fra Tornbjerg Gymnasium!!

    Forumindlæg
    Hej.. jeg har fundet ud af, at jeg har 2 censore i år som kommer fra den samme skole, nemlig Tornbjerg Gymnasium i Odense! er der nogle som kender dem? eller har prøvet lærere derfra til eksamer?
  • COMO AQUA PARA CHOCOLATE

    Forumindlæg
    kUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk
  • TACONES LEJARNOS

    Forumindlæg
    kUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk
  • Anny Holmgaard - Cubanos

    Forumindlæg
    Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe. Jeg skal til eksamen på fredag i spansk og har ingen oversættelse eller notater til teksten Cubanos. er der nogen som ligger inde med noget om den pågældende tekst?
  • CLARISA af Isabel Allende

    Forumindlæg
    kUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk
  • CLARISA af Isabel Allende

    Forumindlæg
    kUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk
  • Mat haster....

    Forumindlæg
    Hej skal til eksamen i morgen så håber der er nogen der kan hjælpe..Hvad mener en lærer når han skriver at man skal redegøre for hvordan man bruger sinus, cosinus og tangens i en retvinklet trekant?HÅBER PÅ HJÆÆÆÆLP!!!
  • HABLA CON ELLA - ALMODÓVAR

    Forumindlæg
    kUNNE VIRKELIG GODT BRUGE NOGLE GODE RÅD, INFO- OM TEMA, FORFATTER, PERSONER OSV. SKAL TIL EKSAMEN PÅ FREDAG OG ER HELT BLANK!!jEG ER PÅ MSN: [email protected] fingre for lidt hjælp! Al slags faktisk
  • ethanol/alkohol

    Forumindlæg
    eksamen...om alkoholnogen der har nogle gode forsøg til det eller noget de kan fortælle om..noget i måske VED man vil blive spurgt om.og vær SØD ikke og skriv det på FYSIK sprog hvis i kan ;)
  • Hvad indeholder denne traktat som Frankrig lige har stemt nej til

    Forumindlæg
    Hvad indeholder denne traktat som Frankrig lige har stemt nej til, altså hvad går den ud på. Først og fremmest ville jeg synes det kunne være meget fedt, og kunne fortælle om til eksamen. Men ellers er det jo også relevant for os , for vi skal jo også stemme om den her i danmark.
  • bevis for sandsynlighedsregning, hf fællesfag

    Forumindlæg
    hejsa,jeg skal snart til eksamen i matematik på c-niveau på hf. jeg skal op i fuldt pensum, men kan ikke lige finde nogle beviser for sandsynlighedsregning :-/Nogen der kan hjælpe??På forhånd tak