Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 18741 til 18760 af 187712
-
Hjælp til "Der Teppichtempel"
ForumindlægHej,er der nogen af jer, som har skrevet stil om den tyske tekst "Der Teppichtempel"?Jeg har problemer med at forstå slutningen og vil derfor gerne have lidt hjælp.Tak, -
Ressourcer i fremtiden
ForumindlægHej, ' Jeg skal op til TYSK TERMINSPRØVE:0 Jeg skal fremlægge om emnet ressourcer i fremtiden på tysk. Jeg ville hører om der var nogen der kendte nogle tyske kilder/ links, de kunne anbefale, da alle mine kilder skal være tyske. Har i evt. nogen idér eller noget imput, om hvor... -
Hjælp mig, please!!! :)
Forumindlægjeg har lavet en tysk stil, men jeg er ikke så god til sådan noget med at rette den for fejl, er der nogen af jer kloge folk, som er vil hjælpe mig med det? :) -
fremlæggelse om Gestapo
Forumindlæghej.. jeg skal lave en kort(ca. 10 min) fremlæggelse på tysk om Gestapo, nogle der har et par gode forslag til hvad jeg kan fortælle om? tak.. -
oversættelse...
ForumindlægJeg har oversætte et lille stykke tekst fra dansk/tysk er der nogen, der kan rette den for mig ,ville det være meget sødt af dem. -
International økonomi A - skriftige eksamen 2008
ForumindlægHejsa. Er der nogen som har lavet den skriftlige eksamen i International Økonomi niveau A fra 2008 om Tysk økonomi? På forhånd tak. -
International økonomi A - skriftige eksamen 2008
ForumindlægHejsa. Er der nogen som har lavet den skriftlige eksamen i International Økonomi niveau A fra 2008 om Tysk økonomi? På forhånd tak. -
hvad lægger man mest vægt på?
Forumindlæghvad lægger man mest vægt på til tysk(B-niveau) mundlig eksamen i 2.g?er det ekstemporalteksten ellerden kendte tekst man skal fortælle om?? -
Et par råd med på vejen?
ForumindlægHey!Er der ikke nogen som har nogle gode råd til hvordan man klarer sig igennem tyskeksamen? Har I nogle gode tyske sætninger?Håber I kan hjælpe mig! -
Oversættelse
Forumindlæghej nogen der vil hjælpe mig med en tysk oversættelse.det er kun en lille artikel på 10 linier.hpber virkelig der er noget der vil hjælpe mig!! -
Rettelse af en lille tekst.
ForumindlægEr er nogen der kunne rette min tysk opgave? Den fylder kun halv side, det vil være fedt hvis de kunne gøre det. Jeg vil være rigtig taknemlig for den person. :-) -
en sætning, oversættelse
Forumindlæget hurtigt spørgsmål:vi får se, hvad (der) sker. oversæt til tysk?er det: wir werden sehen, was geschieht.synes ikke, det lyder helt rigtigt,..?? -
Hej jeg vil gerne spørge om nogen har skrevet en stil om POPP UND MINGEL??
Forumindlæghej :)kan nogen hjælpe mig måske med nogle noter eller en stil om popp und mingel? tysk er ikki mit speciale :(! -
En sød sjæl der vil rette et lille referat?
ForumindlægHej Er der en der vil rette et lille tysk referat på ca. 200 ord?(Jeg har kigget den igennem et par gange, så tror ikke, at der er så mange fejl) -
wettervorhersage?
Forumindlæghej jeg skal lave en vejret udsigt på tysk! men ved ikke hvordan jeg skal starte nogen kan hjælpe? -
Oversættelse med relative pronomier
ForumindlægHej :) Jeg har kæmpede med denne tysk aflevering hele dagen, men tror bestemt ikke at den er fejlfri.. Er der en der er sød at kigge den igennem? Det ville være en kæmpe hjælp! -
aflevering
Forumindlæghei.er der nogen der muligvis har en eksamens opgave i tysk fra den. 22 maj 2000.det kunne være en stor hjælp.tak.. -
Kort
Forumindlæghejsa.. er der nogen som vil rette 5 korte sætninger i tysk? hvis nogle gider, smider jeg dem ind i jeres indbakke mange tak.. :) -
Freundschaft
ForumindlægHej SP. Jeg har skrevet en stil på tysk om Freundschaft. Kan i finde fejl i den? Jeg kan ikke vedhæfte den, men jeg sender den gerne til jeres profil. -
Hjælp til at rette kort stil?
ForumindlægHej! Jeg sidder med en kort tysk stil, som jeg meget gerne vil have hjælp til at rette. Er der nogen der har tid til det? Vh. Anne-Sofie
