Søgning på: filosofi c noter. Resultater: 18701 til 18720 af 73947
  • Løsning på trigonometriske ligninger

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til mundlig matematik, og har fået stillet spørgsmålet hvordan man løser trigonometriske ligninger.? Hvis nogen har nogle noter eller forklaringer på hvordan man løser trigonometriske ligninger er alle svar velkommen...
  • Digt :(

    Forumindlæg
    Hej! er der nogen der har læst digtet "The song of the spectators"... det er et digt jeg har lidt svært ved, så hvis der er nogen der har nogle gode noter til det, så ville det være dejligt.. Yasmin
  • herodot

    Forumindlæg
    Jeg forstår ikke:Herodots verdensbilledeNilenFiskene i NilenHvad går jeg?? Hvis jeg trækker en af de tre tekster af Herodot er jeg død. Er der ingen af jer der har nogle noter?
  • svingninger/Bølger/lyd/lys

    Forumindlæg
    Hejjj allesammen.. Jeg skal op i fysik, men er ikke så god til faget.. Derfor ville jeg lige spørger om der var nogen der havde noter til de her nedestående emner:svingningerBølgerlydlysDet ville være en stor hjælp! På forhånd tak :)
  • Das Wunder von Bern

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der har læst artiklen "Das Wunder von Bern"? Den omhanlder Albert Einstein. Hvis du har nogle noter eller andet der kan hjælpe ville det være super dejligt
  • Perserkrigen

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle gode noter til Perserkrigen, mangler rigtig meget :( Specielt afsnit 7,32-7,144 af Herodot i "Kampen om perserne"...Håber en der ude kan hjælpe...
  • Athen og Melos

    Forumindlæg
    Hej...Sidder med Thukydids tekst: Athen og Melos og ville høre om der er nogen der har nogle noter(analyser etc.) Forstår ikke ret meget af den tekst...På forhånd tak :)(Forresten er min mail: [email protected])
  • Kampen om perserne

    Forumindlæg
    Jeg mangler afsindig meget nogle gode noter til "Kampen om perserne" af Herodot fra 7,32-7,144 og så bare sådan generelt om det...Er det noget nogle kan klare??
  • analyse af tekster

    Forumindlæg
    hey derudeer der nogen der ligge inde med nogle religion tekster som de har analyset?altså med noter, så man måske kunne være heldig at tække en af disse tekster til eksamen?!
  • EKSAMEN IMOREGN HEELP

    Forumindlæg
    HJÆLP fransk eksamen i morgen kl. 8 ! er der nogen der har oversat Dakia une fille d'alger, eller har skrevet gode noter til den , eller en fransk stil om den ?
  • Thermopylai

    Forumindlæg
    Hej Alle. Er der nogle som har nogle noter om Slaget ved Thermopylai? Noget buskab? et eller andet. Der er så mange slag i det afsnit og det er så svært at få det hele ind :s Help ? På forhånd tak :)
  • Frække Jensen af Klaus Rifbjerg

    Forumindlæg
    Der er vel ikke nogen der skulle sidde inde med noter til Frække Jensen? Fandt lige ud af, at jeg manglede at læse den i mit pensum, og kan simpelthen ikke finde den noget steder.
  • Forskel på eksistentialisme og modernisme?

    Forumindlæg
    Hej.. I mine noter har jeg både skrevet Villy Sørensens "blot en drengestreg" ind under modernismen og eksistentialismen.. Hvor hører den til og hvad er forskellen mellem modernismen og eksistetialismen? På forhånd tak :)
  • Fysiknoter i LaTeX - interesse??

    Forumindlæg
    Hey. Jeg har lige været oppe i fysik (efter 2.g) og har lavet noter i LaTeX på 36 sider om Orbit1 + 2. Hvis det har interesse, vil jeg lægge dem ind på studieportalen.dk?!--Emilie
  • Herodot - Hvilken fortfatning er den bedste?

    Forumindlæg
    Er igang med at lave noter til Hvilken fortfatning er den bedste? af herodot. Er bare i tvivl om hvad Herodot egen mening er, altså hvilken forfatning mener han selv er den bedste?
  • Video 2 til projekter i Word

    Forumindlæg
    Hermed følger videoen til guiden om projekter i Word. Videoen omhandler oprettelse af sidehovede og indsættelse af figurer, tabeller, noter og citater. Kritik modtages gerne
  • Argentinas udenrigspolitik uden Juan Peron

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville spørge om der var nogen der havde noter om Juan Peróns totalitærstat i Argentina, med fokus på udenrigspolitik?I så fald ville jeg meget gerne læse dem. De skal blot bruges til et foredrag om Peronistbevægelsen.
  • Argentinas udenrigspolitik (Juan Peron)

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville spørge om der var nogen der havde noter om Juan Peróns totalitærstat i Argentina, med fokus på udenrigspolitik? I så fald ville jeg meget gerne læse dem. De skal blot bruges til et foredrag om Peronistbevægelsen.
  • Sandsynlighed

    Forumindlæg
    Hvad er sandsynligheden for, at der trækkes minimum et billedkort (Kn, D og Ko), når 2 kort trækkes, og et kort efter udtræk noteres og lægges tilbage i bunken?
  • hjælp !

    Forumindlæg
    hej er denne sætning korrekt? _"It will only lead to increased sales and consumption, which will not stop the gang wars"