Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 18621 til 18640 af 141881
  • Hjælp til sandsynlighedsregning

    Forumindlæg
    Har regnet a) ud til at være fra ]−∞;-4] og fra [14;∞[. og b) til at fra [-1;11] Jeg har dog brug for hjælp til c) hvor jeg skal udregne P(X≤2). Hvordan udregner jeg denne?
  • Andengradsligning

    Forumindlæg
    Jeg forstår det ikke hvad er a, b, og c?
  • Eventyr om 12 trolde

    Forumindlæg
    Hej er der ikke nogen der kan hjælpe mig med at skrive et eventyr om 12 små trolde som skal afleveres imorgen det skal højest være 3 sider og 8. klasse sprog! :) tak på forhånd
  • Hjælp til produkt!

    Forumindlæg
    Hej mig og mine venner har valgt af have omkring hygiejne men vi kan bare ikke finde et produkt. her er vores problemformulering. Hvad er hygiejne og hvad betyder det for os mennesker? Hvordan var hygiejnen førhen og hvorfor og hvordan opstod den? Hvordan bliver hygiejnen i fremtiden, og hvilke...
  • Forberedelse til terminsprøve

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Jeg skal snart op til terminsprøve i 9. klasse. Kan i give mig gode råd til hvad jeg skal gøre. Jeg skal op i Dansk og Matematik, skriftlig. Jo flere svar der er, jo bedre bliver det for mig ;-) haha.
  • læreruddannelsen - Hvor mange store trekanter er der?

    Forumindlæg
    Hej Jeg kan slet ikke finde ud af hvor mange store trekanter der er, jeg ved det godt lidt pinligt?
  • Metodeafsnit

    Forumindlæg
    Er i tvivl om metoderne er formuleret korrekt, er 99,99% sikker på, det er de rigtige metoder, jeg har skrevet om, men ved som sagt ikke om de er formuleret korrekt. Så det kunne være dejligt, hvis der var en der gad kigge den igennem. De 4 første linjer er bare min problemformuleringer samt un...
  • Hjælp til at finde halveringstykkelsen

    Forumindlæg
    Hej jeg har nyttig brug for hjælp til at finde halveringstykkelsen ud fra meget få tal, er der nogle som kan hjælpe!!??
  • Nv og ap hjælp

    Forumindlæg
    Hjælp, jeg skal op til nv og ap eksamen i den kommende uge. Nogle tips?
  • Hjææælp!,,

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som har lavet fp9 matematik 2018, eller eventuelt har et link til facit?
  • danskopgaven i 1.g

    Forumindlæg
    Nu er det sådan, at der snart skal til at skrives danskopgave. Det skal jeg også til! Er der nogle, der har nogle gode forslag til, hvad man kan skrive om/nogle gode råd?På forhånd tak!
  • pH

    Forumindlæg
    Jeg ku godt bruge nogle materialer ang pH osv.. Nogen der ka hjælpe ?
  • Lineære funktioner

    Forumindlæg
    For en vare kan udbud of efterspørgsel ofte beskrives vd ineære funktioner. Lad d(x)=*x+b Beksrie prisen ed en efterspurgt mængde på x og lad s(x)=c*x+e Beskrive prisen ved en udbudt mængde på x. Ligevægtspunktet findes i skæringspunktet mellem s og d og har koordinatsættet (m^*,p^*) Forbru...
  • afbildning af graf

    Forumindlæg
    jeg skal lave en afbildning af en graf hvor den maksimale mængde luft skal være funktion af højden. er lidt usikker på hvad x og y-værdien på min graf så skal være?
  • Energi ´depoter i kroppen

    Forumindlæg
    et par spørgsmål. 1. Indetager man mere føde end man forburger opholdes det i kroppen som energidepoter, hvordan ses det. 2. Hvad er forskellen på når kroppen forbrænder fedt og kulhydrat 3. Hvad menes der med aminosyrer er essentielle. 4. Hvordan kan kulhydrat nedbrydes og hvordan optages d...
  • SRP, hjælp til opstart

    Forumindlæg
    Hej, jeg skriver SRP i fagene Engelsk og Religion. Jeg har massere af ideer til mit emne, men jeg har brug for hjælp til at komme ind på de væsentligste ting i projektet. Er der nogle der har mulighed for at hjælpe (online)?.
  • Kosmologi-dobbeltstjernesystem

    Forumindlæg
    Svaret på a. må vel være fordi at der er tale om 2 identiske planeter, så derfor må der i spektret forekomme 2 linjer, 1 fra hver stjerne? b? Hvordan aflæser jeg denne her graf? Hvordan skal intensitet forståes? Man kan se at intensiteten er tæt på 1 ved 670.78 nm og 671,77 nm, men hvilken betyd...
  • Analyse af den Amerikanske velfærdsstat

    Forumindlæg
    Jeg har her i min SRP fået i min problemformulering af vide at jeg skal aalysere den Amerikanske velfærdsstat. Jeg er virkelig i nød. Har i nogen tips og hvad mener i sådanne en analyse burde indeholde og hvilke punkter burde jeg inddrage i forhold til? :) På forhånd tak
  • "Hos frisøren over for møntvasken" - budskab

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere novellen "Hos frisøren over for møntvasken", og jeg kan ikke helt finde ud af hvad budskabet er. Nogen der kan hjælpe med det?
  • Hjælp med at differentiere

    Forumindlæg
    Hvordan differentiere man denne her (3.444444444*(400-y))/y