Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 18601 til 18620 af 34269
  • American psyco

    Forumindlæg
    Jeg er ved at læse op til engelsk eksamen i næste uge...Er der nogen som har nogle noter til AMERICAN PSYCO?specifikt omkring kapitlet harry?
  • Halogener- uorganisk kemi

    Forumindlæg
    Er der virkelig ingen, der har skrevet rapport om halogenerne chlor, brom og iod? Jeg skal snart til eksamen, og jeg har jo selvføleglig ikke fået skrevet journalen... Øvelsen er fra Myginds bog...
  • Hvad Er Masseinerti?

    Forumindlæg
    Hej.. Hej Jeg skal snart til eksamen i fysik og skal snakke om masseinerti, mit problem er bare jeg ikke aner en dyt om det. Der for vil det være super hvis der var nogen der kunne skære det ud i pap for mig eller havde noget martriale som er forståligt.. På forhånd mange tak:)
  • OLD: Xenophon, Hieron og Planton, Alkibiades.

    Forumindlæg
    Er der nogle fantastiske mennesker derude som vil mail mig noget om Xenophon, Hieron (samtale om Magten) samt Platons Alkibiades???Det ville være super - jeg er helt på bar bund!!! OG skal til eksamen!
  • Nogen der har nogen noter om SMUK-modellen?!?

    Forumindlæg
    Jeg står og skal til eksamen i erhvervscase i morgen, hvor jeg næsten er sikker på at de spørger ind til SMUK-modellen, kan bare ikke finde den i min bog... Nogen der har den og gider sende den til mig??
  • Forvaltningsret mundtligt

    Forumindlæg
    Hej folkens :) Jeg skal op til forvaltningsret mundtligt eksamen næste uge. Jeg har selv lavet dispensationer men de fylder meget. Er der en venlig sjæle der har notae som jeg evt.kan brug . På forhånd tak
  • Iliade HJÆLP!!!!!

    Forumindlæg
    Til min eksamen er 1. samt 24. sang i Iliaden opgivet..Jeg kan ikke komme på noget jeg kan perspektivere til...ER DER NOGEN SOM VIL HJÆLPE MIG?
  • nogen der har noter til the french exchange, pride and prejudice,, sonnet 138 og scotlands women slaves???

    Forumindlæg
    skal op i engelsk eksamen på tirsdag.. den sidste thank god... har kun meget få noter til disse tekster (spørg ikke hvorfor), så tænkte nogle måske kunne hjælpe lidt.. det ville være skønt...pfh tak
  • Hot?

    Forumindlæg
    Er det ikke bare hot at blive student?Hvad så folkens hvad skal i lave af spændende ting til jeres afslutning?Held og lykke til alle jer der stadig kæmper!Mangler kun IØ eksamen, men den er nok dumpet :(
  • Terminsprøve 2009

    Forumindlæg
    Jeg har søgt efter, hvilken opgave der lå til grund for skriftlig eksamen i engelsk 2008 på hhx, men uden resultat. Er der nogen der kan hjælpe?
  • FSA - Matematik & Dansk

    Forumindlæg
    Hej Alle. Jeg står i den stituation at jeg skal hjælpe en bekendt med at læse til eksamen i folkeskolen. -Er der nogle af jer der ved hvor man kan finde inspiration til dette?? Alt har interesse!! På forhånd tak
  • Gratis notater online

    Forumindlæg
    Jeg vil bare lige give linket til en side, hvor der lægger en hel del notater fra alle mulige fag fra 2.g og 3.g. Det kunne måske være nyttigt for nogle, specielt her op til eksamen: www.gratisnotater.hpkegle.dk
  • Synopse?

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forælle mig, hvordan en synopse skal opstilles, (et eksempel kunne være fedt) Og hvor mange sider skal den være på. Og hvis du selv har lavet en til en tysk mundtlig eksame, må du meget gerne sende den. Det er kun til brug af inspiration ;) Tak på forhånd.
  • HJÆLP! Skole noveller?!

    Forumindlæg
    Jeg har trukket emnet: Skole til dansk-mundtlig eksamen og jeg kender ikke nogle noveller/digte som handler om skole???!!! Er der nogle der kan hjælpe mig ?
  • HJÆLP HASTER! Maleri!

    Forumindlæg
    Jeg skal finde et maleri, som jeg skal analysere/fortolke, til eksamen, men har ingen ide om hvilken kunstner jeg skal vælge og hvilket maleri !!! Har i nogle super gode ideer ?! Tak på forhånd (;
  • teknologi historie opgave til i morgen.!!

    Forumindlæg
    Halløj :) Sidder med en eksamens opgave, som skal aflveres i morgen, og kan bare ikke få det til at lyde ordentligt. Nogen som evt. har en opgave jeg knne låne og få inspiration af?
  • HJÆLP - Redegør for to be

    Forumindlæg
    Hej! En der kan fortælle mig om hvordan man redegør for anvendelsen af "to be"? Altså rent grammatik mæssig ligesom man ville skulle forklare det til en skriftlig eksamen (hhx) På forhånd tak Kirstine :)
  • hvad er??

    Forumindlæg
    Hey, håber nogen af jer kan hjælpe... jeg skal til eksam imorgen, men ved ikke hvad tredje person(fortæller) er,, hvis nogen af jer ved det så pleas hjælp.--- tak på forhånd :D
  • Hvad er ligningen for anaerob respiration?

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til eksamen i biologi, men kan ingen steder finder formlen/ligningen for anaerob respiration, hvor der dannes mælkesyre. På forhånd mange tusinde tak for svar
  • essay

    Forumindlæg
    Hey drenge og piger :) jeg skal til dansk eksam i morgen og jeg ville gerne få afklaret om man i en essay kan skrive en indledning og en resumé på forhånd tak