Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 18681 til 18700 af 48309
-
problemformulering omkring medier..
Forumindlægjeg skal have lavet en synopsis omkring medier - nyheder (nyhedsudsendelse).. evt sammenligne to nyhedsudsendeler med hinanden.. men jeg skal bruge en god problemformulering, nogle gode forslag? (: på forhånd tak.. -
Bilag i AT-synopsen
ForumindlægHej! Er der nogen der kan svare mig på om artikler, statestikker osv. som man har brugt i sin AT-synopsis skal vedlægges som bilag eller om det er nok at der bare står i litteraturlisten hvor man har fundet materialer henne. På forhånd tak! -
Haster, hjælp!
Forumindlægsynopsis !, den humanistiske metode, nogle der kan forklare mig hvad jeg skal gøre når mit emne er "lykkepiller" jeg skal analysere udfra en artikel, hvad skal jeg gøre med den ? faget er dansk. -
At - Religion og Biologi
ForumindlægHej :) Er der nogen som har haft at om religion og biologi?? Mit emne er om abort og skal lave en synopsis på 3 sider er der nogen som kan kommer med nogle god forslag? på forhånd tak :D -
Hvordan?
ForumindlægHej med jer! Jeg skal i gang med at lave en AT-synopsis med fagene biologi og religion, men jeg er ikke klar over hvordan metoderne skal laves? I gør mig virkelig en tjeneste, hvis I hjælper mig med det. På forhånd tak. -
hvordan fremlægger man???
ForumindlægHey.. jeg skal fremlægge min AT årsprøve om et par dage.Jeg ville sprøger hvordan man starter med og hvad man slutter man. og skal man gennemgår synopsisen, altså skal man læse op problemforumlering eller hvad?? plzzz folkens hjælp!!! -
Kognition og intelligens
ForumindlægJeg har trukket kognition og intelligens og er simpelthen på bar bund. Jeg har 24 timer til at skrive en synopsis. Er der nogen der kan komme med forslag til en problemformulering eller lignende? -
BEGREBER VEDR. EU
ForumindlægHEJ ALLE Vi er ved at lave synopsis om ”Danmark og EU i en globaliseret økonomi”. Er der nogle begreber og modeller som er EKSTRA gode at have med? Tak på forhånd! -
HJÆLP hurtigt tuberkulose
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive min AT synopsis og jeg sidder lidt fast i Robert Koch og hans forsøg. Hvordan var det han opdagede tuberkelbakterien? Hurtigt hjælp.. -
problemformulering - EU
ForumindlægHej, jeg skal lave en synopsis i samfundsfag, hvor jeg skal udarbejde en problemformulering på baggrund af nogle artikler: http://undervisning.deo.ngoweb.dk/demokratiunderskudArtikler/ nogle der sidder inde med en god ide til en problemformulering? -
Metode ??
ForumindlægJeg er ved at skrive synopsis i Idræt og samfundsfag omkring ekstremsport, og jeg har nogenlunde styr på den samfundsfaglige metode, men er der nogen som kan hjælpe mig med metoden indenfor idræt? -
Tysk - Et ord
ForumindlægHej, Når man skal lave sin synopsis/disposition til tysk-fsa, hedder disposition så: Disposition eller Gliederung? Fortsat god dag. -
AT- Global opvarmning
ForumindlægHej :D Nogen der har en idé til en god problemformulering til en AT - synopsis med emnet : Global opvarmning Overemnet er fremtiden - visioner og forudsigelser i fagene (Biologi og Engelsk) På forhånd Tusind tak :) -
disposition
ForumindlægHey, nogle der ved hvilke punkter man skal komme ind på til selve AT fremlæggelsen. Har nemlig fået at vide at man ikke skal fremlægge syn synopsis? -
Hjemmeside med noveller?
ForumindlægJeg skal lave synopsis i dansk. Har trukket emnet "oprør mod forældre" og skal finde en novelle der handler om det. Derfor skal jeg bruge en hjemmeside, hvor jeg kan finde en masse noveller. -
Pleeeeeeeease hjælp mennekser :-).
ForumindlægJeg skal skrive om dansk synopsis, til Dansk b-prøve, jeg har trukket Mobning i film, og jeg har valgt den grimme ælling, hvordan skal jeg gør det, Please hjælp hjælp hjælp ;-). -
AT- engelsk. hvordan tager jeg sproget med, når jeg skal skrive på dansk?
Forumindlæghej jeg er i gang med at skrive AT, har engelsk- psykologi som valgte fag, men ville lige høre hvordan får jeg sproget engelsk med ind i min synopsis når jeg nu skal skrive på dansk? -
Nyt materiale
ForumindlægHey derude! Jeg er blevet lidt i tvivl; er det obligatorisk at inddrage nyt materiale, selvom man i sin synopsis har vist en nutidig effekt af gennembruddet indenfor emnet? -
anvendelse af metoder ?
Forumindlægjeg har trukket et emne og skal lave en synopsis og det er os ok men der er et punkt der hedder anvendte metoder og der er jeg lorst... jeg har AT bogen hvis den kan være en hjælp for mig... -
det moderne gennembrud
ForumindlægHej, tænkte om der er nogen som gider at læse min AT-synopsis om det moderne gennembrud, for at sige hvis der er noget som skal tilføjes/uddybes/er forkert/ skal omformuleres osv.? :)
