Søgning på: naturgeografi eksamen noter. Resultater: 18621 til 18640 af 46824
  • Den stærkeste af August Strindberg

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der har nogle noter til dramaet "Den stærkeste" som de har lyst til at dele? Jeg er gået lidt i stå med analysen.. :S På forhånd tak.
  • Lectio

    Forumindlæg
    Kan man stadig få adgang til lectio, når man har afsluttet gymnasiet? Har brug for nogle vigtige dokumenter og noter som er gemt dér..
  • sin cos hjælp

    Forumindlæg
    Hej Kan en venlig sjæl notere ned omkskrivningen af grader til tal. Jeg mener 45grader = sqrt(2/2), ik sandt?
  • The Lawnmower Man.

    Forumindlæg
    Stephen King - The Lawnmower Man . Nogle som har nogle noter til hjælp? Jeg kan slet ikke se sammenhængen i teksten .. :'(
  • Målugler og Forsoningsblomster

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der ved hvor man kan finde eller nogen som har noter til videoen "Målugler og Forsoningsblosmter i pædagogisk forstand/praksis?
  • eventyr - guldsmedelarven og åkanden

    Forumindlæg
    hej derude!! er der ik en der har nogle noter til guldsmedelarven og åkanden.. har svært ved at fortolke det:S god dag :)
  • Opskrivning af henfald.

    Forumindlæg
    Hvad er den korekte måde at notere henfald, hvis det er i to trin? Kan man gøre det i én streng, eller skal det deles op i to? I kan se hvad jeg mener i det vedhæftede dokument.
  • OYA (DET HASTER!)

    Forumindlæg
    Er der nogen som har noter til bogen Oya??? Vil meget gerne i kontakt med nogle som har det! ALT har interesse - resumeer, referater og personkarakteristik osv
  • Hjælp-Digte-Regnmaaleren-nattedigt

    Forumindlæg
    Nogen der har noter til digtene: Regnmaaleren af Ole Sarvig og nattedigt af Uffe Harder? Eller som kan hjælpe mig med at forstå digtene.
  • Analyse og fortolkning af "Because It Is Running By" af Jo Lloyd

    Forumindlæg
    Hejsa! Er der nogen herinde, der ligger inde med en analyse af "Because It Is Running By"? - eller blot lidt noter :-)
  • Aben - Karen Blixen

    Forumindlæg
    Hej alle! Er det nogen, der har nogle noter eller lignende liggende til denne fortælling af Karen Blixen? Jeg er lidt "lost" i den... Vh.
  • Menneskets udvikling

    Forumindlæg
    Hej. Er der en eller flere der har nogle helt vildt gode noter om mennesket udvikling, så modtager jeg gerne. Håber at du vil hjælpe, da jeg er i stod nød.
  • Omskrivning af sætninger

    Forumindlæg
    Har brug for hjælp til at rette omskrivning af nogle sætninger til not- sætninger samt skrive nogle spørgsmål hvor man allerede har svarene til.
  • hjælp til at rette

    Forumindlæg
    hej, søger en der kan hjælpe med at rette mine engelske noter???? der er under en side tak på forhånd (-;
  • ERP

    Forumindlæg
    Hej derude er der nogen der har nogle der har nogle gode noter til erp systemet samt modulerne dertil?
  • "Staring at the sun" af Jan Drees

    Forumindlæg
    Hey.. Er der nogen, som har læst "Staring at the sun" af Jan drees? og evt. har nogle noter til den? Vil meget gerne se dem så?
  • Den blomstrende have af Naja Marie Aidt

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en analyse af forfatteren Naja Marie Aidts novelle "Den blomstrende have", og ville spørge om der er nogen der har nogle noter som de kunne dele med mig?
  • bill O'reilly. hjælp :)

    Forumindlæg
    Bill havde altid pro-war guests i hans shows. Gør det ham mere patriotic? why? why not?
  • En københavner i Jylland

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som har læst essayet "En københavner i Jylland" skrevet af Dan Turéll, som har nogle noter eller analyseret den før? Tak på forhånd
  • Overvågningssamfund - George Orwell

    Forumindlæg
    Er der nogen, som har gode noter eller tidligere har skrevet SRP om overvågningssamfundet, og analyseret 1984? Det ville være dejligt med noget inspiration. :)